- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- LTE frekvenciák
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
válasz
Geller72 #150 üzenetére
Na ezt mar szeretem
Pont azért írtam az előzőben, hogy velem ez történt, mert a 60/80 azt jelenti, hogy ahol kereszteződés van ott 80 ahol lakott terület ott 60. De nincs minden 5km-en falu, jó ha volt 3 db az egész úton ami nem hosszabb 2-3km-nel, így gyakorlatilag nincs mit veszteni azzal ha be tarod a szabályokat és lelassítasz. A másik ugye úgy kell megválasztani az útvonalat/indulás időpontját, hogy ne hajszálra érjünk oda ahova kell....Szerintem....
Az hogy Te nyersz 4 órát szép dolog, de belegondoltál abba ez milyen terheléssel jár rad nézve is? Mennyire romlik a reakcióidőd?
Vagyis pont hogy sietsz és pont hogy folyamatosan fáradsz vagyis egy mire hazaérsz addigra kb egy mosott fos leszel aki egy 130-160-al száguldó dobozban ülsz.
Szerintem ennél nagyobb marhaság nincs amit pénzért lehet csinálni, DE a TE Dolgod(mert engem hidegen hagy ebből a távolságból) amíg nem jársz úgy mint az ukrán/román/magyar kamion és buszsofőr, a szerencséd hogy lehet csak TE adod be a kulcsot, ha nem akkor majd a hírek lesznek tele veled.Tudod hányan halnak meg olyanok mint te pl Ausztráliában mert azt gondolta 1500km egy napra neki jó? Nézz utána majd meglátod, egyenes útszakaszon semmi sem indokolja a csokrokat és mégis minden fele ezt latom....
Az hogy miért kell repülő, mert reggel 1.5-2 óra alatt ott vagyok ahol kell kipihenten, munkára készen, és sokkal olcsóbb mintha egy autót tankolnék, illetve fizetnek az óradíjam amíg vezetek
Vagyis csak nyerek ha nem vezetek, és ugye a statisztika, mennyi az esélyem hogy a közúton halok meg és mennyi egy repülőgép szerencsétlenségben?
Ezert írtam gondolkodni!!!!Vagyis TE kockáztatod a saját és mások Életet azért hogy időt és pénzt nyerj a saját kis szakálladra
Pont az az életben a mivel nem tudsz mit kezdeni, csak a kontroll freak hozza ki az emberből, hogy akkor is én uralom az időt, mert megtehetem.
A pénz meg egy sokadik létszükséglet, ha beledöglesz ebbe a mutatványba megérte a családodnak? Ha jó életbiztosításod van akkor inkább akaszd fel magad vagy menj egy kicsit nyaralni amerikásba tuti lelőnek amilyen szerencséd van úgy egyszerűbb, és tuti mást nem fogsz kikészíteni, ha erre hajtasz.Van alternatívád, de te valamiért a rossz döntést hozod meg, gondolkodj rajta szerintem megéri
Ha akarod később folytatjuk akar privátban is mert tényleg off így ebben a formában és remélem nem sértésnek veszed
-
szabonagyur
félisten
válasz
Geller72 #154 üzenetére
Hát hallod amennyi frusztrált ember megy az utakon amúgy hihetetlen.
Ma is utolérek egy vonatozó párost, index ki gondolom megelőzöm. Erre a vonat 2. tagja úgy gondolta, hogy ő is belekezd előzésbe amikor már rég a másik sávban voltam. Na gondoltam ok gyere, hosszú egyenes szakasz előzd meg aztán otthagyom őt is.
Szép lassan kb. 90-el meg is előzte a másikat aki kb. 80-al ment, majd ahogy megelőztem őt is leállt mutogatni, gondolom nem tetszett, hogy megelőztem őt is, pedig nem én kezdtem bele szabálytalanul a dolgokba...
-
Earl_Muttley
őstag
válasz
Geller72 #142 üzenetére
A két hsz-re egyszerre reagálok.
Igazából egy mellékszálat vettem fel, amit tőled tudtam megindítani. A Ladában ilyesmiben én is félnék.
Amikor félig szerelemből, félig racionalitásból lett ez a Volvo, azt mérlegeltem azért, hogy a kor biztonsági felszerelései legyenek benne, és úgy, hogy ha kell, ezeket lehessen javítani benne. 4 légzsák, amiket 10 év után cseréltek, így még remélem működik, de sose kelljen megtudnom, ABS (első dolgom volt javíttatni), menetstabilizátor(Volvóék ezt TRACS-nak nevezték ebben), erősített oldalfal.~300 ezerből nem hiszem, hogy lett volna biztonságosabb autó, persze ez se ott tart már most, hogy majdnem kész (a blog óta rengeteg minden javult).
Komolyabbat meg nem szeretnék átélni, de ez sajnos nem kívánságműsor mint köztudott.
Az álláspontodat megértem teljesen, egyet is értek vele egyébként.
-
Earl_Muttley
őstag
válasz
Geller72 #139 üzenetére
Kis koccanásnál viszont jobban jön ki az ember egy öreg autóval, Volvo 850 Sedan, 1996. Állok a pirosnál, Egérút, mögöttem lévő benézi a féktávot, olyan 10-15 km/h-val, de belém sikerült jönnie hátulról.
2010 utáni Opel Combo eleje (lökhárító, 2 lámpa) off, enyémen egy 2x2 centis horzsolás emlékeztet a történtekre. Bementem az autószervizbe, levették a lökőst, szerencsére kutya baja, betétlap összetép, legyen elég az öregnek a saját kára...
Amikor az elejébe csúsztak vissza emelkedőn, akkor a lökhárító leugrott, meg volt egy rendszámkeretem.,
Nem összehasonlítható egy olyan ütközéssel mint a videódon, de a poszter szerintem alapvetően az ilyen kis erejűekre gondolt, nem konkrétan tűzoltó-kifűrészelős GTK-ra. Az enyémet egy okból sajnálnám, nagyjából kész az esztétika is már...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650 R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3070 8GB MSI MPG Gungnir 100 Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest