- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dejaris
addikt
Na de belatod, hogy itt egy ugrasszeru fejlodes meghuzna a hasonlo naperomuveket. A te otleted atomeromuvekkel mukodne jol. Nemetorszag az elobbi fele mozdult el egy eleg eles valtassal, aztan meg kesobb se fogjuk tudni igazan eldonteni melyik is lett volna a jobb. Igy most en mar a parhuzamost mondanam, es elallnek attol, hogy eromuvi szintu akkuk fejlesztese lenne az elsodleges cel.
pakesz: Egyszerubb lenne, ha elolvasnad az egesz beszelgetest, nem pedig bele-bele fulelnel.
-
dejaris
addikt
Pont idevago hir. Eleg sok hivatkozassal. Meg nem bujtam at mindet, de orvendetes szamomra.
Nagyon jo elkepzeles. Erre igy nem gondoltam, valamiert leragadtam talan a gm otletenel, hogy egyben aruljak az autot es a napelemes garazst, ami delben gyujt majd kesobb folyamatosan az akkurol csurgat a halozatba.
-
dejaris
addikt
a. A caes sem rossz irany, de melegitteni es hutteni kell, gazturbinak kellenek es megint nem lehet minden bokorban talalni regi banyat. A szivattyus meg aztan borzaszto sok gondal jar. De ha valami barhol lehajithato orias akku lenne, magas hatasfokkal, akkor mar ugrasszeruen huzna fel a szel es naperomuvek szamat, persze egy hasznalhato supravezeto sem artana.
b. Na, akkor jora gondoltam, egeszen hihetetlen. Nem tudom mennyit javitana ezen ha a masik oldalra hozzacsapnak a futesre szolgalo mindenfele eszkozt. De igy is megrengette az altalam elkepzelt csapasiranyt.
-
dejaris
addikt
1. Erre csak csak 2006-os adatot talaltam, viszont annyira nem logunk ki europabol [meg]: Az ACEA adatai szerint az európai személyautó-állomány csupán 35 százaléka dízeles, az újautó eladásokban viszont már 55 százalékos a dízelek aránya, (sőt egyes országokban, így Franciaországban vagy Portugáliában 70 százalék feletti a dízel-arány)
De lenyegtelen, mert mindkettore ugyan akkora egezsen alacsony hatarertek vonatkozik. Azt nem tudom, hogy egyelore alatta marad-e es csak ennyi a downsizing mellekhatas, vagy mar/majd kell itt is reszecskeszurot alkalmazni.3. Pedig talan ez volt az elso kommentem itt. Igaz egyaltalan nem fejtettem ki.
-
dejaris
addikt
1. Meg is neztem, hogy jol emlekezem-e es tenyleg drasztikus valtozas van, foleg dieseleknel, a nitrogen-oxidok es a kromkibocsatasra. Ha ezek melett valaki fulladozna itt a belvarosban, annak hipochondriaval kene kezeltetnie magat. A szallo port ugyan ugy felkavarjak am az elektromos autok is, ezen csak igy lehetne segiteni. Az meg, hogy epen a szendioxid hol keletkezik, edes mindegy, kozvetve okozza a kart. [En nem vagyok egyaltalan elektromos auto ellenes, sot egeszen jo elkepzelesnek es iranynak tartom, de az elterjedesukkel meg mindig nagyon sokminden nem oldodik meg.]
2. Oh hat akkor elbeszeltunk egymas mellett. Ezzel akartam ramutatni, hogy nem kene megint a rosszabbik oldalrol meghuzni, tehat nem telefonos akksikra es autos akksikra koncentralni akkuk teren.
3. Egy a lenyeg, hogy hibaztam tegnap ejjel ezzel a kifejezessel es nagyon rosszul hasznaltam. Persze write-onlyt akartam irni.
-
dejaris
addikt
3. Jaj tenyleg, ekkora hibat, ugy gondoltam, persze. Nem, nehezemre esik valaszolnom, hanem neked esik nehezedre elolvasni azt a par kommentet.
1. "megis jelen van ez a problema" Hasracsaptal es mondtal valamit?
2. Jo, akkor hagyd ki a par jelenkori peldat es koncentralj a hideghaborus reszre!
hugi0: Szigetkozt a kukaba! Szoval ne kepzeld meg meg mindig norvegianak a helyet, ahol persze hogy nyugodt szivvel el lehet arasztani egy kopar sziklas fjordot roviduton, mert ott van igazi lejtes is.
-
dejaris
addikt
1.a. De ezeket a "sulyos" e.u. problemakat nem is a modern europai motorok okozzak, hanem a csotroganyok. Ha egybol kukaznank mindet [lehetetlen es felesleges is], vagy legalabb ez jo kis mentalitas megszunne, amit vazoltam, mar is csak meno bofoges lenne a karosanyag hiszti.
1.b. Jo meglatas, hogy uj szelek fujnak a vasarlok koreben, de attol meg a csotroganyok jelen vannak es egy kalap ala is veszik a hisztisek a fiatal jo autokkal, pl a prius [bar a prius elterjedese inkabb egy jo hype].
2. Es ezt mondtam, hogy nagy hiba volt a hadiipart "megvalasztani" huzoagnak. Bar az osszefuggesek nem egeszen igy vannak: nyomott vizes reaktorhoz az egvilagon semmi koze a hadiiparnak, a plutoniumot nem gyartjak sehol, bar ezt nyilvan te sem igy gondoltad
, de ez nagyon fontos, hogy es bevett szokas volt es most is az, hogy amolyan fedoprogramkent lehet uzemeltetni egy urandusito uzemet es egy reaktort, lasd hideghaboru, brazilia, iran, izrael. Abban a pillanatban, hogyha nem mukodne az uran bomba, vagy nem ilyen okorsegeken jarna az emberiseg esze, thoriumreaktor lenne mindenhol. Van is uzemben levo, akar kereskedelmi forgalomba is lehet bocsatani.
3. Read-only?
mzso: Ezt a baromsagot szerelo pityukanak, vagy szomszed pistikenek sikerult kiszenvednie igy pentek este a kocsmaban?
El is felejtettem irni, hogy nem am csak a katalizator az, amit elso gyujtas elott kell kihajitani, hanem a reszecske szurot [huu, vajon mit szurhet?] is, az is fogja am az ejszakai illegal sztriiit racsingban a farokhosszt.
Es persze itt is egy read-only betyar.
-
flexxx2
őstag
A cikk szerint ugye nem a liion cella öregszik előbb, hanem a grafit anód. A te általad írt okok viszont magára a cellára értendő, nem?
(#67) pakesz olvastam hogy sokkal drágább újrafeldolgozni, és nem is kapsz olyan tiszta minőséget mint bányászásnál. Nem beszélve hogy hány végzi szeméttelepen a világon, ahol el van keveredve minden mással, azt már soha nem fogják elővenni.
Ha pedig az ár eléri azt a magas szintet, olcsóbb lesz fel/megtalálni az új akksi technológiát. -
flexxx2
őstag
A Li-iont nem is szabad lemeríteni nullára, nem is szabad megvárni míg lemerül. Gondolom akkor nem töltőre rakás számít, hanem az idő amíg az áram áthalad a grafiton, és ez öregíti.
Jó, hogy van a drága li-ion, amiből kevés is van, és az olcsó grafit anód miatt pazaroljuk el. Jellemző az emberiségre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- AKCIÓ! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Update 07.09. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest