Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MongolZ

    addikt

    válasz Stauffenberg #85 üzenetére

    Ott tévedsz hatalmasat, hogy ezt mind-mind a szerver számítja. A Te géped csak az észlelt tankokat látja. Ezért a sok lagoló tank, ezért a méterekkel az ellenfél elé célzás még 20-30-as pingnél is. A röppálya sem egy hatalmas CPU-t kívánó számítás, hogy ha gyorsan belegondolsz, hogy mégis mit kell kiszámolnia. Milyen messzire lő? Ok, akkor X fokkal feljebb áll a lövegcső. Kilövi a lövedéket, számít egy szórást Gauss szerint X és Y irányba. Eltalálja a tankot, szögkorrekciót végez (faék számítással növeli a becsapódás szögét 4-5 fokkal), megnézi, hogy lepattog-e (alacsonyabb-e ~15 foknál a szög - itt még néhány dologhoz hasonlítja, pl. a normalizált páncélvastagság nagyobb-e az űrméret 3x-osánál), kiszámolja a normalizált páncélvastagságot (ami sin(becsapódás szöge)*Lv), számít egy páncélátütést a távolság és szintén Gauss eloszlás függvényében (Lvátütés), kiszámolja, hogy átüti-e páncélt (Lv <= Lvátütés), kiszámolja, hogy mennyit sebez (szintén Gauss eloszlás), majd kiszámolja, hogy egy modul vagy kezelő sérült-e. Ez akárhogy is nézem röhejes mennyiségű számítás még mp-enként több 100-1000 lövés esetén is egy mai vasnak. HE esetén még pluszban a robbanás helyétől készít egy gyors távolságszámítást a modulok esetében. Ezt egy picit bonyolítja a Spaced armour, de ez sincs egyáltalán túlbonyolítva, mert még szöget sem változtat a lövedék iránya az első becsapódás után. Na és kb. hány lövés dördül egy meccs alatt? Hát egy 10 perces meccs alatt még low-tier-es gépágyúk esetén sem nagyon lépik túl az 1000-et, magasabb tier esetén pedig talán elérik a 100-at...
    Észlelés szintén faék, 50 méteren belül mindenki lát mindenkit, utána pedig csak simán vektorok segítségével történik meg az észlelés (egyébként nagyon sokszor rosszul, de már sokkal jobb, mint volt).

  • MongolZ

    addikt

    válasz Taragas #21 üzenetére

    Nekem 3.8-ra húzott X4 + 6870-el 60+, de néha megmagyarázhatatlan okokból lemegy 15-20-ra is akár... Optimalizálhatnának egy kicsit, főleg a látványvilágot is figyelembe véve. Viszont az is igaz, hogy barátnőm laptopjával (X3 2.2 GHz + 7650) is abszolút vállalható (30-60 fps) alapvetően low de néhol medium beállítással együtt is (szintén néha 10-15 fps-re beakadva).

  • MongolZ

    addikt

    válasz Taragas #11 üzenetére

    Told egy kicsit német nehéz tankokkal, majd elmegy mégjobban a kedved ;)

  • MongolZ

    addikt

    válasz Cythyel #3 üzenetére

    A WoT nem p2w. Igen, prémium felhasználóként 1,5x annyi a bevételed és a szerzett TP-d, mint a nélkül, valódi pénzért vehetsz 100%-os képességű legénységet (a nélkül 50% az alap, de 75%-osat vehetsz játékpénzért). Vehetsz prémium töltényt, aminek nagyobb a páncélátütő képessége és/vagy nagyobbat sebez (de nem sokkal), de ezek nagyon drágák, publikus játékokban nagyon ritkán használják (ráadásul jó drágán játékpénzért is megveheted őket). Az egyetlen dolog, amit valódi pénz nélkül nem tudsz megvenni, azok a prémium tankok - amik jellemzően erősebbek a saját osztályukon belülieknél, de nem sokkal -, de ezek is csak játékpénzt hoznak, másra nem jók.
    Nekem csak a 3-napos akciókon volt prémiumom (1 éves a WoT, karácsony, stb), mégis eléggé elöl vagyok a langlétrán, pedig a fejlesztők által utált német tankokkal megyek... (az összes nyert/vesztett meccset tekintve a top100-ban 3!!! német tank található) - látszik: orosz játék.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés