Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    Mindig felhúznak ezek a hírek. Józan paraszti ésszel belegondolva is tudni lehet, hogy a videójátékok húzócímeinek döntő többségében még a legjobb eset lagja is mesze elfogadhatatlan. Mégis, mindig jönnek ezzel újra és újra, irdatlan pénzeket szórnak el rá. Béreljenek fel engem, s azokból a jó kis tanácsadói fizetésekből örömmel a fejükbe verném, hogy ez NEM FOG MŰKÖDNI, MERT FIZIKAILAG LEHETETLEN. Külön örömömre szolgálna, ha ezt kalapáccsal tehetném ;]

    S nem csak a lag az egyetlen banánhéj. Ott van az adatmennyiség is: FullHD felbontáson, még erős tömörítéssel is, a 60FPS azért tekintélyes adatforgalmat generál. Sávszél tekintetében Amerika jelentősen le van maradva, ami a fő felvevőpiaca lenne. De még ennél is súlyosabb, amin a vékony kliensek is anno elvéreztek: ha a szerver nincs megfelelően méretezve? A lag csökkentése érdekében sok szervernek kell lennie, tehát egy-egy szerverre kapcsolódó felhasználók viszonylag közel lesznek egymáshoz -- azonos lesz az időzóna, a csúcsidő is, amiben lehetnek olyan szép teljesítmény-igény-csúcsok, amik szépen letérdeltetik a szervert.

Új hozzászólás Aktív témák