- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
De, igazad van, hülye vagyok, itt nem a frame-k között eltelt időt számolták, hanem a render kezdetétől végéig számított időt, azaz a pipeline növeli még a throughputot, ennél több lehet az FPS. Hogy mennyivel, az megvalósítás kérdése, Abu biztosan tud valami hozzávetőleges adatot mondani, hardverben nem vagyok jó.
-
julius666
addikt
160 ms-es renderidő esetén a legkisebb problémátok lesz a késleltetés, miután az azt jelenti, kb. 6 FPS-el fog menni a játék.
-
julius666
addikt
Nem személy szerint neked:
Hát ez még mindig vérszegény, igen erősen, bár a tisztán post-process AA-tól nem is érdemes sokat várni. Tudom hogy a gyártók kénytelenek ezeket nyomatni, mert nem tehetnek mást a jelenlegi motoroknál, a régi megoldások már túl erőforrás-igényesek lennének, de minőségben ezek még mindig nagyon messze vannak tőlük. Esetleg egy olyan megoldást tudnék elképzelni, ami valami Multisampling megoldást vegyít ezekkel, tehát a problémásabb részeken (mint pölö a kerítés), az lépne életbe.Azoknak aki nem látják a különbségeket: natív felbontásban nézzétek a képeket (a böngészők többsége a kép megnyitásakor az ablakérethez igazít!), és figyeljétek a kerítést! Ordító a különbség!
Neked:
A hsz az interframe artifact-ekre vonatkozott, hiába vegyítesz te 2 olyan filtert ami csak intraframe szűr, ezeken nem fog javítani. Az egyetlen javítási lehetőség az ilyen élek menténi "villódzásokra" az lenne, ha az AA algoritmusokba beépítenének valami temporális szűrést is, de ez egyrészt megdobná erősen az erőforrásigényeket, másrészt újabb késleltetést vinne a rendszerbe (attól függően, hány képkockát bufferelsz be).
Ez sajnos ilyen, ezek a post-process AA-k ilyen heurisztikák lényegében a probléma megkerülésére, amik ugye magukban igazán sosem tökéletesek, ha meg túl sokat használsz belőlük egymás hibáinak a kijavítására, könnyen lehet, rosszabbul jösz ki mint ha nem is használtad volna őket egyáltalán hanem brute force-ból számoltad volna ki az egészet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Synology NAS
- Napelem
- OLED monitor topik
- További aktív témák...
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Precision M4600 - i7-QM I 8GB I 500GB I Nvidia I HDMI I 15,6" FHD I W10 I Gari!
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest