- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- Yettel topik
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
De, igazad van, hülye vagyok, itt nem a frame-k között eltelt időt számolták, hanem a render kezdetétől végéig számított időt, azaz a pipeline növeli még a throughputot, ennél több lehet az FPS. Hogy mennyivel, az megvalósítás kérdése, Abu biztosan tud valami hozzávetőleges adatot mondani, hardverben nem vagyok jó.
-
julius666
addikt
160 ms-es renderidő esetén a legkisebb problémátok lesz a késleltetés, miután az azt jelenti, kb. 6 FPS-el fog menni a játék.
-
julius666
addikt
Nem személy szerint neked:
Hát ez még mindig vérszegény, igen erősen, bár a tisztán post-process AA-tól nem is érdemes sokat várni. Tudom hogy a gyártók kénytelenek ezeket nyomatni, mert nem tehetnek mást a jelenlegi motoroknál, a régi megoldások már túl erőforrás-igényesek lennének, de minőségben ezek még mindig nagyon messze vannak tőlük. Esetleg egy olyan megoldást tudnék elképzelni, ami valami Multisampling megoldást vegyít ezekkel, tehát a problémásabb részeken (mint pölö a kerítés), az lépne életbe.Azoknak aki nem látják a különbségeket: natív felbontásban nézzétek a képeket (a böngészők többsége a kép megnyitásakor az ablakérethez igazít!), és figyeljétek a kerítést! Ordító a különbség!
Neked:
A hsz az interframe artifact-ekre vonatkozott, hiába vegyítesz te 2 olyan filtert ami csak intraframe szűr, ezeken nem fog javítani. Az egyetlen javítási lehetőség az ilyen élek menténi "villódzásokra" az lenne, ha az AA algoritmusokba beépítenének valami temporális szűrést is, de ez egyrészt megdobná erősen az erőforrásigényeket, másrészt újabb késleltetést vinne a rendszerbe (attól függően, hány képkockát bufferelsz be).
Ez sajnos ilyen, ezek a post-process AA-k ilyen heurisztikák lényegében a probléma megkerülésére, amik ugye magukban igazán sosem tökéletesek, ha meg túl sokat használsz belőlük egymás hibáinak a kijavítására, könnyen lehet, rosszabbul jösz ki mint ha nem is használtad volna őket egyáltalán hanem brute force-ból számoltad volna ki az egészet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Digital Fingerprinting: Így buktat le a böngésződ a neten - Tech Percek #18
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Chrome OS / Chromium OS / Chromebook
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Konteó topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- Apple iPad (9th Generáció) Wi-fi + Cellular, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest