Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyikhuszar

    tag

    Egyébként az alkatrész ellátottság illetve a hozzáértés a legtöbb kihelyezett márkaszervízben hagy némi kívánnivalót maga után (pláne az elvégzett munka minősége). Biztos sokan jártatok már úgy (vagy ha más nem, akkor ismerős stb), hogy elvitte a közelben lévő márkaszervízbe a cuccost és hetekig volt ott ilyesmi indokokkal: bevizsgálás folyamatban(1hét); megrendeltük az alkatrészt (1 hét); megjött az alkatrész, de nem jó/nem bele való így megrendeltük az újat (1hét); nincs még kész (1hét); nem tudjuk helyben megjavítani, megy az európai központba (2 hónap). Nem mondom, hogy ez általános de nem is ritka!

  • gyikhuszar

    tag

    Üdv!

    Nekem csupa jó tapasztalataim vannak az Acer garanciális ügyintézésével. Notebookkal volt gond, talán 4-5 munkanap volt az egész. Hozzá tartozik az igazsághoz, hogy garancia kiterjesztés és véletlen sérülésekre vonatkozó biztosítás is meg lett vásárolva és állítólag ezek a gépek elsőbséget élveznek.
    Egyébként az, hogy kinek milyen márkájú gép romlik el az nagyjából mindegy (megbízhatóság szempontjából), mivel gyakorlatilag kb 3 üzem van a világon, ahol notebookokat gyártanak ráadásul ugyan olyan alkatrészekből. Amiben különböznek az az összeszerelési minőség, ergonómia, felhasznált anyagok, zsanérok, garanciális háttér stb, na meg az ár. Én igazándiból Dell-t szerettem volna, de soktízezerrel kaptam volna kb feleakkora teljesítményt. (5740g-434G50MN)

Új hozzászólás Aktív témák