- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az alapoktól nem, de azok a kiterjesztések, amiket a cégek ehhez írtak, és amire lényegében épül a modern OpenGL nem teljesen kompatibilisek a régi OpenGL-lel. Ez azon segít, hogy az API többletterhelését csökkentsék a fejlesztők, így az eredmények közelebb lesznek a Mantle-höz és a DX12-höz. Azon viszont nem segít, hogy az API túl átláthatatlan (inkább ront rajta), és mindenképp kell egy-két külön path az egyes gyártókhoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem átütő sikert akarnak a fejlesztők csak azt, hogy a beírt kód gyorsan és stabilan működjön, de ha nem működik, akkor annak az okát tutira vissza lehessen keresni.
A játékfejlesztés időre megy, és ha nem találod a kódban a hibát, akkor elég kellemetlen, hogy újra kell írni az adott részt. Mi van ha következőre sem lesz jó? Újraírod megint? Nem tehetsz mást. Ezért akarják az alacsony szintű elérést sokan, mert nem akarják, hogy a driver varázsoljon. Ez ugyanis vagy sikerül vagy nem. És ha nem, akkor igen kicsi az esélyed, hogy kiderítsd miért nem sikerült.
Roppant kellemetlen egy elvileg két hónapos melót egy évig végezni, mert a driver és az aktuális API modell egy bazinagy feketedoboz, amire nincs rálátás. Hogy megcsinálják? Persze. De hogy örömmel dolgoznak? Kétlem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy fogalmaznék, hogy a Mantle koncepciójának mintájára, de nem a strukturális működésének mintájára. Ilyen a DX12 is. És elsősorban azért mert ezt eleve játékfejlesztők dolgozták ki.
Az alacsony szintű elérésnél nem kell olyan dolgokra gondolni, amit évek óta nem tesznek meg a fejlesztők. Aki dolgozott konzolra (Xbox 360, PS3, PS4, stb.) annak teljesen ismerős lesz az egész. Ez lényegében csak azt jelenti, hogy a programod működésének minden részletével tisztában leszel. Ez képessé teheti az adott stúdiót a gyártók segítsége nélkül is AAA kategóriás játékok kifejlesztésére. Még drivert sem kell igényelned a startra. Ez nem jelent gépi szinthez közeli kódolást, sőt a programozás szintje igazából nem változik, csak megkapod a teljesítmény felett a kontrollt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Synology NAS
- Napelem
- OLED monitor topik
- EAFC 25
- Ha a fejlesztőkön múlik, akkor nem tér vissza a GPU-s PhysX
- További aktív témák...
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest