- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Íme az új Android Auto!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Nem lehúzásról van szó, hanem az iOS felhasználók nagyobb eséllyel fizetnek egy alkalmazásért, mint az android userek. Droidon pénzt keresni szinte csak az ingyenes játékokba rejtett micropaymentekkel, vagy reklámokkal lehet, iOS-en ehhez képest maga az app is jövedelmező.
Nem véletlen, hogy általában a nagy multiplatoform mobilos fejlesztések is előbb jönnek ki iOS-re és csak később adják ki a droidos verziót, ha az app iOS-en már bizonyított. Ebbe mondjuk bejátszhat az is, hogy a világ viszonylatban 15%-nyi iOS nagyrész a világ magas fizetőképességű régióira koncentrálódik. Így hiába vannak a droidosok tízszer annyian ha mellette ott van pár százmillió iOS felhasználó, akinek 5USD egy appért kb. egy buszjegy árát jelenti és nem a félnapi keresetét. -
#54625216
törölt tag
1. VR fejlesztésnél nem csak kódolás létezik, hanem level design, 3d modellezés, textúrázás, videó vágás és kompozitálás, hangkeverés, stb. A mac-ek VR támogatásával a kreatívoknak nem kell a VR miatt windowsra váltaniuk.
2. A windows eleve kisebbségnek számít a VR piacon: jelenleg kb. fél millió Oculus Rift és Vive van forgalomban, miközben SteamVR-ból eladtak 4-5 milliót, PSVR-ból meg másfelet, azaz a VR címek jelentős részénél a fejlesztő és a célplatform eleve nem azonos.
3. Nem csak VR játékok léteznek a világon, hanem pl. építészeti látványtervezés, 360-as videók, stb. Ezek létrehozása eleve nem platform függő.
4. A VR támogatás nem csak VR tartalomgyártásnál jöhet jól, hanem a hagyományos kreatív szoftvereknél is. Gyakorlatilag minden, ami 3D szerkesztést igényel sokkal intuitívabban működik VR-ben, pusztán attól, hogy érzékeled a teret és nem a 2 dimenziós vetületét nézed. Előbb-utóbb a nagy kreatív szoftvereket fejlesztő cégek is beépítik a VR támogatást a termékeikbe, az apple tehát nem teheti meg, hogy figyelmen kívül hagyja a technológiát, ha nem akar piacot veszteni.
5. A fejlesztői konferencián demózták a következő iOS AR lehetőségeit, azaz az iOS hamarosan AR célplatform is lesz. Alapvető tehát, hogy a tartalomfejlesztő eszközöknek (értsd: mac-ek) is fel kell nőniük a feladathoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest