- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Nem lehúzásról van szó, hanem az iOS felhasználók nagyobb eséllyel fizetnek egy alkalmazásért, mint az android userek. Droidon pénzt keresni szinte csak az ingyenes játékokba rejtett micropaymentekkel, vagy reklámokkal lehet, iOS-en ehhez képest maga az app is jövedelmező.
Nem véletlen, hogy általában a nagy multiplatoform mobilos fejlesztések is előbb jönnek ki iOS-re és csak később adják ki a droidos verziót, ha az app iOS-en már bizonyított. Ebbe mondjuk bejátszhat az is, hogy a világ viszonylatban 15%-nyi iOS nagyrész a világ magas fizetőképességű régióira koncentrálódik. Így hiába vannak a droidosok tízszer annyian ha mellette ott van pár százmillió iOS felhasználó, akinek 5USD egy appért kb. egy buszjegy árát jelenti és nem a félnapi keresetét. -
#54625216
törölt tag
1. VR fejlesztésnél nem csak kódolás létezik, hanem level design, 3d modellezés, textúrázás, videó vágás és kompozitálás, hangkeverés, stb. A mac-ek VR támogatásával a kreatívoknak nem kell a VR miatt windowsra váltaniuk.
2. A windows eleve kisebbségnek számít a VR piacon: jelenleg kb. fél millió Oculus Rift és Vive van forgalomban, miközben SteamVR-ból eladtak 4-5 milliót, PSVR-ból meg másfelet, azaz a VR címek jelentős részénél a fejlesztő és a célplatform eleve nem azonos.
3. Nem csak VR játékok léteznek a világon, hanem pl. építészeti látványtervezés, 360-as videók, stb. Ezek létrehozása eleve nem platform függő.
4. A VR támogatás nem csak VR tartalomgyártásnál jöhet jól, hanem a hagyományos kreatív szoftvereknél is. Gyakorlatilag minden, ami 3D szerkesztést igényel sokkal intuitívabban működik VR-ben, pusztán attól, hogy érzékeled a teret és nem a 2 dimenziós vetületét nézed. Előbb-utóbb a nagy kreatív szoftvereket fejlesztő cégek is beépítik a VR támogatást a termékeikbe, az apple tehát nem teheti meg, hogy figyelmen kívül hagyja a technológiát, ha nem akar piacot veszteni.
5. A fejlesztői konferencián demózták a következő iOS AR lehetőségeit, azaz az iOS hamarosan AR célplatform is lesz. Alapvető tehát, hogy a tartalomfejlesztő eszközöknek (értsd: mac-ek) is fel kell nőniük a feladathoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- OLCSÓBB!!! Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest