- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#70869248 #21 üzenetére
Játszottál az Icewind Dale-el hard, netán Heart of Fury fokozaton? Ha igen, tudhatnád miről beszélek. Hiába fejlődsz sokkal gyorsabban, hibába esik sokkal több loot, még úgy is sokkal nehezebb a játék. Miért jó ez? Mert sokkal hamarabb kiszélesednek a lehetőségeid, sokkal érdekesebbé és taktikusabbá válik a játék, de továbbra sem lesz könnyű. Arról nem is beszélve, hogy pl. Heart of Fury módban néhány goblin leveréséhez is komoly taktikát kellett kitalálni, hogy győzzek. Na ez az élvezet a harcban, nem pedig az, hogy kattintok egyet, ásítok, és várom, hogy meghaljon az ellenfél. Szóval a lényeg, hogy a több xp + loot-nak ott épp az a szerepe, hogy egyáltalán végig tudd játszani a játékot, és ne impossible mission legyen. Én ezt hiányolom, de nagyon.
-
válasz
#70869248 #17 üzenetére
Hogy hogy nem játszottam valamelyikkel? A Diablot többször is végigtoltam, a Dragon Age-t nyilván nem, de játszottam vele és el is ment tőle a kedvem.
A nehézségi szintnek miért nincs köze a szerepjáték felfogáshoz? Alap felállás, hogy minél nehezebb egy feladat, harc, annál nagyobb a jutalom érte.
A párbeszédeknél egyáltalán nem éreztem azt, hogy lenne jelentősége a válaszaimnak, a BG-vel vagy PST-vel ellentétben. Nem állítom azt, hogy tényleg semmi jelentősége, de valamit elrontottak, ha csak ennyire nem tudom beleélni magam.
Most ti stratégiai nézetnek ezt a felülnézősdit hívjátok? Jó legyen, de egyáltalán miért van benne nézdahátam nézet? Most TPS-el vagy RPG-vel akarunk játszani? És miért számít ez extrának? Számomra rohadtul illúzióromboló az is, hogy a párbeszédeknél bezoomol (igen, már a Neverwinternél is az volt).
A BG érzés meg nálam teljesen elmaradt. Talán a legnagyobb bánatom, hogy szerintem túlságosan hasonlít a Mass Effectre. Bár történt némi előrelépés ahhoz képest (pl. az inventory), de nem elég sok.
És továbbra is fenntartom azt, hogy túl sok kompromisszumot kötött a Bioware a játék készítése során, csak hogy tömegjátékká váljon. És ez miért baj? Mert épp a hardcore RPG elemek maradtak ki a játékból. A legfájóbb pont a körökre osztott harc hiánya. Mielőtt bárki hivatkozna a BG-re, ott körökre osztott harc folyt. Alapesetben nem állt meg a körök végén a cselekmény, de ezt lehetett orvosolni az auto pause opciókkal.
Ezek mellett még sok "apróság" van, mely rohadtul zavar. Pl. hogy nem D&D-re épül, de ezt el tudom fogadni. Vagy az, hogy kell hozzá EA account meg online-nak kell lennie a telepítéshez. Az is rohadtul ellenszenves, hogy a DLC-ket csak játékon belül tudod letölteni. És még sorolhatnám...
(#18) HaaS: értem amit mondasz, de akkor egyáltalán ne legyen benne nehézségi szint, mert így nincs értelme.
-
Nem könnyű fokozaton játszok, sőt direkt hardon kezdtem, de valahogy nem éreztem így se a megvilágosodást. A taktikai nézet meg micsoda? Nem utalt semmi sem erre. Bár az édeskevés, hogy bármikor megállítom a harcot az autopause opciók nélkül. Legalábbis olyan hiányérzetem van.
-
A harc teljesen diabloszerű, még csak olyan pause funkciók sincsenek benne, mint a Baldur's Gate-ben. A pause hiánya a legnagyobb hiba, mert szinte lehetetlenné vált a taktikázás. A kamerakezelés és az átvezetők szinte teljesen akciójáték feelinget adnak nekem. A nehézségi szint változtatásával nem ad több XP-t és/vagy loot-ot. A párbeszédeknek nincs igazi szerepe, csak a körítés, nincs jellem.
De igazából nehéz megfogalmazni. Az egésznek olyan érzete van, mintha egy újabb Mass Effect-et akartak volna ránksózni, csak éppen középkori környezetben és felülnézetben (a Mass Effect gyakorlatilag csak egy TPS). Kb annyira ad szerepjáték élményt, mint a Diablo, bár az igaz, hogy ebben sok a párbeszéd, de ami nagyon bejött a BG-ben és a PST-ben az itt kifejezetten unalmassá teszi.
Én nagyot csalódtam benne, már 1 óra játék után úgy éreztem, hogy kidobtam azt a 12 rugót, és egyáltalán nincs kedvem folytatni a játékot. Én nagyon úgy érzem, hogy az egész szerepjáték koncepciót a Bioware már a végletekig lebutította, csak azért, hogy megvegyék a Diablon felnőtt tömegek.
De próbáld ki a havernál szerintem nem kell rám hallgatni. Én nem mondom, hogy nem lehet vele jót szórakozni, de én egy új Baldur's Gate-et vártam a Bioware-től, és hát kaptam egy feltupírozott Diablo klónt. Viszont ha úgy állsz hozzá, mint az utóbbihoz, akkor szerintem tetszeni fog (én pl TPS-ként játszom a MAss Effect-el, és egész élvezhető így, de RPG-ként szörnyű).
-
Szerintem marhaság egy RPG-hez coop. Adott mondjuk 50 óra játékidő, ki tudja azt megoldani, hogy ennyi időt összehozzon bárkivel is? Bár a Dragon Age-t nem igazán nevezném igazi RPG-nek...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Hálózati / IP kamera
- Vezetékes FEJhallgatók
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Otthoni időjárás-állomás
- Dune Awakening - Máris túl az 1 millión
- Konzol Screenshot
- Mesterséges intelligencia topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad R3 3250U / 8GB RAM / 128Gb SSD!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest