Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

• Complex11

újonc

válasz azbest #20390 üzenetére

Köszi a válaszod, nem akarok a pi-n futtatni a fejlesztőeszközt, csak kipróbáltam és nem működik.
    Végül is csak a véleményedet írtad le (kissé magas lóról), ahelyett, hogy segítsél, pl. mit kell átírni a config.txt-ben?
    vnc viewer alatt csak a qt cratorban nem működik a billentyűzet, többi programmal nincs gond.

viringPi
    gertboard Nyákon konzol parancs
    gpio mode 14 out
    gpio write 14 1
    gpio write 14 0
    ledet villogtatja

de visualstudio visualgdb alatt nem működik,
    #include "wiringPi.h'
    stb.
    system("gpio mode 0 out");
    digitalWrite(0, HIGH);
    digitalWrite(0, LOW);
    led nem villog

Botcsinálta programozó vagyok (látszik, nem?) én NYÁK tervezés, gyártás, szereléssel foglalkozom, és van egy pár kütyü aminek én írtam a programját (Microchip PIC), tudom, ez más de a pi egy szép kihívás.
    Gondoltam, a Linux erről szól, közös fejlesztés, egymást segítjük.
    Ezért írtam ide és remélem ezután nagyobb segítséget fogsz nyújtani.
    Olvasok, tanulok és próbálkozom de már 3 hónapja és nagyon lassan jutok előre.
    Előre is köszönöm.

• Complex11

újonc

Sziasztok, ismertek olyan embert aki ért a razberry-hez? Én már majd. 3 hónapja próbálkozom, de ez egy agyrém. Mintha mazochistáknak találták volna ki, semmi nem működik, a net tele van ötletekkel amik nem működnek, sokan írják "try this, maybe works" , hát nem works, van 2-esem és 3-asom is, sd kártya wheezy feltöltve, putty-al elérem, VNC Viewerrel látom, FileZilla fileokat tudok másolni. De én programozni szeretném, mondjuk c++, elkezdtem a Lazarussa, (tudom, ez Pascal) de ez egy agyrém. Van VisualStudio 2015, megvettem a visualGDB-t.