- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Felrobbant a Pixel Fold Zack Nelson kezében
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- OneOdio Focus A6 – Bluetooth 6-ot olcsón
- Milliókkal olcsóbb a Model Y Standard Magyarországon
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balion
senior tag
Sziasztok! Abszolút amatőr vagyok, ma kaptam meg első pi-met (4-es).
Raspberry pi os-re próbáltam feltelepíteni a nyomtatómhoz drivert, de a Brother honlapján csak deb-et találtam. Ezt a pi elkezdte feltelepíteni, de hibával leállt.Utólag rájöttem, hogy a deb nem jó, armhf kellene.
2 kérdésem lenne.
1: Mivel elkezdte telepíteni, gondolom valahová lepetézte a fájljait. Hogyan tudom ezt csekkolni?
2: a telepítéseknél kérte a jelszavamat, amit megkapott, majd nem települt ugyebár. Pedig a telepítésnél eljutottam egészen a nyomtatóm IP címének beírásáig. Nem-e jól megnyitott root jogosultsággal valamit, amit nem kellett volna neki, most meg ki vagyok téve a nagyvilágnak.
Valaki jó lenne, ha adna egy pofont, hogy álljak le a paranoiával, vagy esetleg valami tipp, hogy ilyen helyzetekben hogyan csekkoljam, nem-e csináltam valami hülyeséget.Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Villanyszerelés
- Milyen okostelefont vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)