- Mobil flották
- iPhone topik
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
Az remek, hogy nem a körül táncol az API, ami elsődleges célja lenne. Az tényleg használható
Másrészt az extension rendszer nem egy megoldás, hanem a multivendor támogatás által behozott szükséges rossz.
Lényegében nem is létezik az OpenGL mint egy api, hanem minden vendor szét tudja kókányolni saját ízlése szerint.
Nem hiába törekednek a Vulkanban is 2-3 évente Core Baselineokkal egységre hozni a dolgokat, hogy a fejlesztő tudjon valami használható common base-hez nyúlni.
150-200 fps? nemá
az basic gaming sebesség annyival egy AAA játéknak kell menni. A csinatos villogó prüttyentő-nek minimum 1500 fps-sel kell mennie.
-
hapakj
őstag
Nem igazán igaz ma már, hogy a DX11 lenne a divat. Ráadásul az ugye 16 éve jelent meg egy friss API-ként, míg a "modern" OpenGL 3.x is már az előd hülyeségeire épült.
A DX11 megjelenésekor jóval modernebb volt mint az akkor OpenGL. Kb akkor volt a legnagyobb szakadék a két API között.
Ezt OpenGL 4.6-re nagyjából ledolgozta a GL (persze nyilván szarul), s hát utána abba is maradt fejlesztése.
-
hapakj
őstag
OpenGL alapokon meg kb percenként jelenik meg 3 játék, nem havonta.
- továbbra is modern API-ről és OpenGL-ről beszélünk, nem valami 10+ éves verzióról, ami már rég el van fedve valami frameworkkel, hogy bottal se kelljen piszkálni.Persze azzal is kétségeim vannak, hogy ezek OpenGL-t használnak nem Vulkan-t. Erről hivatalos statisztikát még nem sikerült mutatnod
-
hapakj
őstag
Hát egy Macbook Pro-t használva, egyáltalán nem csak az életérzés tör rá az emberre, hanem hogy lehet egy nagyteljesítményű laptopot, könnyűnek, zajtalannak, kiváló üzemidejűnek is megcsinálni.
A tabletoprendszer megjegyzés számomra értelmezhetetlen.
Mondjuk az a havi 3db játék, még mindig több, mint ami manapság modern OpenGL-re megjelenik
Talán a Doom 2016 volt az utolsó játék amit modern OpenGL-re írtak, de annak is ott volt mellette a Vulkan backend. Vajon az idTech miért dolgozott volna kétszer?
-
hapakj
őstag
Nem lehet tripla munkáról beszélni, hiszen ezeket a teszteket nem lehet megvalósítani OpenGL-ben. (még a legújabban sem, ami már vagy 8 éves?)
Másrészt Vulkan is mindenütt elérhető.
Illetve technikai megközelítésből nem mindig a platformfüggetlenség az elsődleges, ha annak koncepciója elavult, vagy használata nehézkes. Ha legnagyobb teljesítmény eléréséről vagy a használhatóságról van szó a több API használata a kisebb technikai akadály.
-
hapakj
őstag
Miért kellene háborognom? Mind a Metal, mind a Vulkan kiváló API-k.
Nekem nem érzelmi okokból van véleményem, hanem technikai.
Egyébként a Metal 4-et épp most gondolták radikálisabban újjá és sok bevált koncepciót átvettek a Vulkantól. Ilyen egy innoatív cég, nem fél változtatni / belátni ha valamit lehet jobban is csinálni.
-
hapakj
őstag
Így lassan 5 év után épp ideje
Metal 4-re is 5 év lesz mire átírják?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 16GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest