- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Dr. Romano #4 üzenetére
C-II-s license-m van 160feletti odds-l, már jópár napja nem voltam fent, de sztem is jó a játék.
-
#70869248
törölt tag
Most próbáltad?
..mert most próbáltam ki én is első alkalommal, mindjárt nyomattam is hármat egymás után, az elsőn összeszedtem 2+kört agresszív vezetésért, meg egy áthajtásost, és egy fekete zászlóst a pitsebesség túllépéséért..szal az elég felejtős volt, pláne hogy bent volt egy Magnum nicken vezető arc, és szétzúzta a mezőnyt, egyszer engem is elkapott.
A másodikon 4. lettem, az utcsót most megnyertem. -
#70869248
törölt tag
3 tankolás a 30kör, de nem biztos hogy megéri.
Két kiállás sztem nem megy, bár nem tapasztaltam még ki semmit,...eleinte még a backpack is fura volt (még mindig az).
Az RC-t nagyon utáltam mikor bejött, mert minden lökött azzal jött road pályákra (na meg azzal a patch-l vették el a licence-met és a felhúzott autóimat ).
De katlanra nagyon frankó.
Szal most megpakoltam a backpack-t ezzel azzal, nem tudom számít-e mert kipróbálni nem volt időm, de lehet hogy befolyásolja a kocsit, ha nem akkor sztem sima 4tankolásos versenyeket fogok futni. -
#70869248
törölt tag
válasz Dr. Romano #613 üzenetére
Én összeálltam egy arccal vonatozni, meghúzattam magam szélárnyékban, aztán hagytam jönni az én szelemben, majd megint meghúzattam magam.
Én lettem az első, ő a második.Sztem így többet lehet nyerni, mint spórolással,...csak tudjon vezetni a partner.
-
#70869248
törölt tag
válasz Dr. Romano #635 üzenetére
jaja
Ezt a tankolásos dolgot benéztem, szal szélárnyék nélkül is lehet 2 tankolással 30kört futni, csak akkor az utolsó kör fele/harmada gurulás lesz...be lehet gurulni a pit-be, de azért az gurulás.
Szal vmiért 30kört négytankolásosnak néztem, pedig alapból 3 tankolás, így kigurulva meg 2 tankolás. ..és úgy van ahogy mondod, ha van kivel 'szelezni' akkor simán be lehet gurulni 2 tankolással. -
#70869248
törölt tag
válasz UnConnecteD #652 üzenetére
Majd ha lesz PH-s futam, megmutatom
-
#70869248
törölt tag
válasz Dr. Romano #836 üzenetére
ez így van, illetve így volt. Piszok zavaró volt (sztem) hogy belenyúlt a vezetésbe,..fel is villant valami kormány-pedál embléma amikor müködésbe lépett.
-
#70869248
törölt tag
válasz csige791 #840 üzenetére
Nem egyszerű azért, pláne ha nincs összeszokva a csapat, én is próbáltam az utolsó futamon menni a srác menetszelében, de sztem billről vezetett, mert bűvészkedni kellett hogy lekövessem az ívváltásait.
..vagy mikor DirtyZ megvárt hogy vonatozzunk fel, akkor sem dumáltuk meg hogy hogyan váltunk (Dirty, én fent maradok mindig), és ahogy közénk jött egy harmadik már meg is szakadt a vonat. Pedig jó volt, kezdtünk jól jönni. -
#70869248
törölt tag
válasz csige791 #842 üzenetére
aham, ha jól összejön, akkor simán lehet 190< mph-val döngetni...a WR is hasonlóan jöhetett össze ezen a pályán, 0:55-t menni szolóban sztem lehetetlen alapautóval. 0:56-t lehet menni üres tankkal, de 1mp-t lefaragni oválaon sztem csak dragban lehetséges.
szerk:A valóságban is müködik, csak nem így, ott a hátsó kocsi is gyorsítja az elsőt azáltal hogy a kocsi mögött keletkező légörvények visszaszívó erejét megszünteti, ezért mennek a nascar autók dragban sokkal gyorsabban mint szolóban, annélkül hogy előzgetnék egymást...néha ki kell állniuk hogy hütsék a motort, aztán ahogy lehet vissza.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Látom te szimes oldalról erölteted a játékot,..sztem ne tedd
Ez a játék arcade, ez egy dolog. De azok között az odafigyelős és jól sikerült kategória...kb. ahogy pl. a Colin McRae 2 is az volt.
..vagy ott van az Invictus-tól a CRC, ami nekem nagy kedvencem volt (és bizonyos pályaelemek, pályarészek..majdnem komplett pályák onnan lettek áthozva), ami szintén szórakoztató arcade játéknak indult, de odafigyelős volt, nem az eszetlen fajta (pláne azzal a nem egyszerű irányítással).
Szal sztem nem érdemes őszülni a bug-n -
#70869248
törölt tag
Sztem ez a szélárnyék eltünése egy nehezítés,...okés ilyen a valóságban nincs, és elég röhejes, néha pedig valóban bosszantó tud lenni.
De azért rendesen leegyszerűsíti a játékot hogy ekkora szélárnyék van. Kicsit veszélyes is, mert valaki szégyentelen képes végig alibizni más valaki szélárnyékában, akkor gyakorlatilag rátette a bré-re az előtte haladót, mert sokkal kevesebbet fogyaszt a verda.
Sztem büntetni kellene ezt is,..pl. azzal ahogy a valóságban: a sok szélrányéktól túlmelegszik a motor és gyengül a teljesítménye (egy két körig),..legalább fél kör folyamatos 'teliszél' kelljen a motornak....vagy valami ilyesmi, mittomén.
Vagy etikai szabályként is be lehetne vezetni,...kapná a fekete pontokat az ilyen vastag bőrű vezető,...és aztán senki nem állna le vele vonatozni.A Pit-bejárat körüli bonyodalmat a játékos szülték, mert vágnak ahol lehet, és a fejlesztők fogták és megcsinálták ezt a védett részt.
..volt régebben ahol dűhítőbb volt, gyakorlatilag minden körben számoltam egy rescue-val
..bár még azon a pályán nem voltam azóta, lehet még mindig olyan -
#70869248
törölt tag
válasz csige791 #924 üzenetére
Szvsz igen ...bringások sem szeretik pl. ha valaki bepihenteti magát, és nem váltva törik a szelet.
Meg szvsz sokkal jobb is, el tudtok szakadni a többiektől (jó esetben persze), és akkor már csak egymásra kell figyelni, nekem volt három szlovák sráccal versenyeztem 15 köröset, arra mentek hogy kiüssenek, az egyik lemaradt és ki is lépett, engem kiforgattak sikeresen, aztán a jó kiállással visszajöttem a 2. mögé, és szélárnyékból kibújva leelőztem a célvonal előtt.szal ki lehet nyomni egyedül is a 2tankolást, arra kell figyelni, hogy ahogy megjelenik a benzinre figyelmeztető jelzés, akkor el kell venni a gázt a piros fordulat kezdetéig...akkor is megy 180-t a verda.
így szélárnyék nélkül is lehet két tankolni a 30körön.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1171 üzenetére
egy katlanos sorozat Talladega mintára, a játékmódok váltásánál megtalálod. Egyforma autókkal megy mindenki (RC) körbe-körbe és körbe.
Mivel sok a tiszta szakasz, ezért egy 30körös futás igen jól fizet. -
#70869248
törölt tag
válasz Sam8888 #1187 üzenetére
tuti kiszavazzák
Meg itt a karambol okozója szerep nincs letisztázva. Simán kitapasztalják egyes játékosok hogy hogyan kell úgy kilökni, hogy a másik (eredetileg elszenvedő) fél legyen a hibás....aztán még ki is szavazza neki a kickban-tsztem zárt szobák, illetve összejáró közösség a müködöképes megoldás, ha pedig vki lazázik magányos farkasként, akkor annak benne van.
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
Én nem gonosz vagyok, csak nem értem ha egy vitás kérdést tök egyszerűen el lehet dönteni, akkor miért kell hagnyi hogy esetleg elfajuljon.
Itt most ha jól veszem le, azon van a nézetkülönbség hogy szolóban nem lehet 56 alatt futni,..na erre sztem a legjobb megoldás ha:
Lefutod gyakon a kört, aztán vagy a replay-t teszed fel, vagy esetleg akár a replay-t felveszed fraps-szel...az már mindegy,...és kész a megoldás, ennyi.futás közben a fraps-szet nem próbáltam mennyit vesz le a gépből...de ha valaki mindenképpen videót akar belöle csinálni akkor a replay-t nyugodtan felveheti.
-
#70869248
törölt tag
Hogy miért?! Mert az eldöntené az egészet, egy kép az csak kép, arra nincs ráírva hogy draft-ban mentél vagy szolóban, de látom már hogy nem akarod érteni.
szerk:
ehh..majd akkor én mindjárt kipróbálom hogy a replay egyszeri vagy nem..
sztem ez az egész egyszerű mit egy raklap, de mindegy...már régen túl van dumálva.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Na megnéztem, igaz össze kellett brusztolni rá a lóvét elsőnek
Szal egész jó a replay...ami hibája van az már a CRC-ben is probléma volt, nehéz belőni a tv replay-t, mivel váltogatja a nézetet, ..sokszor alámászik a kamera az útnak, illetve takarásban van a lényeg...szal összeségében a kamerakezelés lehetne jobb is. De nekem tetszett..nem egy NR2003 egyszerűen nagyszerű, de frankó azért.
Azért egy szerkesztő jó lenne,...vágási lehetőséggel.Én megvettem a replay medium-t, nekem 20 lehetőségem van replay-t menteni, simán elteszi a X:\Program Files\AeriaGames\ProjectTorque\save\replays könyvtárba, teljesen kezelhető méretben, pl. itt az enyém gyakorlás próba: 'beraroltam' mérete 200kb..azaz csöpség
a lövéseket pedig:
X:\Program Files\AeriaGames\ProjectTorque\screenshots
kép:képSzal tök egyszerűen le lehet zavarni ezt a -hogyan menjünk 55-t draft nélkül- kérdést.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Nézd Speed(R), én már pont elég ideje szimezek ahoz, hogy simán replay-t kérjek egy hotlap-ról...nincs abban semmi.
Más kérdés hogy engem ez a dolog spec. nem érdekel, de a 'hidd el', és a 'becsszóra', meg az 'ő is látta'...na azok engem csöppet nem befolyásolnak.
replay-t betöltöm, és megnézem hogy hogyan is volt, slussz-pássz.
Minden más az csak duma.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Semmi gáz, én nem tudom ilyenen felhúzni magam.
Elvoltam csavarogni azért nem reagáltam, de akkor sem reagáltam volna vissza hasonló stílusban.Szal nem értem mi itt a probléma?
idézek töled (#1235) :
"Leírom szép lassan hogy mindenki értse ( ):
Tartsátok a lehető legközelebb a pálya széléhez az autót (bal szél..).
Ezáltal a legrövidebbek a körök, így érhető el a legjobb köridő.
Én bill.el játszom, nem tudok pontos ívet tartani, ezért "csak" 56 a legjobbom.
Akinek kormánya van, simán beeshet egyedül 55re, teljesen tuti.....maradjunk annyiban hogy nem hiába az a nickem ami, nem hiába akasztották rám évekkel ezelőtt
"
Én úgy érzem nem kértem teljesíthetetlent,...az lejött most már hogy azt mondod valami programhiba miatt mented azt az időt draft nélkül.
sztem elég lett volna ezt mondani az elején, és nem felfújni.
Általában a replay-k első blikkre felkerülnek egy gyors körröl, én azért nem értettem, hogy miért nem dobod fel hamar, aztán most már lejött hogy egyszeri dolog volt.
Szal semmi gubanc. -
#70869248
törölt tag
válasz csige791 #1704 üzenetére
Több dologban lenne hozzáátenni valóm.
A Ford GT egy az egybe verte meg a Ferrari-t Le Mans-ban, sőt pont a Ford GT volt az ami még nem gyári csapatként is megverte a Ferrari-kat szintén ott.
Két Ami bajnok volt az F1-ben, de ellenpontként megemlíthetjük Anglia-t, na ott volt egy jópár bajnok az F1-ben és most hol is tartanak?..akár versenyzőket tekintve, akár az autógyártást.
...Az angoloknak sikerült olyan szintre lesülyeszteni az angol kocsik minőségét, hogy csaknem eltüntek a legendás gyáraik. Botrányos Jaguar-k, Aston Martin-k..stb.
Az olasz autóknál szintén (Pedig rendíthetetlenül kedvelem az olasz technikát), hihetetlen minőségi kátyúkat tudtak megjárni.Ez az előítéleted az amcsi autókkal szemben, annyiban tökéletesen helytálló, hogy full más a közlekedési elvárásuk az autójukkal szemben.
Nálunk európában hozzájuk képest a kishengerürtartalmú motoroknak volt/van keresnivalója, és hozzá a kéziváltónak, mivel a legtöbb kilómétert fel és leváltogatással teszi meg az autó.
Amerikában ez teljesen máshogy alakult ki a háború után, nagy lendtömeg, és tartosság...amikor a család felpakolva költözik 2000km-t odébb, akkor lehetőleg ne rottyanjon le az autó az európai felfogással kezelhetetlenül nagy semmi kellős közepén.
Ahoz hogy azt átutazd, nagy tank kell, ahoz hogy a nagy tankot és a megnövekedett összsúlyt, ne 8000-s fordulaton tudja csak vinni az autó, ahoz pedig nagy hengerürtartalmú nagy lendtömegű/nyomatékú motor kell.
Nem törvényszerű...term. ehez hozzájárult egy nagyadag jóléti kéknyelmesség is...hiszen a krómbiszbaszok, meg szárnyak nem lettek volna kötelezőek, de vannak összefüggések, ami miatt kényelmesebb és célravezetőbb (pláne olcsóbb) volt nem a kislöketű motorok felé közeledniük.
De azért sportsikerekben is ott voltak, AC Cobra..hiába az angol kasztni, amíg nem került bele Ami motor, és nem rakta össze Shelby, addig meg se moccant, az említett Ford GT, vagy CorvetteNorbi neve jó hogy felmerült, régebben nekem lett címezve, hogy a magyar nem tud örülni a más sikerének vagy mi...akkor nem akartam vitázni vele, de ha már a Norbi neve felmerült.
Norbi elvert engem jó párszor NR2003-ban, F1C/ETCC-PCC, rFactor..és mittomén mi alatt is, mégis ott vagyok(és leszek) amennyi futamán csak lehet, és nyomom neki a dudát...ahogy ott voltam a legelső 'lacházai astra-s bemutatkozásánál is, és ahogy igyekeztem feszülni hogy szponzort találjunk neki...ami sajna nem sikerült.
Szal tudok örülni más sikerének is, de mindegy már.
De szal nem csak az ő nevét lehet felhozni, hisz Wéber Gabival állt végig nagy csatában idén, aki szintén 'játékból' került a versenyzők közé.
Vagy Michelisz Norbi aki detto bajnok lett, és szintén controller mögül ült át a versenyautóba...
sry, én már nem igazán látogatom a topikot, de olyan hozzászólhatnékom volt[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz feel good #1715 üzenetére
ezer éves futómű??!
Próbálj körbekergetni egy 3-s Ferkát az Auszi Bathurst-n, aztán rájösz az ezer éves futóműre..
..vagy zavard rá egy Ami katlanra,..mondjuk Bristol-ra, és rájösz mitől is kell az az asszimetrikus futómű,...ja meg hogy egy vagány dőlésű katlanban miért is karistolná végig a Ferka alja az aszfaltot a penge és ügyes Ferrari futómű ellenére végsebességnél (el sem tudná érni, de ez most mindegy).
A követelmények határozzák meg a technikát, a Ferrari futóművével nem tudsz versenyképes időt menni egy meredek oválon és egy Mount Panorama szintű hullámvasút pályán sem. -
#70869248
törölt tag
válasz feel good #1722 üzenetére
hát úgy jön ide hogy idézlek:
"
..Ezek után lehetek elvakult, nem? Minden okom megvan rá.
Nem hiszem, hogy egy ezeréves futóművel bíró, ipari V8-as batár überelni tudná bármiben ezeket. Akkor meg?
"
erre írtam Mount Panorama-t, meg Bristol-t.Az ezeréves futómű baromi jól tud jönni amikor a tehetetlenségi erő több tonnával szorítja az autót a katlan ferde aszfaltjához,..oda bizony bazi futómű kell.
Nem feltétlen az asszimetrikus fejlesztés a legnagyobb vívmányuk,...gondolom a te kocsidban is MacPherson felfüggesztés van (legalább elől).csige791:
márpedig a klasszikus sportkocsi az elől motor-hátul hajtás, és ennél csak egy jobb van..a középmotor, ahogy írod is, a két tengely közé kerülő tömegközpont.
De sokáig az F1-s szivar kocsik is elöl motor-hátul hajtással futottak, és ez a klasszikus roadster recept.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
láttalak én is
De aztán elmentem road-ra inkább, nem fekszik a TA bármennyire nagyot is lehet vele kaszálni, tuti kiforgat valaki..most is volt minden, megforgattak, aztán áthajtásost kaptam, M@sh-l felvonatoztuk magunkat valamennyire, akkor tankolásnál a kavarodásban túlszaladtam, és végül 5. helyről egy rescue, mert átlöktek a fűre
Inkább átmentem kanyarogni -
#70869248
törölt tag
válasz Dr. Romano #2188 üzenetére
milyen ez az explorer dolog, egyszer már be akartam menni egy szobába (egy szoba volt 3 autóval), de aztán nem vártam ki míg végeznek.
Szal mit kell ott csinálni?
Este 19h-tól indul a 4 órás rohanás? -
#70869248
törölt tag
válasz PepeDon #2474 üzenetére
Azért szvsz más mint egy CS, ott legalábbis nincs törés
Mert itt azt is küldi, hisz modellt és festést cserél hogy láthasd akár ha lekörözöd is.
Legalábbis én azt is látom ha kacsázik a kereke az össze-vissza tört ellenfélnek.
De nem vagyok benne ezekben a dolgokban, csak ez eszembe jutott -
#70869248
törölt tag
válasz Dr. Romano #2679 üzenetére
Egy CRC videót kerestem, de ezt találtam:
rövid SS pályás, kicsit katlanos igazi TA
-61mb saját videó -
#70869248
törölt tag
válasz UnConnecteD #2691 üzenetére
online ligákban kötelező a kormány (legalábbis a komolyabb ligáknál), a pontosabb előzési, pozícióvédési szituknál fontos (de régen mentem egy Hun. Nascar Racers-s futamon, ahol három sorban mentünk egy oválban, ..29 kör után már csak arra vágytam hogy kiálljak a vonatból, nagyon nagy koncentráció tartani a félmétert előre és két oldarra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Android szakmai topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Tippmix
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia