-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
válasz slett27 #196974 üzenetére
Pedig az még az egyszerűbb motor volt, a Multiair nélküli?
(#196982) BullKoxa:
Cserélni kell mindent, más fórumokon sok sajnálkozást lehet olvasni, hogy most volt vezérlés cserélve és még mindig nem jó az autó, rákérdeznek mit cseréltek. Ja, hogy a okoskereket nem cseréltetek, lehet szétbontani és cserélni megint; hogy a fogaskereket(nem tudom pontosan mi a megnevezése) se cseréltétek, azt mondta a szerelő, hogy jó az még; kicserélték azt is és jó az autó.
Így néz ki, amit cserélni kell, anno átolvastam az 1.4 TSI topikot index fórumon. -
tresh
veterán
válasz slett27 #196974 üzenetére
hiányzik az az érzés, mikor megjön a turbónyomás.
Akkor egy jó régi adagolós TDi-t kell venni az 2000-től hátba b@ssz Viccet félretéve ha nyomaték kell és ez az érzés akkor diesel. Engem a TSI nem győzött meg főleg nem az alap modellek 1.4 ,1.8.... a 2.0-tól felfelé már izgalmasabb kategória persze árban is más. De oda banán is kell nem csak a majom.