- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
narancsnn
senior tag
válasz petyametyo #54408 üzenetére
ESP.
-
adidas4death
aktív tag
Üdvözlet mindenkinek!
Mostantól picit sűrűbben leszek a topicban (eleinte főleg kérdésekkel ), ugyanis most került kis családunkba egy VW Polo 3 (6n2) 1.4 75LE-s csodabogár.
Ami első kérdésem lenne az az, hogy az mennyire normális, hogy mikor a kis távkapcsolójával lezárom (villan egy hosszút, lezár), utána még egy rövid idő múlva 2 sorozatot villog az összes index (kb mint amikor az autó beriaszt csak nincs hangja). Olyan 10/15-t villan, majd abbahagyja fél percre, utána még egy ilyen sorozat és utána többet nem is csinálja.
Erre valami ötlete valakinek?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
narancsnn
senior tag
válasz petyametyo #54410 üzenetére
Hát ott a képen.
Egyébként neki van a felhúzott ibizája.
-
lsebestyen
addikt
-
narancsnn
senior tag
válasz lsebestyen #54413 üzenetére
Ha ennyi pénzem lenne
-
petyametyo
aktív tag
válasz lsebestyen #54413 üzenetére
Így se ismerős,de többször tiltották ki mint ahányszor Én beléptem
narancsnn Az ibiza meg van ,de itt nem szokót írogatni,csak többször olvastam itt a nevét de nem tudom hova tenni az embert
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz adidas4death #54411 üzenetére
Ez a sztroboszkóp szerintem a nem gyári központi vagy riasztó. A gyári ilyet nem csinál.
-
adidas4death
aktív tag
válasz Mágus2 #54416 üzenetére
Na majd holnap ránézek, hogy pontosan milyen van benne, mert most este hoztuk el és azt még nem néztem meg eddig benne.
Az eladó szerint bent a motortérben ki lehet kapcsolni a riasztó részét, van hozzá egy kis fém kulcs amivel OFF-ra lehet tenni teljesen (ő mintha azt mondta volna, hogy ezt akksi kivétel/cserénél kell bejátszani hogy ne riasszon be akkor. ) Furcsálltam, de hát révén hogy VW-vel nem volt dolgom elhittem
más: Immo. kódot mennyibe fáj kikérni a VW-től? Az eladó nem találta és hát ugye az sose baj ha megvan.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz adidas4death #54417 üzenetére
Emelje fel a kezét, akinek megvan az immo kódja.
Ki lehet olvasni az immoból, de amíg minden OK, fölöslegesen fizetnél érte.
-
Jaded
őstag
Jelentem pöcc-röff indultunk,dadogás mentesen! Köszönöm a segítséget!
Renault Megane IV Limited
-
Dr.Zoo
őstag
Na Mókusbogarak!
Bent az új izzó. (GE megalight)
Hát. Konkrétan a tennapi nyálas, dzsuva időben az orromig sem láttam, persze megint rolleren ülök, mert az én szekerembe nem a sima H7 foglalat van, hanem valami oldalról beforgatós valami..
Úgyhogy ez is be lett gányolva, mint a xenon volt annó, addig keresgél valami bontott, normális lámpatestet a szerelőm, amiben sima H7 foglalat van.......
Majd délután csinázok képeket, hátha meg tudja nekem valaki mondani, hogy ebbe a lámpatestbe milyen izzó való......"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #54418 üzenetére
Letehetem már a kezem? Kezd fájni és fehéredni .
Nekem megvan az immo kód. A pótkulccsal együtt megkaptam - cserébe csak egy távirányítós kulcsom van...
Nem sikerült megkérdezned az ismerősöd, hogy honnan rendelte a komplett távos bicskakulcsot?
Egyébként, ha rendes a másolós ember és pl. csináltat is a gazda egy kulcsot vele, akkor meg lehet kérni, hogy írja már fel a kódot, ha úgyis kiolvassa...Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #54422 üzenetére
Akkor mit olvasnak ki a kulcsból? Az öreg, akihez menni szoktam kulcs ügyben, mindig bedugja egy pénztárgép szerű gépbe a kulcsot, bepötyög egy katalógusból valami azonosítót és a kijelzőn megjelenik egy "kód".
Szomorúan hallom... drága lesz a kulcsmásolásom...
Read only...
-
#89874944
törölt tag
xado motor regeneráló adalék, felújító, szétszedés nélkül. Ki mit gondol?
[link] -
Rambovits
senior tag
válasz #89874944 #54424 üzenetére
Ha jól tudom másik fórumon Giigz használta, tőle kell megkérdezni az eredményeket.
Jó, hogy linkelted mert így most felkeltette az én érdeklődésemet is.
Munez, mit tudsz róla előtte kell valami motortisztító adalékkal "tisztítani" a motort? Gondolom akkor olajcere, hogy kiszedje a ganyét, és utána mehete bele a xado. Azt ügyesen leírja, hogy 1000km-ig nem szabad, de utána mikor kell olajat cserélni?
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
!Overdose!
őstag
válasz MunezXBK #54426 üzenetére
Tegyük fel, hogy igaz amit állítanak róla és feltölti az anyaghiányokat. Ez esetben fel kell, hogy töltse a hónolást is a hengerfalon, ami pedig nem lenne túl előnyös.
Mod: Továbbra sem látom értelmét, hogy egy jó motorba minek ilyen. Persze valami olajzabáló bontószökevénybe lehet próbálkozni és várni a csodát...
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Doom
aktív tag
Sziasztok!
Az Octaviamban cserélni kellene az AC pumpát. A szerviz 65e-t mondott alkatrészárnak. Nézegetve a netes árakat, gyanítom, ez eredeti gyári lenne. Van valami hátránya, ha szerzek kb. harmad-negyedáron egy utángyártottat? Megbízhatóbb a gyári esetleg?
Köszi,
D -
!Overdose!
őstag
válasz MunezXBK #54429 üzenetére
Mint írtam egy hibátlan motorban biztosan nem fogom kipróbálni. Minek? 10k km-enként olajcsere és minden rendben. Az előző autóban kellett volna, de már késő. Egyébként úgy érzem, hogy elolvastam figyelmesen, de továbbra sem értem, hogy mi történik a hónolással. A Xado hogy tud különbséget tenni a kopás és a hónolás között?
"A XADO egy tökéletesen sima felületet hoz létre azáltal, hogy feltölti a fém alkatrészek mikro-sérüléseit, amiket a használat során a kopás okoz."
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #54436 üzenetére
A hónolás szerintem nem mikro, az túl nagy falat lenne a xadonak, kellene egy motorba vagy 3 kiló, hogy kitöltse szvsz. Szerintem csak filmet képez a kopott rész és a mozgó alkatrészek között, egyszerűen csökken a súrlódás és a film réteg valamit tömít is, ha nem így lenne, akkor javítsanak ki azok, akik értenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #54437 üzenetére
Akkor még egy utolsó kérdés és ígérem feladom:
Ha valóban működik és csökkenti a súrlódást és azzal együtt a fogyasztást is mérsékli, akkor az autógyárak miért nem kezelik Xado-val a motorokat, hiszen mióta a károsanyag-kibocsátás után fizetnek elég sokat tesznek ennek csökkentése érdekében. Ha csak 1-2 dl-es fogyasztáscsökkenést okozna az NEDC ciklus alatt az a komplett típuskínálatot tekintve, akár Euro milliókat is jelenthetne.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #54439 üzenetére
Ne tőlem kérdezz ilyeneket, én nem használtam soha.
Az autógyártói teszteket meg nem kell komolyan venni. Az a ciklus soha nem fogja tudni modellezni egy rendes péntek délutáni forgalom ritmusát. Nem is értem miért veszik komolyan az emberek a gyári megadott fogyasztási értékeket.
Próbáld ki, és majd írd meg miért nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz !Overdose! #54439 üzenetére
Gondolom egy új, kopásmentes motorban ez nem ér semmit (Ezt korábban te is leírtad aszem). A ciklust meg gondolom nem 300k km-t futott autókkal mérik.
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #54437 üzenetére
én nem kampányolnék se mellette se ellene.
de amikor kb 3cm mélyen végig van szántva a henger fal úgy hogy az ember körme alatt (és a gyűrű is meghúzva) azzal már nem tud szerintem semmien csoda segíteni, mint ahogy a túlzottan elkopott dugatyú paláston se, egy normál állapotú ám de sokat futott motoron, meg szerintem is tud súrlódás mentesíteni (mikro karcok a dugattyú palástján), ám de egy ilyen motornak nincs (komoly9 olaj fogyasztása sem!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #54443 üzenetére
Ha minden rendben lenne a motorban, én is kipróbálnám, de az enyémen már csak a csoda segíthetne, arra meg a xado sem képes. Nem tett neki jót, hogy lelazult az olajpumpa.
3cm nincs az egész hengerfal. Ha lenne, már nem lenne, mert felfúrtam volna 2,5l-re, fölösleges oda annyi vas.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz VR6-Fan #54443 üzenetére
Én is így gondom, de hajt a mérnöki kíváncsiság, úgyhogy teszteljük le! Fizetem a Xado-t, ha valaki beleöntené az autójába. Mérünk zajt és rugalmasságot is, mert a legtöbben azt állítják, hogy csendesebb lett és jobban húz az autó. Valaki?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #54445 üzenetére
kéne komplett kibocsájtás is akkor már HC, CH, NOx, CO.
egy viszonylag kevés km, egy közepes, meg egy sok km-s mocival.MunezXBK: köszi, diszgráfiás vagyok, de most akkor megprobálom memorizálni
hosszúságra értettem és nem mélységre
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
narancsnn
senior tag
válasz !Overdose! #54445 üzenetére
Vállalom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest