Hirdetés
- iPhone topik
- Nem titkolja a Redmi a K80 Pro elit tulajdonságait
- MediaTek Helio G50-nel futott be a Tecno új belépő ajánlata
- Akciófigyelő: Megkezdődött az Ulefone Black Friday leárazása is
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
C0R0
csendes tag
Én most kezdek bele egy E46 felújításába (M54B22 motorral). Meglátjuk, hogy a benzines mennyivel kér kevesebb törődést
-
negro
őstag
A vegere reagalva megertelek. 16. ev tartok fent egy E39 28i M sport manual sedant. El nem tudnek kepzelni kovetkezonek nem 6 hengeres autot es persze inline, (esetleg V8-at) bar nem tervezem eladni es nem benzines autot. Csaladtagnak volt es van E91 20d es F11 30xd. Hat bennem nem sok semmit mozgattak meg. Hiaba akar a 30d nyilvan jobban is megy. Illetve vicces latni mikor leparkolok es ha az utcaban par meterre ide kerult egy E60 illetve egy F10 de az E39 utan forgolodnak. Mar a jarokelok nem a emlitett masik ket 5er tulajdonosok.
@CORO Alapvetoen ha kicsereled a lenyeges dolgokat: hengerfej tomites, vanost felujitod, trafo sor, gyertyak, vakum csovek, disa, jelado cserek ha kell es persze lenyeges a kiegeszito berendezesek mint vizpumpa, termosztat, viszko, huto tokeletes legyen akkor a vilagbol kimennek. Lanc ilyen 600 e km utan ranezos esetleg, birjak...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
C0R0
csendes tag
válasz kovbandi82 #5 üzenetére
Ez megnyugtató, hogy még nem kell vele foglalkozni.
negro és az általad felsoroltak fenn vannak a listámon. Szerencsére csak hobbiautó, így nem gond, ha napokig/hetekig járásképtelen, mert szétszedtem -
kilepoblog
újonc
Semmi pénzért nem vennék bömöst, de ez szubjektív. Itthon túl sok kreténnek is az van. Meg az ismerősi körben csak szívtak velük, horribilis a szerviz számla átalában. 20 éves 7es-re azért rohadt sokat rá kell költeni, hogy tényleg hozza az elvárt komfortot. Ha meg nincs pénz fiatalabbra, szerintem nem lepusztult prémiumot kéne venni.
A cikkek jók, meg az is jó ha valaki sk. meg tudja javítani az autót. -
C0R0
csendes tag
válasz kilepoblog #7 üzenetére
Napi használatra én sem biztos, hogy bevállalnám a 20 éves prémiumot (oda van egy szuper megbízható Prius 2 - tény, hogy mintha minden 2-3x annyiba kerülne hozzá mint az e46-hoz)
Szerintem a BMW egyik nagy előnye a hatalmas rajongótábor, amelynek hála kb. minden karbantartási feladatról van 100 leírás/videó. Pont ezért nagyon jó hobbiautó, ha van affinitásod és infrastruktúrád a javításokhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest