- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
A különleges tartozékokat az óracsoport kódolásában szintén be lehet kapcsolni.
Pl.
00115 -00-nincs különleges tartozék,1 Európai, 1, fix intervallumos, 5 az olajcsere intervallum fix hossza.
Utána pl 004-es csatorna a tanult értékek között a nyelv, az autó tud angol, német, francia, olasz, spanyol, portugál, cseh nyelven, csak az ebben a csatornában tárolt szám határozza meg, hogy milyen nyelven fog szórakoztatni.
-
Jaded
őstag
Na izzítók kicserélve. Beru volt benne,Berura lett cserélve mind a 4. Remélem reggel sima indulás lesz.
Renault Megane IV Limited
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #54350 üzenetére
Ezeket a tanacsokat MNC/SAL forum power usereinel olvastad?
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #54355 üzenetére
Ha tenyleg szakmabeli vagy akkor legkozelebb ilyenekre legalabb figyelj:
Ha dübörgőt akarsz a kocsiba, és gyári fejed van, akkor nagy valószínűséggel csak a "magas fesz. szintű bemenettel" rendelkező erőlködővel fogsz tudni boldogulni.
A dübörgő-t felenk inkabb szubnak hivjak. A gyari fej altalaban Blaupunkt amin szokott lenni vonal szintu kimenet.Ezt úgy tudod majd a legegyszerűbben bekötni, hogy a 2 hátsó hangszóróról vezetsz le plusz 2-2 kábelt, és ezt fogod majd az erőlködőre rákötni (azért kell mind a kettőről, mert ha csak az egyikről veszed le a jelet, akkor nem lesz teljes, mert ugye jobb - bal sáv).
A fejegysegnel kell lekotni a hatso csatornakat es azok helyere kell bekotni a High/Low konvertertAz erősítőt rakd a csomagtartóba mondjuk rácsavarozva a dübörgőre
Nagyon rossz otlet, mert a szub szetrazza az erot.(persze ha csak nem henger alakú).
A szubcsovet azok veszik, akiknek fogalma sincs az autojhifirol. Az egesz elkepzeles egyakkusztikai bukfenc.(hullamterjedes)A + feszt. azt vezesd át elölről egyenest az akkuról keresztül a kasznin (De vigyázz arra, hogy véletlen sehol se tudja kikezdeni valami fém a kábelt, mert kellemetlen meglepetésben lehet utána részed!),
A meglevo kabelcsatornan kell atvezetni es a bal kuszobben hatravinni es nem lehet meglepetes.és természetesen egy biztosítékot is rakj közvetlen a + kábel elejére valahova.
Nem valahova hanem, a biztositekot az elso 20cm-en belul kell elhelyezni.A biztosíték nagysága pedig függ majd az erőlködőd teljesítményétől. Ha bevezetted a plusz tápot hátra, akkor pedig a mínuszt, alias test kábelt hátul a csomagtartóban kösd oda egy "masszív" ponthoz a kasznin, ez lehet pl egy csavar is, a lényeg, hogy ne legyen körberohadva, illetve rendes érintkezése (nagy felületű) legyen!
Nem az a lenyeg, hogy nagy feluletu hanem hogy femtiszta pont legyen a karosszerian.A negatív kábelt pedig próbáld meg minél rövidebbre venni (értsd max fél méter).
Ezt minek? A testkabelnel az a lenyeg, hogy az atmeroje legalabb akkora legyen mint + kabele. A hossza tok mindegy, sot a legjobb ha vissza van vezetve az akumlator testpontjara.Amire még figyelj, hogy ha nagy teljesítmény hajhász lennél, akkor javaslom egy kondenzátor bekötését is, mivel megeszi az akkudat.
Ez is minek? Nem hangnyomasra keszul. Elso korben jo aksi kell nem kondi.tovabbiakert pedig: Autóhif topic
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz atos19881101 #54355 üzenetére
Na jó de milyen szakma? Kőműves, vagy pék?
Give them hell Ukraine!
-
atos19881101
senior tag
Köszönöm a kimerítő, mindenbe belekötök válaszod.
"A dübörgő-t felenk inkabb szubnak hivjak."
- Mindenki úgy hívja ahogy gondolja. ..."A fejegysegnel kell lekotni a hatso csatornakat es azok helyere kell bekotni a High/Low konvertert"
- Hát ha nem szeretnéd tovább használni a két hangszórót, akkor hajrá ..."Nagyon rossz otlet, mert a szub szetrazza az erot."
- Szóval akkor az aktív szubok alapból rosszak?? Mit ráz szét a kondenzátort meg a tekercseket esetleg némi IC-t??"A meglevo kabelcsatornan kell atvezetni es a bal kuszobben hatravinni es nem lehet meglepetes."
- Ezt mindenki oldja meg ahogy tudja, én csak írtam mire figyeljen!"Nem valahova hanem, a biztositekot az elso 20cm-en belul kell elhelyezni."
- Ismétlem, elején!"Nem az a lenyeg, hogy nagy feluletu hanem hogy femtiszta pont legyen a karosszerian."
- Lehet fémtiszta a pont, ha körülötte tiszta rozsda, vagy netán pár mm vastag ..."Ezt minek? A testkabelnel az a lenyeg, hogy az atmeroje legalabb akkora legyen mint + kabele."
- Ohm-os ellenállásról gondolom már hallottál."Ez is minek? Nem hangnyomasra keszul. Elso korben jo aksi kell nem kondi."
- Mert ha 400-500W-os erősítőt vesz, annak van "némi" áramfelvétele is, amit nem biztos hogy okos csak az aksira+generátorra bízni. Arról nem is beszélve, hogy az esetleges áramlökéseket "megfogja" a kondenzátor.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #54358 üzenetére
kb 1Kw delej van hátul zörögetni, eddig még se az akksit se a generátort nem nyírtam ki
tény hogy a 3.-4. dob ütés már nem olyan erőteljes.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
latyak17
tag
Balupapa ideig offos, mert gonosz exe elbitorolta a regisztrációját.. azt üzeni minden egyen távol maradó napon mindenkinek egy sört fizet !
Köszi a nagylelkűséget Balu
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Magnum_
nagyúr
srácok, nem akarok offolni, de ez a specifikus fórum.. érdekelhet valakit a komplett 17es garnitúrám? 17-es Audi felni gyönyörű állapotban 3, eget kell görgőzni, meg azt fényezném is. Gumik Bridgstone Potenza 225/45R17, elég jó állpaotban, én két szezont simán elfutnék velük még.
+ majd eladnám a most szerzett gyári 16-os winterfelgent is-mondjuk azt gumi nélkül..
downgradelnék 16-ra, Bp-en sokkal kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
pesten tudtok esetleg jó automatast, vagy pl egy markaszervizes átvizsgálás elég lehet?Ez lenne a kiszemelt
[link]Bár lehet fotók alapján is lebeszeltek
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
narancsnn
senior tag
MÁGUS!
Van ötleted, hogy tudom kiszedni az óracsoportot?
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Bdanyy #54368 üzenetére
Csőváz!
Csak érdeklődök, volt a váltóban a sacc 250 alatt egyszeris oil cserélve???
Mert ha nem, akkor lesz egy 1.5 misis szopórollered... Nem szimpi a manuális?
Semmi rosszindulat nem munkál bennem, de én eccer már felültem ama bizonyos rollerre, egy fullos 97' paszullyal. (igaz az nem triptonic volt)[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
vendingo
veterán
Egyszer nekem is volt váltócsere a GTti-ben. 10k +posta+szerelés
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Hikvision
senior tag
Tudom, h nem ide illik a téma, de van Graz-ban egy autó amit szeretnék hazahozni egy kereskedésből, de nincs rajta rendszám, tehát ott lejárt a forgalmi. Hogy tudnám saját lábán hazahozni? az itthoni forgalomba helyezés már megy, csak még nem vettem külföldről autót.
20 éve a PH-n.
-
footy
addikt
válasz Hikvision #54386 üzenetére
Én a helyedben grazi kereskedésből nem vennék autót, mert vagy drága vagy szar.
Egyébként itt a forgalmihoz nincs köze a rendszámnak. Biztosítás és pickerl kell a rendszámhoz illetve a forgalomba helyezéshez. (A pickerl lejárta után még 4 hónapig minden gond nélkül lehet használni az autót) -
Bdanyy
addikt
válasz Dr.Zoo #54378 üzenetére
Igen, emlékszem rád
Csak azt nem tudom, hogy át lehet-e nézetni hogy ez kiderüljön. Mert nem mindegy azért hogy mekkora értékű autónál jön be egy akkora összeg javításra.
Engem speciel szerelő haverom lebeszél a pd-ről is, hogy a tdivel jobban járnék, vagy akár 1.6-tal is, csak az meg enne és nem megy.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
válasz Dr.Zoo #54393 üzenetére
Ha jól felszereltet amit nem törtek rommá előtte találnék 170k körül nagyon tudnék neki örülni Pár hónapig pihentettem is a dolgot annyira elment a sok roncstól a kedvem.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest