- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prannk
őstag
Hali. Valaki szerelt már le audi a4 ről egr szelepet? Szopós művelet?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Patrik92
újonc
Sziasztok! Transporter T5 vásárlása előtt állok. Nagyon vegyestapasztalatok azok az infok amit mondtak és olvastam eddig. 1,9PD 105le vagy 2,5PD 131Le harmadik 2,5PD 174Le. Ezek az opciók. Vegyes használat lenne. Kirándulni es munkára is. Sok autopálya. Husszú távú megbízhatóság érdekelne hogy melyikre vall leg jobban. Előre is köszönet!
-
i-sti
senior tag
válasz Patrik92 #169609 üzenetére
Nepperemnek T4 volt 2.5 TDI-vel, nem tudom hány lovas.
Több mint 900000km ment bele, majd eladta, még most is rója a 4-es utat a jó német használt dízelek után.
Ő #csakametabond-ra esküszik.
Állítása szerint azért tudott ennyit elmenni mert rendes olajjal járt.Utána vett egy T5 2.0 BiTDI-t azon gyorsan túladott mert nem vált be az újabb technika, most Fiat valamije van.
Novum Forum Siculorum
-
Mauzes
őstag
Sziasztok,
Thule tetőcsomagtartót és kerékpár tartót akartam vásárolni a Passat B8 Variant-omra (Wingbar Evo + Proride 598), de míg egyes helyeken azt olvasom, hogy viszonylag halk, nagyon sok helyen meg azt, hogy elég hangos. Szóval félek attól, hogy ha nálam pont hangos, akkor folyton zavarni fog. Főleg autópályára kellene, nagy sebességhez.
Most azon gondolkodom, hogy esetleg felrakatok utólag egy vonóhorgot és arra veszek kerékpártartót. Ezt azért akartam elkerülni, mert összességében drágábbnak tűnik és a tolatóradar/kamera így elveszne, de lehet, hogy a tető zaj jobban zavarna.
Szerintetek kb. mennyiért tudnék felrakatni vonóhorgot? Autót soha nem vontatnék vele, tehát ha bárhogyan lehetne spórolni, az nem lenne rossz. Vagy elektronika nélkül fel sem rakják?
Ez inkább csak kíváncsiság, de mi történhet, ha nem műszakiztatom újra az új vonóhoroggal?
-
diablo1984
veterán
válasz Patrik92 #169609 üzenetére
nálunk volt a cégnél 105lovas 1,9 PD T5-ös, keveset evett, jó kis autó volt. Most a T6-os van 2literes cr motorral valami 110lovas, 5 sebességes váltóval, gyenge, nem megy, de cserébe zabál, az adblue új kora óta hibát dob, a szervíz csak ígérget, hogy lesz hozzá új szoftver ami megoldja a hibát, de lassan lejár a garija..... Egyébként volt vivaro-nk is 2 literes cdti-vel, az a t6-hoz képest ment mint a villám, tágasabb volt, kényelmesebb, ahhoz képest a t6 egy kis lyuk amiben nyomorogni lehet, de egy normális üléspozíciót felvenni nem....
-
veterán
válasz Mauzes #169611 üzenetére
Hangos lesz a tetőn, főleg a bicikli maga fog süvölteni, és bogaras is lesz. Toltam már 2 bringával 180-at, de ez nem normális. Ugyanilyen Proride 598-am van 2 db (felesleges momentán, tesztre akár kölcsön tudom adni).
A vonóhorgos szállító sokkal jobb, de kell hozzá vonóhorog... -
KTTech
veterán
válasz freaghill #169608 üzenetére
Erről nem találtam infót. Ha körültekintően vásárolsz, elkerülheted a gondot. Pl. a Skodákban már nem is nagyon használtak B alatti reviziót (később jelent meg), míg pl. az Audikban rengeteg az A-s. Ha találsz C-set azzal elvileg nem lesz gond.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Mauzes
őstag
válasz focvis #169615 üzenetére
Hm, nem hangzik jól. Egyébként a hangos mit jelent, milyen mértékben mondjuk 130-cal? Én autópályán sem szoktam gyorsabban menni a kisgyerekem miatt.
Az az érdekes, hogy tetőcsomagtartó két kerékpárra simán kijönne egy viszonylag baráti 130-ból, de hangos.
A vonóhorog utólag 300k + legalább 100k egy jobb tartó + újra kell műszakiztatni, és elvesztem a tolatóradart, ráadásul ha később kell tetőbox, akkor megint csak kell tetőrúd.Na ezen még agyalok.
-
veterán
válasz Mauzes #169617 üzenetére
Ha amúgy is ritkán szállítanál bringát, úgy jobban jársz most a tetőtartóval.
130-nál is hangos, de túl lehet élni, egy monoton zúgás, tudtok tőle beszélgetni. Úgy 50-60 kmh-tól rendesen hallani.Nekem most van vonóhorgom, ott fogom szállítani a biciklit. 300-at nem fizetnék érte utólag.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Urak,
Adott egy Golf 4 - indulás előtt le akartam törölni az ablakot (előtte öntök rá bőven vizet flakonból), erre nagyon erőtlenül jött fel a két lapát, majd félúton megálltak. Próbáltam más állásban kapcsolni (azt hittem, hogy a kapcsoló lesz a hibás), de semmi - kiszálltam és amikor kézzel egy kicsit rásegítettem, akkor megindult. Viszont, a végpontokon hallható egy kis kattanas.
Tipp, hogy ez mi lehet?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
salesman
őstag
Urak,
egy 1997-es Audi A6 benzines autóval, 270 ezer km, szép állapotú, láttam, ültem benne, 700.000 ruppóra tarják érdemes foglalkozni? Nem vagyok autószerelő, hétvégi autónak szánnám...
[ Szerkesztve ]
Türűűűdrááá!
-
válasz salesman #169621 üzenetére
Oszt meljik benzines? A 2.8? 2.4?
(#169619) gzbotii: viszont már most ahogy beállt hagyd úgy! Ha erőlteted elroppan ahogy Mágus2 mondja ésha pl ha mész vele akkor a szél el is fújja. Alkatrész csak bontóban újonnan csak egyben van a mechanika tudtommal!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz salesman #169623 üzenetére
Jól eltűntem én mindenhonnan és sokan még többet adnának ha végkép megszűnnék
A 2.4 -s motort én kerülném különösen ha automatával van pászítva. Jellemző a multitronicra hogy két fajta van belőle: amelyik már megdöglött és amelyik meg fog dögleni. A2.4 szokta csipegetni az olajat is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz salesman #169621 üzenetére
Ha nem 4.2 akkor én sokallom az árát. Olyan max. 600 körülit tartok reálisnak, de inkább 550.
Sornégy értéktelen, V6 nem igazán keresett, nem is túl gyors, nem is mind túl megbízható, főleg a 2.4. Ezek mellett pedig 22 évesnél fiatalabb nem lesz az autó már ... de még milyen jól néz ki mai napig.
[ Szerkesztve ]
-
salesman
őstag
válasz bitpork #169624 üzenetére
Akik azt akarják, hogy eltünjél, azoknak üzenem hogy ........., .......... és.........!
Nem automata, de viszont belehabarodtam az autóba.
A kollégám sógoráé, kollégám szerint mindent rendbe tettek az autón, Most a kollégám jár az autóval, én meg csorgatom a nyálam... Belűlrő is tip-top, a kormány bőrőzést néztem, bár nem vagyok szakértő...aero: Neked is köszönöm!
Türűűűdrááá!
-
válasz salesman #169626 üzenetére
A szerviz előéletéről mit tudsz, vannak számlái v legalább blokkjai? Hidd el megértem ha rajongsz az autóért de csak úgy ha valóban jó vétel! Egy futómű felújítás 150k anyagban - vagy egyesével cserélgeted/ sajtoltatod újra őket. Tény hogy nagyon jó gép de nem olcsó fenntartani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Robi81
tag
Sziasztok
vw polo 1.4 pdtdi 2008 évjárat.
Milyen olaj,olajszűrő,levegőszűrő,illetve vezérlés szettet ajánlott?
Még egy kérdés! Most ez láncos vagy szíjas vezérlésű?
A burkolat a vezérlésen műanyag,motorkódNV121080[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
válasz salesman #169626 üzenetére
Igaz ugyan, hogy nem C5-ös, hanem C4-es és nem 2,4-es hanem 2,8-as A6-osom volt a kilencvenes évek közepén, de még mindig csorog rá a nyálam (úgy, hogy most egy C7-es A6 BiTDI-ben ülök).
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
-
salesman
őstag
válasz bitpork #169627 üzenetére
Mivel nem hajtottatok el avval, hogy ez egy orbitális farokság, hétfőtől elkezdem begyüjteni az infókat.
A irodától 30 méterre van egy márkafüggetlen szervíz, jóba vagyok a szervízvezetővel, a megfigyeljük jól!!!
Alúlról is!
Korrozióval kapcsolatban mi a helyzet ennél a veteránnál.? Kívülről, köszöböknél semmi nem látszik.newmoonlight:
Akkor miért adtad el?[ Szerkesztve ]
Türűűűdrááá!
-
-
Lacess
tag
válasz newmoonlight #169629 üzenetére
Ezzel vagyunk így többen is. Marhára tetszenek, 2,5 TDI AEL, vagy ami nagyon finom lenne az egy 2,2 20V S6. Határozottan Avant "bódéban" mindkettő.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
vegh001
csendes tag
Sziasztok!
Az alany egy a3 1.6 avu motorkódú autó. Check Engine égett így elmentem szerelőhöz, kiolvastuk a hibatárolót és a katalizátor előtti szonda hibáját dobta be, kicseréltük majd visszajött a check engine lámpa kb 15-20km megtétele után. Aznap visszamentem egy újabb hibakód olvasásra, ekkor a gép azt írta, hogy a katalizátor utáni szonda a rossz. Értetlenül álltunk az autó mellett mert azt a szondát kb 4-5 hónapja cseréltük. Esetleg valakinek bármilyen ötlet, hogy mi baja lehet a kocsinak? Nem rángat, nem torpan az autó és nem fogyaszt többet.
Köszi a válaszokat! -
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Audi A4 B7 2.0 dízelből van olyan motorkód ami kevésbé problémás? Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Mauzes #169611 üzenetére
Sokáig cipeltem a bringáim tetőn. Több dolog miatt váltottam horgos szállításra. Macera a tetőcsomagtartót felszerelni, majd a szállítókat, és még a bringákat emelgetni rá, továbbá kepeszkedve rögzíteni a bájkokat.
Baromira megnő a fogyasztás, még akkor is ha fent hagyod a tetőn üresen. Rohadtul zajos. No, és ami még nálam felrakta az i-re a pontot, h egy hosszabb út után tiszta bogártetem a bringa, ami nem kevésbé gusztustalan volt.
Persze drágább a horgos téma, de egyszer kell nagyobbat beruházni, a szállító sajnos nem olcsó. Thule-t használok, azt használtam a tetőn is, a többi mind csak gyenge utánzat. Nekem CC-re Bosal levehető horog került, a gyári takarás miatt. Elektronika csak azért nem a gyári mert azt csak márkaszervizben lehet felinstallálni, nem akartam, h bele matassanak, így egy szimpla CAN-BUS-os, teszi a dolgát.
Egyszerű, gyors felrakni, kényelmes, a fogyasztás így is megnő, de nem vészes. Csináltattam szürke rendszámot is, annak átrakásával sem kell vesződnöm, és ha leveszem a szállítót a garázsban van helye a falon, felakasztom és kész.
Szóval nem korteskedni akarok a horog mellett, de alaposan gondold át!Joe
-
mamboo
tag
Sziasztok!
Alany, 2007 Skoda RS PDTDI, egr-dpf off
km: 315.000
Jelenség:
Egy fél órás autókázás után, olykor erősebb igénybevétel után az autó előre haladásnál és jobbra kormányzásnál fura hangot hallok..(zúgó-búgó-fújó hang, mintha valami hozzáérne valamihez)
Járó motornál, álló helyzetben a kormány elfordítása után semmi ilyen reakció nincs.
Hibakód-mentes.
Egyik ismerősöm a szervoszivattyúra gyanakszik.
Valakinek ötlet?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...