Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz Mágus2 #159904 üzenetére

    Pont ezért cseréltem le a 5! éves Passatot. Mert nem az a kérdés, hogy el fog valami romlani benne hanem, hogy mikor. :)
    Egyszerűen állandó mementóként lebegett a fejem felett, hogy az EGR után mi fogja magát megint megadni. Sokan kérdezik az ismerőseim közül, hogy nem visszalépés a sima szívó 1.8 Auris. Mondom de az, viszont nem félek tőle, hogy tönkremegy. Mellesleg harmad annyi a szervizköltsége.
    Van egy ismerősöm akinek a hírhedten szar 2.0 PDTDI-je van a 170 lovas. Imádja mert erős, de majd széthullik a kocsi. Minden tele hibakóddal. Maszekhoz hordja mindig megtákolja és megy vele tovább. Sokan tényleg csak azt látják, hogy huh de jó erős meg minden a 12 éves PDTDI.

    (#159913) i-sti: Na ez meg a másik. Akinek minden áron kell a 4 karika meg az A6. Mindegy milyen állapotban, csak beleülhessen. És szerintük én csinálom szarul, hogy 2-3 évenként 3 éves autókba ülök. Csak sokan azt nem látják, hogy mennyit elköltenek szervizre meg üzemanyagra. A "prémiumra" egy vacak csapágycsere se áll 5 számjegy alatt. Ezért megy a pékhez aki majd megoldja az 5 kilóssal és a többi.
    Van kollégám aki ki akart lépni a kispolgár árnyékból és ő most a 20 éves Mazdát márpedig A6-ra cseréli, de szigorúan kézi váltós meg benzines. Na sikerül belenyúlnia egy olyan 2.0 FSI-be, hogy csak a gondja van vele amióta megvette. Hagyta már ott az út szélén. De akkor is elmondhatja a csaja, hogy az ő pasijának német "prémium" van :D

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák