- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PeTeR_33
tag
válasz Mágus2 #158848 üzenetére
Mivel hibát nem találtak így írtam a szerelőmnek,hogy cseréljk a nyomásszenzort és nézzék meg a csöve nincs e eldugulva.
Másra nem tudok gondolni csak,hogy valami hibás értéket ír.
Meg miért kezd 50km-enként regenerálni??
Mikor se a koromtartalom se semmi nem indokolja??Kicsinál ez a tragacs.....
bitpork
Papíron 125.000... De már nem tudom mit higyjek.
Tényleg jó szakemberek.Nem egy autónkat javították.
Semmi rendellenest nem találtak.Minden normál értéket mutat menet közben és műhelyben is.Csak a DPF akar 50km-ente regenerálni.
Azért mert olyan kedve van......[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
-
PeTeR_33
tag
Egyben válaszolok.
Az autón a gyári szoftvert amivel megbukott azt frissítették a legfrisebbre.
Az autón a 4darab injektor cserélve volt 4db vadonatúj injektorra.
Pár hete a helyi szerelőm hívta fel a figyelmemet arra,hogy a 4. injektorommal probléma van.
Felvhítam a márkaszervíz csinálják meg.Ilyen munkát csak márkaszervízre bízok.
Vittem az autót nyíregyre,már kigyorsításkor éreztem,hogy gondfok vannak.
Gázadásra rángatott az autó.
2000es fordulaton nem volt gondja,de gázadásra elég lomhán reagált.
Mentem 40km-et és kivillant a DPF ikon.Gondoltam összefosta a hibás injektor a dpf-et.Leadtam az autót pár nap múlva mentem érte.Megcsinálták a szervízregenerálást,injektor kicserélve.
Viszem az autót.Erőtlen.
40km múlva DPF ikon kivillan.
Visszavittem újra szervízregernerálsás.
Használjam az autót és jelezzek vissza.
7vége alatt 3szor gyúlt ki a dpf visszajelző lápma 150 km alatt.Az,hogy milyen regenerálást csináltak két hete fogalmam sincs.
Szervízregenerálásnak hívták.
Kivitték pályára.A technikus valahogy kényszerítette a vezérlőt arra,hogy regeneráljon.Meg nem esküszöm rá,de a problémák TALÁN a nagy szervíz után kezdődtek.
Cseréltettem a vezérlés szőröstől bőröstől,szabadonfutót és az olajszivattyún lévő szíjat szívókosárral.
Azt maszek csinálta,de a márkaszervízzel csekkoltattam.Elvileg rendben meg van csinálva[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
diablo1984
veterán
válasz PeTeR_33 #158856 üzenetére
A csalószoftot hogy frissítették rajta, elég sok moslékot kap a dpf a megemelt turbónyomás, a nyitott egr miatt is, az miatt is tud sűrűbben regenerálni!
Többek között én és Mágus(és még sokan) sem vittük el a gépet szoftverfrissítésre, mert az sajnos azzal jár, hogy a sok sz@r a dpf-ben köt ki, ami ettől sűrűbben regenerál.... -
válasz diablo1984 #158857 üzenetére
Bebszna ha minden 50km után regenerálna csak mert frissítették. 500-700km-re lett lenyomva , nem?
PeTeR_33: jóemberek Ha nem nézi meg és már dugult oszt arra ráengedi a kényszer regenerálást me' jóvanazúgy, át is égetheti a DPF-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
PeTeR_33
tag
válasz PeTeR_33 #158856 üzenetére
......7vége alatt 3szor gyúlt ki a dpf visszajelző lápma 150 km alatt.
Az autót visszavittem.
Az ég világon mindennel tesztelték nem találtak hibát.Csak azt,hogy 50km enként gondol egyet és regenerál az autó.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
válasz bitpork #158858 üzenetére
Kiváncsi vagyok az a lötty amit ráfújnak segít e valamit.
Állítólag feloldja a DPF-ben lévő mocskot és a kipufogón keresztül kiokádja az autó.NEM örülök ennek mert tudom ezek a spray-s vegyszeres tisztítások nem tesznek jót a kerámia betétnek....
Az,hogy el van dugulva azt látniuk kellett szerintem.
Regenerálás után 5grammig ment le a hamu tartalom.Ők csak ezt fújják.
Ettől lehet eldugulva??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
diablo1984
veterán
válasz PeTeR_33 #158859 üzenetére
Mikor már visszajelez regenerálás közben, az már rendellenes! Csakis hibakor jelez, ha normálisan lemegy a ciklus, akkor és a ciklus alatt semmivel sem hívja fel a figyelmedet, hogy éppen mi folyik, max a megemelkedett fogyasztásból tudsz rájönni és az esetlegesen magasabb alapjáratból!
-
-
K Norbi
addikt
CSAK A BENZINES
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PeTeR_33 #158860 üzenetére
Ismerni kellene az új szoftvert, meg tudni, mennyire volt eltömődve, mikor először megbolondult a rendszer.
A régi szoftvert már nagyjából kiismertem, két dolog indít regenerálást. a nyomás különbség szenzor, ami figyeli milyen nyomás van a DPF mögött az atmoszferikus nyomáshoz képest, meg a km és idő számláló, ami egy bizonyos megtett km után mindenképp indít egy megelőző regenerációt. Ha nincs rá oka, nem indul be, ha a telítettség nem megy fel 50km alatt 20 grammig, nem lenne szabad regenerálnia, ha viszon eléri a 20 grammot, akkor valami gebasz van a turbóval, mert ilyen hamar csak akkor képes megtelni, ha nem szállít elég levegőt az üzeanyaghoz.
Sajnos nem csak a csalós részt vették ki, hanem belenyúltak, ezért is panaszkodik a nép, hogy régen 700km is volt két regen között, most meg a 300 is nehezen jön össze. Ha el tudsz menni 300km-t 1 regennel, akkor lesz kb olyan, amilyenre most akarta a gyár.
Szóval azt kellene tudni, hogy mi alapján indul be a regeneráció, és mi történik közben. ha minden érték normális(de tényleg minden) mégis regenerál, akkor valami gebasz van a szoftverrel, vagy magával a motorvezérlővel.
A nyomás különbség szenzort nem érheti ütés, ezt tudják a márkaszervizesek, elég megfricskázni és annyi neki, ez két szenzor egyben, két cső is megy rá, de csak az egyik vezet a DPF-be, a másik csak úgy szabadon van. Ebbe szokott aztán pók fészkelni, meg ilyenek. Nagyon fontos szenzor, mert meghatározó szerepe van a regenerálás időzítése szempontjából. Sok tényezős a dolog, nem lehet ráfogni, hogy biztos ez vagy biztos az...
A turbó és a szívósor között ép a cső? Tesztelték, vagy csak rámondták, hogy OK?
[ Szerkesztve ]
-
-
PeTeR_33
tag
Elöszôr is kõszõnõm a tanácsokat.
Képet nem tudok csinálni mert 50km re van tõlem az auto.
De pont olyan tiszta a kipufogó vég az automon mint a képen ebbej biztos vagyok.
Be szoktam dugni az ujjam kb 20cmre és tiszta.Minimális korom van a kezemen.A legelsõ tūnet az volt h erõtlennek lomhának éreztem az autot.
Miota ez a hiba fent áll annyit figyeltem meg hogy gyakranbban mikor egyesben megindulok az autoval szûrke fûstõt ereget.Eltelik pár perc és a fūst eltūnik.
Ez a 2 tûnet a leggyakoribb.[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
PeTeR_33
tag
Maradjunk annyiban hogy 1.4 TSI és társait akkor sem vettem volna ha utolsó autó lett volna a világon....
Majd 250k kmnél megtudjátok.
És egy motorgenerál nem 5-600.000ft lesz hanem 1.5-2millió forint😆A magadfajta kárõrvendõkre inkább nem mondok semmit..
A kárõrvendő hszeitekkel magatokat minősititek...
A fõldõn fekvőbe rugtok bele. Well played.....
[ Szerkesztve ]
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PeTeR_33 #158867 üzenetére
Fehér füst lamdaszonda probléma szokott lenni, hibát csak akkor dob rá ha szálszakadt belül, ha rossz értékeket mér, akkor nem dob hibát. Ezért kérdeztem az értékeket. Ha csak a kiszámolt érték éri el a 20 grammot, és a mért marad 10g alatt, akkor lamdaszonda csere meg fogja oldani a kérdést. Amint lesz lehetőséged a szervizzel beszélni, kérdezz rá a fent említett dolgokra. Az a kérdés, mi alapján indul be a regeneráció 50 km után. Ezt valamelyik érték váltja ki, de tudom kellene, hogy melyik.
[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
Ha elhoznám tőlūk az autot elvállalnád??
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
-
Kronk
őstag
B8 passat, a tükörfűtés nem megy, nem is írja a komfortfogyasztónál, és nem is melegednek fel a tükörlapok.
Behajtás, állítás, talajvilágítás, minden más működik, megúszom egy biztosíték cserével ( ha van külön biztosíték hozzá), vagy szervizbe kell látogassak?http://totesz.myminicity.com/
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz PeTeR_33 #158870 üzenetére
És egy motorgenerál nem 5-600.000ft lesz hanem 1.5-2millió forint😆
Nem kötekedés vagy bántásból, de ezeket az összegeket honnan vetted?Igaz nekem régi benzin van, de ott kb 300e-ből megvan a generál. Egyik barátom 2.5tdi-je 400e-ből volt meg.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kronk
őstag
válasz Doki16 #158879 üzenetére
Külön állás van rá a tükör állító gombnál.
És ha szakad az eső, hogyan használom a tükröket, ha nem tudom fűteni?
Főleg induláskor rossz, mivel behajtva van amikor parkolok, ha szakad az eső, szinte semmit nem látok benne, mivel csupa víz az egész...[ Szerkesztve ]
http://totesz.myminicity.com/
-
-
viktor82
őstag
Üdv,B8 passat a söfőr felöli légzsák hibat dob törölve volt a hiba 1hét után megint előjött tegnap töröltettem ma ujra mi lehet a hiba,esetleg deaktiválni lehet?
”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók
-
Doki16
addikt
válasz Kronk #158881 üzenetére
Uhh tényleg igazad van [kép] Ez még a sajátomról készült kép. Úgy látszik az agyam teljesen kidobja a Passatot, hogy már inkább ne is emlékezzek rá
Nem vagyok benne biztos, de szerintem bizonyos hőmérséklethez köti a bekapcsolást. Próbáld ki mostanában kora reggel amikor még ilyen párás 15 fokok vannak.
Esőben volt, hogy én is bekapcsoltam nyáron, de nem csinált semmit. Eleve ahhoz, hogy elpárologjon a víz nagyon melegnek kéne lennie. Gyakorlatilag forráspontig kéne melegíteni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kronk #158890 üzenetére
Télen én is használtam és nagyon jól működött Simán levitte a jeget és havat, Alig pár km alatt teljesen száraz lett a tükör.
Nálam volt olyan, hogy egy ilyen tavaszi-nyári esőnél bekapcsoltam, hogy szárítsa le. Sok minden nem történt és annyiba is maradt a dolog. Majd napokkal később vettem észre, hogy még mindig a fűtésre volt tekerve a gomb. Na gondolom az ilyen hülyék miatt, mint én van berakva a hms. korlátozásMax VCDS-el lehetne megpróbálni teszt üzemmódban bekapcsolni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
senior tag
válasz Doki16 #158871 üzenetére
....ja, oszt ott meg a tankolás vitte volna a zsét.
Ma voltam a Kauffer-ben, kaptam ködlámpát, gyári, még az izzó is benne van, kassza12060HUF. Sajnálom, h nem vettem a másik oldalra is, mert akkor mindkettő új lenne, most a jobb egy kicsit jobban csillog.
Viszont a kettőstömegű-kuplung-kinyomó cuccos árától majdnem dobtam egy hátast. Gyáriról beszélünk, 386 000 Forint, ez szívás! Szeretlek CCJoe
-
-
-
thefreeman
aktív tag
Sziasztok.
Olyan probléma adódott, hogy itt állunk az autó mellett és az nem indul. Az önindító teker, de nem indul be. Üzemanyag van benne, mondjuk tegnap kigyulladt a tankolást jelző lámpa. Az autó egy Volkswagen Passat 2006 2.0 PD TDI (BKP motorkód). Szerintetek mi baja lehet?[ Szerkesztve ]
-
válasz thefreeman #158898 üzenetére
Ez szivattyú - tól kezdve levegősödésen át bármi is lehet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz thefreeman #158898 üzenetére
Egészséges a hangja, mikor teker, vagy túl könnyen forog, esetleg kopog?
[ Szerkesztve ]