- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #141099 üzenetére
Némely Golf 4-ben illetve Boraban lévő lyukacsos/pöttyös mintás 3 ágú kormány, valamint váltógomb bőrből vagy műanyagból van?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
ToMmY_hun
senior tag
-
-
válasz ToMmY_hun #141106 üzenetére
Pár hónapja nekem is le kellett dobni mert 2-3 között elkezdett rántani. Azóta teljesen eltűnt a jelenség, pedig közvetlenül a csere után még megvolt pár hétig.
Lehet 250ből is megúszni, de ha már szét van szedve, jobban jársz ha generált kap. 4-500khttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #141103 üzenetére
-
ToMmY_hun
senior tag
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Egy beszélgetés utózöngéje a kérdésem: VAG autóknál az azonos alkatrészek között van minőségbeli eltérés? Tehát pl. lejön ugyanarról a gyártósorról egy vezérműtengely, akkor azt minőség-ellenőrzés után még szeparálják? Ami nem tűnik olyan jónak az kap egy skodas cikkszámot, ami kicsit jobb az seatosat vagy volkswagenest, a legjobb "premium" pedig egy audisat...? Egy audis ismerős próbált meggyőzni erről, hogy magasan a legjobb az audi, mert a legjobbakat rakják bele még az azonosakból is...
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
freaghill
őstag
válasz pocokxx #141113 üzenetére
Nem. Haver dolgozik olyan helyen ahol gyártanak alkatrészeket az Audinak, Volkswagennek, Skoda, Seat, Merci, Opel, és még sorolhatnám.
Az csak mellékes, hogy állítása szerint az összes anyag, az Audié is pl. hulladékból készül. Rozsdás anyagból, és hadd ne folytassam . -
pocokxx
Közösségépítő
Köszi mindenkinek! Gondolom akkor anyaghasználatban sincs nagy különbség.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
veterán
-
elistvan
senior tag
Valaki tudna nekem 2-es fábia katalógust linkelni amiben táblázatszerűen látni az egyes felszereltségi szintek extráit? Lassan jón az autóvásárlás és talán ilyen lesz. Van is a környékemen kettő, bár kicsit túl vannak a rászánt keretemen és furcsállom, hogy a classic felszereltségű kettes szebb belülről mint az elegance. (Kéttónusú a műszerfal.) Illetve egyáltalán 2007-es kocsi esetén megér kb 2-300ezer felárat egy kettes fábia egy utolsó szériás 2007-es egyeshez képest a csomagtartó +60 literje miatt? (A többi amit nézegetek: Colt, Jazz, Meriva A, Focus 2005-től nem öregebbeket 1,3-ig benzinest.)
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
elistvan
senior tag
válasz Mágus2 #141125 üzenetére
Értem. Életemben nem jártam még kereskedésben, sorry.
És ha már így válaszoltál, tudom, hogy eredendően skoda topic de te melyiket választanád a fentiek közül?
( Colt, Jazz, Meriva A, Focus 2005-től nem öregebbeket 1,3-ig benzinest.)
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
-
elistvan
senior tag
Olvasgattam már én és vannak érveim/ellenérveim:
A merivát relatíve olcsóbb fenntartani. Viszont többet fogyaszt, kevésbé megbízható.
Ebben az ársávban egy ugyanannyiba kerülő jazz árából egy jobban felszereltet kapni belőle.A skoda ugye csak VAG konszern, sok fut belőle, alkatrészellátása jobb mint a jazzé.
Pénteken ültem egy Mitsu Coltba. 1,3-as bevallom nekem tetszett egy dolog biztos van ellene: Csak mankókerék fér a csomagtartóba mármint a kerék helyére. Olcsóbb mint a jazz. (Konkrétan már 900 körül kapni 2009-est.) Ugyan vezetni nem vezettem.
Ugyan mellékes de a húgomnak egy 2007-es D corsája van, ahányszor szóba hozom a Skodát vagy a Jazzt folyton köpködi mindkettőt. A skodát azért mert állítólag a volt melóhelyén egy csomó céges kocsi az volt és hengerfejes lett, a Jazzre meg azt mondja egérkamion, nem férnénk el benne, meg hogy milyen spártai a beltere. (Ültünk már Jazzben az asszonnyal, és jól elfértünk benne pedig én 186 nejem 172 centi ráadásul én 110kg vagyok.) Kettes skodában sajnos még nem volt szerencsém kipróbálni, hogy elférek-e magam mögött kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
-
elistvan
senior tag
-
-
raziel01
veterán
Sziasztok,
Skoda Roomster 2011 1.2 TDI vasárnap mentem vele 90 km-t tempomattal 100 km/ó-ra állítva ez 5-ösben 2100-as fordulat kb. Azt hittem ilyenkor is tisztul valamennyit a DPF. Szerdán meg azt csinálta, hogy kb 10 perc városi használat után elkezdett zúgni a ventilátor és a pillanatnyi alapjárati fogyasztás is 0,5l/h lett a szokásos 0,3l helyett. Mi a francért nem akkor regenerál mikor látja, hogy fix sebességgel városon kívül megyek?
Mivel dolgom volt ezért regenerálás közben leállítottam. Van valami teendő? Vagy mit lehet kezdeni vele, hogy befejezze rendesen?Iletve nem aktuális csak érdeklődés szintjén kérdezem, hogy a DPF szoftveres kiírása után ugyan úgy fog menni az autó eltömődött DPF-el vagy azt mindenképpen ki kell dobni belőle? Remélhetőleg azért erre pár évig még nem lesz szükség.
-
szabadoslac
tag
Üdv. Urak
Skoda Fabia 1,4 16V 2005 évjárat.
A műszerfalon világít a motorhiba és a Ködfényszóró visszajelzője, kivettem a ködfény biztijét, de még így is vissza jelez ha fel van kapcsolva a lámpa nem lehet kikapcsolni.
Ez valamilyen hibakód?
Köszi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz raziel01 #141135 üzenetére
Telítettség szerint kapcsol a regeneráció, hiába szerinted ideális volt a környezet egy napja, ha akkor még nem érte el a telítettségi határt.
Nem kell kiíratni, szépen ki tudják pucolni kvázi gyári újra forró kevegővel és vibrációval. Ha kiíratnád, ki kell venni, de hivatalosan onnantól kezdve csak offroad. Közlekedésben nem vehet részt.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz kk831228 #141098 üzenetére
Ma egy kicsit többet mentem a géppel, és úgy érzem hogy jobb lett a váltó. Korábban észrevettem a váltásokat, de ma csak a manuális visszaváltásnál éreztem egy kis rántást. Tekintve hogy 3500 fordulat fölé váltottam vissza, így szerintem ez normális.
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
válasz raziel01 #141138 üzenetére
Akkor még egyszer , mert láthatólag elkerülte e figyelmedet: akkor regenerál, amikor a belépő szonda értékénél sokkal kevesebbet mér a kilépőn. Tehát amikor telítődik. Elmehetsz a pályán egy teli tankot is regeneráció nélkül, ha nem kell neki
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz raziel01 #141138 üzenetére
Ha leálltottad regenerálás közben, nem biztos, hogy újraindul a következő indulásnál. Vannak fázisai, és nem mindegy melyikben álltod le, ha csak a hűtési fázisban, amikor már kiregenerálta, de nem hűtötte vissza, akkor újraindítás után nem indul el mégegyszer a folyamat. HA legközelebb mennél vele, állj meg 1km után, ha emelt alapjáraton fog menni, akkor regenerál, de ezt a 3000 fordulatos hülyeséget felejtsd el, 1700 fölött de 2700 alatt legyen. Ideális 2000-2300. Padlógázra lekapcsol a folyamat, mert akkor előzni akarsz, azzal se próbálkozz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #141142 üzenetére
Igazi ajándék. Egyébként az esetek 80%-ában szre sem veszed, én tudom mire kell figyelni, menet közben is észreveszem ha olyankor kapcsol, amikor egyenletes sebességgel haladok, ilyenkor picit ránt az autó, utána megváltozik a gázreakció, paradox módon jobban harap ilyenkor. Race közben szinte várod.
-
Ricsx
tag
Ha lyukas az intercoolerem akkor tényleg jó ötlet a hegesztése?? Nem kellene inkább újat vennem,vagy ezek az után gyártottak nem valami jók?
-
Doki16
addikt
Kezdek peches lenni ezzel a kocsival. A héten észrevettem, hogy lóg a haspáncél mert az előző túlaj adott neki egy szépet ahogy észrevettem. [kép] Ezt tegnap megcsináltam, úgy ahogy, hogy legalább a nyaralást kibírja. Nem is lesz vele gond, erősebb lett mint volt
De szerelés végeztél csukom le a csomagtérajtót és jobb hátsó lámpa külső része a becsukást követően kiesik a helyéről. Hát mondom fasza. Már ez az előző tulajnál törött el, de ahelyett, hogy cserélte volna valami ocsmány módon pákával próbálták "visszaforrasztani". [kép] [kép]
Májusban vettem a kocsit kereskedésből. Szerintetek van bármi értelme legalább a lámpa miatt reklamálnom? Kellene egy eléggé gyors megoldás, mert csütörtökön indulás nyaralni és kb. 900 km-ert fogok letekerni. Nem tud valaki gyári ilyen lámpát? [kép]Mágus ez a kérdés hozzád szólna. Találtam itt a városban ilyet, csak ledesben. Az enyém meg gyárilag izzós. Szerinted tudna vele működni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban