Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #141198 üzenetére
Na, basszus, én sokszor megvárom míg világít a csóróságjelző, mert ugye az is ki van fizetve, meg nem rohangálok állandóan a kútra tankolni, az is igaz, h én tényleg sokat és hosszan megyek vele, most is 1200km-re vagyok Tőled. A mikor világít a lámpa rohanok otthon az első MOL-hoz, az adalék bekészítve, és púposra tankolom, cc 75l megy bele olyankor, külföldön szintén valami ismert brand kútján töltöm teli. Nem gondoltam, h ezzel ártok, ha kifogy a nyál. A szerelőm sem hívta fel a figyelmem erre.
Amikor most olajcsere volt akkor megnézte valami programmal, h 1400km-el korábban regenerált, és a számított érték szerint 28g-nak kellett volna benne lennie, helyette csak 7g-volt. Ezt sem értem nagyon, de biztos így van.(#141200) Lacess Teljesen 1értek veled!!
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #141197 üzenetére
Azt csinálsz, amit csak akarsz, csak utána nem kell sírni. Nem kell megfogadni a tanácsokat. Nem kell hogy oka legyen, így van megírva a szoft, lehet menni a VW-be panaszkodni. Azért van így, nehogy a regen miatt valahol kifogyjon az amúgy is kevés nyál. A 70 literes tank nem azért van rajta, hogy kiürítsed, hanem, hogy ha kell akár, nagy távolságokat is meg lehessen tenni alkalom adtán. Aztán ki hogyan tankolja, mindenki magára vessen. A tankban lévő pumpát csak a tankban lévő üzemanyag hűti, alacsony szintnél képzelheted, mennyire hűti... A rendszer többi részét is ez az üzemanyag hűti és nem mindegy hogy 8 litert keringet a rendszer vagy 60 litert.
Érdekes, nekem csak 55 literes a tank, de nem engedem 1/4 alá így sem, hidd el, megoldható, pedig igy is el tudok menni a Balatonra és vissza, úgy, hogy nálatok nem kell tankolnom, pedig Kassa nincs a kert alatt a Balatonhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141201 üzenetére
1400km-el korábban regenerált
Biztos nem, 140km volt az. 1000km-ként amúgy is regenerál megelőzés képpen, ha nem telt meg a DPF, akkor is, KIVÉVE HA NINCS ELÉG NYÁL A TANKBAN. a Diagon méterben írja a megtett távot és literben a regen óta elfogyasztott üzemanyag mennyiségét.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz simonjoe #141194 üzenetére
A gyari is egy sima standard Osram vagy Philips H7 Xenon. A CBi magasan viszi a primet az osszes kozott, brutalis fenyero ugyan azon elettartam mellett. Nem veletlen az osszes Mercedesbe azt szereltek szeriaban, meg a ledkorszak elott.
Doki16 Eleg boss, nagyon jol mutat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #141203 üzenetére
...az tuti, h 1300km felett volt cc 1400, erre határozottan emléxem. Egy Alfa márkaszerviz nemtom milyen szoftverrel nézték meg, egy hosszú Németországi útról jöttünk haza. Arra kértem, h azt nézzék meg, h mennyire van eltömődve, vagy mennyi van még hátra a szűrőnek, jó lenne tudni mennyivel tervezzek. Erre azt mondták, h azt nem tudják, de azt igen, h mennyi km-t tett meg az utolsó regenerálás óta, és azt, h ezen távolság után mennyi koromnak kellene lennie benne (ez valami számított érték), de a tényleges lerakódás az viszont mért érték, no, ezt nem nagyon vágom. Vagy valamit megint benéztem Ha hazaértem, majd megint elmegyek hozzájuk és újra megnézetem, odafigyelek és referálok róla. Különben meg 2200-as fordulaton szoktam vele utazni pályán ez pont 123km/h, kényelmes tempó és a fogyasztás is megfelelő 4,7l lett mire leértünk az Adriára.
Joe
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Doki16 #141193 üzenetére
körbenéztem unix bárdi van azért depo tyc klokkerhorm stb. szóval azért vannak bőven, de persze a te dolgod
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #141207 üzenetére
De abban szerintem egyetérthetünk, hogy a gyári bontottnál nincs jobb. A depo csak a műanyag keret, nem ér annyit. A TYC nem kell, ismerősöm arra cserélte a fényszóróját ami nagyon nem volt olcsó, de már 1 év után olyan matt, hogy nem lehet látni benne az izzót. A harmadik márkát nem ismerem. Az a baj, hogy az utánygártott cuccok műanyag része elég silány, hamar mattulnak vagy változtatják a színűket és egy idő után eléggé elütnek a gyári Hella cucctól. Tökéletesen jó egy ilyen bontott lámpa, alig 3 éves, de tuti százszor jobb mint bármelyik depo és egy árban vannak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141206 üzenetére
Minden ami kék fényt ígér, azzal esőben nem látni a vizes aszfaltot. A gyári fehér szárítja az aszfaltot.
4100K a gyári, a kékek 5000 fölött vanak, az 5500-as olyan, hogy akár fehér bottal is sétálgathatsz esőben a verda előtt.
5000K fölöttit biztosan nem tennék a lámpába, főleg, hogy a távolsági is xenon.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Doki16 #141208 üzenetére
hát nem tudom, hátsó lámpában még csak csak okés a bontott -az elsővel szemben, ahol éri azért már csak a menetiránnyal szembeni mivolta végett is több behatás....
de láttam már rettentően lemattult hátsó lámpát is sajnos
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz zsolt19900 #141210 üzenetére
Nem értek veled egyet. B6 passatja van az ismerősömnek. Tavaly kapott egy őzikét. Jobb oldalt a gyári van amivel kigurult a futószalagról bal oldalt meg az egy éves TYC. Az utángyártott teljesen matt sárga már, a gyári ami már 11 éves meg sokkal szebb állapotban van egyáltalán nem matt és főleg nem sárgult be. Sokkal szívesebben megveszem a bontottat ami tutira eredeti mint bármilyen más amit eggyel, kettővel silányabbra gyártanak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
L1ZRRR
senior tag
nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, perc számolások
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
mario1012
tag
Sziasztok.
A mai nap a következő hiba jött elő az autón. Kellett egy elég erőset fékeznem és utána a fékem szó szerint megszűnt, annyira felpuhult hogy szinte koppra be tudtam nyomni a pedált csekély fékerő volt ekkor már csak. A fed komp kiírta, hogy stop, brake fault és villog a kézifék visszajelző lámpa. Fékfolyadékra tippeltem de annak a szintje jó volt mikor megnéztem, a másik az ABS, valószínű, hogy az elment.
Holnap viszem is szerelőhöz, ő telefonban hátsó féket sem zárta ki eléggé csereérett már, de szerintem ez nem okozná ezt a hibát.
Vw pasaat 2002 AVF 96kw -
JHONNY 79
aktív tag
válasz diablo1984 #141179 üzenetére
Nekem az a furi az előzőhöz képest, hogy gázadáskor van hogy nem reagál olyan hirtelen a motor.Olyan mintha nem kapna elég nyálat és akkor érzem, hogy kopog a motor. A gázolajszűrő csere érett, majd megkapja a törődést, kíváncsi leszek megmarad e ez a jelenség.
-
kk831228
addikt
Kèrnèk mèg pár tippet mitől hùzhat a passat jobbra, mindig...
Amikor megvettem az autòt, nem sokkal utâna, cserèlve volt az egyik kormányösszekötő, azòta soha nem volt jò...(utána koptak kifelè a lengőkarok is, szar gumi is volt rajta, nem foglalkoztam vele)Most már viszont vègère szeretnék járni... Első csillapìtòk cserèlve, lengőkar szett cserèlve, egyik kerèkcsapágy cserèlve, futòmű állìtva, 4 ùj gumi 17 - es felniken, de a tèlivel is hùz (195/65/15) . Ami nem volt cserèlve 2 axiál, de amikor cserèltem a külsőket megrángattam, nem èreztem hogy lògna, persze nem ùjak... . A hátuljához mèg nem nyùltam...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
partymaci
aktív tag
Üdv!
VW Polo 4, 9n-esnél, hogy kell a fedélzeti számítógépet állítani, konkréten az átlagfogyasztás kijelzést keresem.
Bajúszkapcsolón nem találok gombokat..Ha nincs elég bajod, vegyél számítógépet!
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz diablo1984 #141221 üzenetére
Milyen szűrőket szoktál beletenni?
Mágus2 129.000 km van benne.Csattogni nem csattog, csak alacsony fordulatszámnál néha kopog, pl. elinduláskor egy pillanatra.
-
partymaci
aktív tag
válasz Mágus2 #141231 üzenetére
Ilyen az óracsoport és én is csak ezeket a szimbólumokat látom gyújtásnál.
Ha nincs elég bajod, vegyél számítógépet!
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Ha a DPF-nél eljön a pillanat (telítődés), mi az ajánlott eljárás? Érdemes tisztíttatni, vagy inkább csere? Utángyártott, vagy gyári, esetleg csak kerámia betét csere? Egyelőre nem aktuális, de 2k km fölött próbálok felkészülni mindenre... -
válasz lord_devil #141236 üzenetére
Azért 2000 km még nem okoz "mindmeghalunk" történéseket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz lord_devil #141238 üzenetére
Mérni érdemes, és mielőtt telítődik, egy ultrahangos tisztítással lehet nyerni még pár 10k km-t. Utána érdemes eredetit venni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz lord_devil #141240 üzenetére
És csak h ne a levegőbe mondjam: utángyártottnál igen gyakran előferdül, hogy a szenzorok helye nem jó és/vagy nem lehet beszerelni , mert a szenzorok pozíciója fizikailag lehetetlenné teszi. Bár az igazságtartalmát nem tudom, de olvastam olyat is h a méhsejt szerkezet a kínainál inkább lódarázsra van méretezve, ezért megkergül a szenzor.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #141238 üzenetére
Tudják rendesen pucolni a gyárit. Forró levegővel ellen irányba+vibrációval kvázi gyári újra. A vegyszerek tönkreteszik, azzal nem próbálkoznék.
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz diablo1984 #141232 üzenetére
Az lenne a gyári beszállító? Én Mann Filtert használtam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141245 üzenetére
Ezek pucolják rendesen, ellenőrzik a katalizátort. Ha nem javítható a DPF, akkor kapsz egy kipucoltat, ami garantáltan jó. A sajátomat is ide fogom küldeni, ha megtelik.
230 euró a tisztítás, ha otthon kiveteted és elküldöd. Ha elmész a helyszínre autóval az +80 euró, mivel nekik kell kivenni és vissza szerelni. Nem fogom barmolni ha gond lesz vele, kiíratni, hanem szépen kipucoltatom, kap 4 új befecsit, 1 turbót, egy EGR-t és akkor 3-4 évig biztosan gond mentes lesz. 2000 euróból szinte minden új benne, ami elkopik az évek során.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
dátumot/időt hogyan lehet beállítani az autón? gyári fejegységgel? (a4 2001)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141247 üzenetére
Oka van, ha magtelik, nem csak sima elhasználódás, hanem a csere előtt ez a folyamat felgyorsul, mert a bertapadt DPF nyírja a turbót(a tengelyét oldal irányba terheli), de a befecsik miatt tapad be igazán. Ha mondjuk elmegy 250 000km-t utána hiába pucoltatod ki, nem fog 300 000-ig elmenni, megint be fog ragadni, de ha a fent említett dolgokat cseréled, megint jó lesz majdnem 250 000km-re. Akkor érdemes ezeket cserélni ha mondjuk még vagy 3-4 évre tervezel az autóval és gondtalan autózásról álmodsz. Ha el akarod adni, akkor csak pucoltasd ki és add el. Majd az új tulaj kiveteti és kiíratja belőle, jó magyar szokás szerint.
Ha 2.0 150 lóerős szívó benzinnel járnék, ami 10 liter fogyaszt, annyival többet tankoltam volna amióta megvan a kocsi, hogy maradt a zsebemben 2100 euró mostanáig(csak üzemanyag költség különbség). Ha még egy évig kibírja a DPF, akkor még jobban is jártam anyagilag, mint a benzinessel. Szóval annak megéri, aki sokat megy. Évi 10k km-re meg egyértelműen valami kevésbé komplikált technikát kell venni, fűnyíró motorral.
Lehet magyarázni hogy a kombájnokkal nem jó egy kútról tankolni, meg drága bele az alkatrész meg a hangja...Nyomaték kell a dombokon, lepkefinggal nem lehet előzni, a lovak zabbal mennek, bármilyen egyszerűbb technika lezabálja a gatyámat, abban a stílusban, ahogy én hajtok.
[ Szerkesztve ]
-