- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viperator
őstag
Legendás 53-as....
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Pontosabban azoktól akik ismerősek a transzporterek terén. Mági, kérném a te véleményed is, tőled inkább arról, h motorikusan mi a tapasztalat ezekről a gépekről.
Nagyon sokat utazunk, soxor probléma a szállás, kicsúszunk az időből, nem egyszer volt már, h késő este kerestünk fedelet a fejünk fölé külhonban, és bizony olyan is volt már, h a kocsiban kellett aludnunk néhány órát. Ezen okok miatt összedugtuk a fejünket és úgy döntöttünk hogy veszünk, egy VW California-t. Ki is néztünk egy T6-ost. cc 57 500EUR, 2000cc, 204LE és 30k km van benne. Tetszik nagyon és hajlunk is a megvételére. DE! Mennyire megbízható ez a motor? Nekem kicsit később esett le, h a CC is 2000cc-s és "csak" 140LE-s, és az sem egy halálbiztos konstrukció. Elgondolkodtam azon, h elképzelhető a transporterek családjában is kreáltak valaha megbízható diesel motort? Kell a gázolajos meghajtás mivel sokat mennénk. Szóval a kérdés, mely motorral szereltet érdemes megvenni. Vagy nyugodtan mehetek a jövő héten ezért a T6-ért, vagy T5, esetleg T4???THX!!!
Joe
-
cool13
őstag
Boltban nagyon rá akartak beszélni a Mannol-ra, ezért kérdeztem rá itt. Vettem az adást, felejtős.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Kezdem érteni hogy miért volt kicsit nedves a szőnyeg sofőr oldalon, A oszlop a zsanérnál a gumidugó gyatra állapotban volt most kicseréltem, illetve lecsavaroztam a dobbetétet és legalább 0.5kg sár + rohadt falevél van benne !
Csomagtartónál is valahol minimálisan beszivárog a víz nagyobb esőnél (ezt is most vettem észre) csak azt nem tudom hogy hol, jobboldalon a sorokban a lámpa alatt ahol a műanyag találkozik a kárpittal (ott vagy egy ilyen préselt szivacs ami kitartja a kárpitot) na az szívja meg magát vízzel !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #141885 üzenetére
Jobb oldalon láttam is hogy a küszöbnél befolyt a víz, a gumikédereket alaposan átmostam és alatta is kipucoltam + ajtókon is a gumikédereket az ajtó alatti gumi alatt volt tele sárral most egyelőre úgy néz ki hogy sehol nem ázik be csak a csomagtartónál egy nagyon picit !
Az a fura hogy az ajtóknál miért nem folyik ki a víz, eső után pl. ma reggel amikor kinyitottam az ajtót legalább 2-3 deci víz fojt ki (megáll a falcban)
Szerk.
Csomagtartót egyelőre megoldottam, jobb oldalon az a préselt szivacsot ami a kárpitot kitartja kivettem mert már büdös is volt és kidobtam, most ha beszivárog egy kicsit a víz akkor egyből lefolyik a pótkerékhez ott pedig majd úgyis kifolyik a földre
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
freaghill
őstag
Az itt szereplő 21-es alkatrész amibe belemegy annak a leszedéséhez milyen kulcs kell?
Szerszámbolt könnyen fog tudni segíteni nekem?
Illetve mekkora/milyen tömítés kell oda?
Onnan ereszti a gázolajat, tömítést cserélnék[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #141887 üzenetére
Az ajtó alattira gondolsz ugye ?
Mert körbe a gumikéder rendben van Kép (alatta áll meg kicsit a víz)
Különben nem ázik be az ajtóknál sehol mióta kitakarítottam, csak a bal oldalt elől volt a gumiszőnyeg alatt kicsit nedves, de most csont száraz (gondolom az A oszlopban a zsanérnál a szétszakadt gumidugónál szivárgott be)
Csomagtartónál pedig a sarokban ahol a műanyag találkozik a kárpittal Kép
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Garada
őstag
Üdvözletem!
Adott egy 2004-es VW Polo MK4 és a kérdésem a következő. Elektromos ablakemelőt szeretnék előre illetve egy elektromos központi zárat. Nem tudom hogyan működik ez, utángyártott vagy gyári alkatrészt is be lehet szerezni hozzá? Milyen árban mozognak, milyen márka/oldal van ahol megbízható dolgok találhatóak meg hozzá? Jutányos áron jutottam hozzá, nincs rá semmi panasz, csak van egy két dolog amit pótolni szeretnék benne mert a felszereltség elég gyér. A válaszokat előre is köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #141876 üzenetére
T4 volt 2.5 adagolós TDI-vel, 140 lovas és megbízható, de a kor látszik már a legtöbbön (sokat látok, amit gyanúsan lakatoltak már). T5-ben volt még a bulletproof 1.9 PDTDI, csak az nem túl fürge - talán egy csipsz segíthet rajta (100-105 ló); 2.5 R5 nem túl jó; 2.0 olajpumpás dolgok miatt nem tudom, szeretnéd-e mégegyszer bevállalni a korai évjáratokat, az annál újabbak már kicsit homályosak nekem (DPF és tsai miatt annyira nem néztem őket komoly szándékkal). T6-ból ha jól sejtem, a BiTDI-t nézted, ahhoz nem széria volt a 4Motion vagy a DSG?
Garada: gyári bontott cuccokkal próbálkoznék, komfortelektronika csere kellhet a távirányítóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Az üzemanyag átfolyás mérő hol lakozik az AVF motoron? Van rajta egyáltalán ilyen? Nem tudom miért, de majd bő 1l-el többet mutat a kijelző a tankolás alapján számított értéktől. Tegnap voltam egy 500km-es pálya körúton. A fedélzeti 6.5 körül írt fogyasztásnak, számolás alapján pedig 5.7 lett. Nem lehet ezt sehogy sem kalibrálni?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #141894 üzenetére
Lehet kalibrálni, óracsoport epromjában kell átírni. Nekem is 12,5%-kal többet mutat mint a valóság.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #141896 üzenetére
Félidőnél jár a project, ha végeztem vele megosztom majd.
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #141893 üzenetére
....nem látom, h írnák a dupla turbót, viszont DSG-s. Majd még beleásom magam, írtam a tulajnak, h küldjön pontos infót a motorról, hátha okosabbak leszünk.
Joe
-
válasz atos19881101 #141896 üzenetére
Elméletileg VCDS alkalmas a korrigálásra. Azt nem tudom hogy minden típusnál mén-é.
[17-Instruments]
[Coding - 07] > [Adaptation - 10] és itt meg kell keresni. 85-125% között állítható elméletben. Random típusonként engedi 1-5% léptékkel állítani, ha éppen.
Kezem fel, mert még nem próbáltam, így senkit nem biztatok rá!https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Vallás
- Politika
- Anime filmek és sorozatok
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...