- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hentes555
senior tag
Sziasztok
Autót szeretnék venni, napi munkába járásra használnám és kéthetente egy Szolnok-Nyíregyháza útra barátnőmhöz. A munkahelyem 15 km-re van, a város másik végén. Erre mondjuk egy 1.9-es TDI mennyire lenne alkalmas, hogy csak 15 km-t megyek jórészt városban, aztán leállítom? Max 700-am lenne magára az autóra. Ennyiből a VAG-nál tudok megbízható, kis fogyasztású (~5 L) autót venni vagy eléggé mission impossible a dolog?
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
veterán
-
veterán
Hüjék!
@brumi1024: ebben minimális város volt - az Osztyapenkótól hazáig, ez a szokásos visszafelé útvonalam Zeg-Bp között.
G6 1.4 TSI-vel kb. 6,5 lett volna - a rutin, meg az évek.
Amúgy Shell normál 95-ös a budaörsi teszkós Shellről.Neked mire jött ki Almádiba / -ból?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #116257 üzenetére
6.2-t mutatott fel is le is, lefele 135 felfele 140-re állított tempomattal, 4 fővel, megpakolt csomagtartóval, és bennevolt mindkettőben a város is (keresztül Budán). Végig pálya volt egyébként, de visszafele én gyakran megyek Fehérvárig a 8-ason, azzal még vihető lefele ez a fogyasztás. Meg ugye még csak 1 hetes, ma érem el az 1000 km-t.
(#116259) Qru: Nem tudom pontosan mit mutat jelenleg a hosszútávú átlag számláló, de ennek az első ~1100 km-nek (ha még belefér 120km a jelenlegi negyedtankba) az áltaga 6,5-re jön ki számolva.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz hentes555 #116251 üzenetére
[volkswagen_golf_iii_variant_1.9_tdi_gt_special] , kicsit több mint 700, de ez nem tűnik rossznak, ha nem tetszik az ülés, elég könnyű hozzá szerezni akár nagy recarot is.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Kicker
senior tag
SZiasztok
na körbejártam a kormányzár problémát, sajnos mindenhol a drága mulatságot helyezték kilátásba, mivel a típus (valami "g" index, miatt ami nem "h" index) az új vezérlést nem fogadja el, nem hozható össze a meglevő komfortelektronikával, így azt is kell cserélni, 40+160 ezer királyi magyar koronáért... ami dízelben pd elem, turbó és barátai, az ebben a 2007-es 1.6os szívó benzinesnél kormányoszlop mókamester.
Mivel a fenti dolgok, csak gyáriban érhetőek el, és utána tanítani kell őket gyári szoftverekkel, sufni műhely nem jöhet szóba, ezzel a gonddal ők is szak-szervízbe látogatnak...
Ami érdekesség, hogy nekem az autó még nem állt meg, egyszer sem, de a hibát már írja...
FElmerül a kérdés, hogy ez miért így van kitalálva, milyen alternatíva jöhet szóba: nos a felújítása is kb 80-100 ezer forint, valahol kukutyinban, vagy sikerül vagy nem alapon. Szóval itt tartunk, az egyszerű dolgokat megbonyolítják, had szopjon a paraszt, fogyasztói társadalom blabla...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
i-sti
senior tag
válasz LógaGéza #116247 üzenetére
Én is falun lakom, 15km várostól.
Augusztus van nálunk a kocsi. Eddig nem volt baj DPF-vel. (Olvass vissza pár hozzászolást, minap beszéltünk erről)
Nincs sok hely benne. Annak ellenére, hogy kintről tágasnak nézz ki. Ha hely a fontos akkor Mágus Szásáját kell megszerezd (Skoda Octi)Szerintem a 125 kw motor is felesleges. Ha nem versenyzésre kell a gép, akkor a kisebb is elég. Azt a plusz 30 lovat jól kell etetni zabbal.
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
Tomcsi kérésére fényképek a gyári új fékekről:[link]
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #116266 üzenetére
Már félig megnyugodtam, de most itt PH-n van sok számtech guru, nyilván vw letiltja forráskódjait, de most komolyan mennyire komoly lehet az elektronikája? Meg a panelek benne? Van rajt pár kondenzátor meg a szokásos dolgok, lehet elég lenne azokat megsimogatni, illetve azt mondták, hogy a kormányzár hangja is ha nem "sima", az már a végét jelzi... akkor miért nem csak azt cserélik? Szóval nekem ez ilyen nesze semmi fogd meg jól, így egyszerűbb javítani, így javítják... de ez csak vélemény, agyalás idegből, ne vegye senki készpénznek
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #116268 üzenetére
Tessék rendesen ellátni a népet fotókkal!PinKvin, nincs beletörve az agyba?
Ne csináld már, elő van készítve, és mégse?
Mondjuk a tárcsán jóhogy van lik neki, hiszen a rendes autókra is ez a tárcsa megy fel.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tresh
addikt
Ne aggódj én is vadul néztem hogy miért csak a csavarok tartják a helyén[ Szerkesztve ]
-
válasz Kicker #116271 üzenetére
A helyzet az, hogy az elektromos kormányzár nem csak egy elektromágnes ami kiugrik amikor mélenyomod a megfelelő kúcsot. Az immobilizernek is ad jelet, és a CAN Bus-on is rajta van tudtommal, hogy ne lehessen csak úgy kicserélni mint pl egy régi zárbetétet és vinni a kocsit. Innentől meg már nem egy kormányelektronika soft modról van szó, hanem egy basic layerről amitől autó az autó. Ez a szint valahol a Data layer , a Network és a Physical Layer magasságában van egy OSI modellen. Belenyúsz, összedől az egész.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Kicker
senior tag
-
i-sti
senior tag
Hogy én se maradjak le a fotókról:
Novum Forum Siculorum
-
válasz Kicker #116288 üzenetére
Az megvan h ez egy ITs phórum?
A lényeg: nem olyan a felépítése mint egy zsebrádiónak. A legtöbb alkatrész ismeri és tudja a másik alkatrészt. Gyk nem csereszabatos egy mozdulatra.
Nincs sok értelme elkérned, én emberről nem hallottam aki meg tuggya javítani. Olyat igen, aki telinyomatta szilikonzsírral meg egyéb kemikáliákkal, és a megkopott nyelv utána jól járt sokáig. Azonban ez nem megoldás igazából. DoniCar-nál állítólag csinázzák, de ott is olyan hogy amikor megbontják derül ki h tunnak-é vele bármit is csinázni.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
TaaT
veterán
válasz i-sti #116297 üzenetére
Amúgy nem is az az érdekes ebben a motor/autó párosításban hogy nem annyira alulmotorizált mint a négyesgolfban, hanem hogy nem szar. Alig hallok panaszt polo/ibiza irányból ezzel a motorral kapcsolatban, négyesgolfban meg kb a legrosszabb motor (szívó létére problémás, nem megy, és ahhoz képest nem eszik keveset).
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000