- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
Hát ha Mágus megszerelni nem is, de egy diagnózist tudna adni, hogy megnézi a kocsit, az jó lenne - ha nem pesti az sem baj.
"szerintem el lett bacva a váltókezelés a szoftban:" ha ez így lenne, és igaz lenne, akkor majd mmc szépen megfizeti a "kárt"......
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #115197 üzenetére
Annyi érezhető hogy csak hátul van fék, de ahogyan fékezel és bólint a kocsi veszi is el a fékerőt. A féknyereg csak vissza lett hajtva hogy a betétek kijöjjenek. Holnap lesz kiolvasva a hiba amit produkál, nagyon remélem hogy csak egy jeladó csere lesz a gond.
/KneeBy/
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #115207 üzenetére
most öszintén?!
én se vállalnék legalább 30e-t futott kitudja hogy szervizelt váltóra, kapu garanciát se!!
amugy meg a mostani melo helyen, ahol komoly autó építő mesterek is vannak.. él egy mondás, tuningra soha semmi garancia nincs."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Criton
veterán
-
válasz Criton #115211 üzenetére
Na ha maxra sajtolta ki, akkor megviselődött a váltód, bátya. A dsg nem bír többet mint 400NM. A 170Le-s gyári gyári érték mellé alapból 350nyúlmókus van, amit ha megsajtolt az ember könnyen tűréshatárra lőtte szerintem. Én ezért nem erőltetem az ilyet, a mérnökök tuggyák mit miért csináltak olyanra amilyen.
MOD:
Most megolvastam rnd csiptuner oldalt és a 170 gyári lovat mind 190-200ra lövi a nyúlmókusokat meg 350-ről 400 fölé emeli(410-420) Ez nem egészséges a váltónak. Szerintem. De majd Mágus2 megaszongya h marhaságot beszílek.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DoxaM
aktív tag
-
-
kk831228
addikt
válasz varsam #115219 üzenetére
Egyik oldalró nekem is kiesett pár éve, nem találtam a helyét így úgy maradt... Akkor vettem eszre amikor üléshuzatot javítattam és mindkét ülés ki volt véve...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
MunezXBK
nagyúr
-
-
-
Clain
tag
Sziasztok,
Mi a véleményetek? /ha esetleg van valakinek/ Egy VW Golf Plus elbírna egy 18' felnit ? valaki használ esetleg ekkora méretet ? vagy sima golfon?
üdv
-
Morris
veterán
Mesterurak.
Lenne egy KKL vag com for 409.1 kábel. Ez olvassa vajon a passatosomat?
(1.9pd AVF 2002) -
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Szét kellett szednem a zárat, mert eltört benne az egyik öntvény pöcök. Kipucoltam szépen az egészet, de az egyik lamellákat mozgató rugó elpattant, és nem találom. Hogyan tudom pótolni?
Mindkét oldali zár tönkrement, így kénytelen voltam egyelőre így visszarakni viszont sikeresen felcseréltem a két oldalt, amit csak akkor vettem észre, amikor már a rögzítőcsavarját húztam. Akkor is csak úgy, hogy valami roppant, és amikor a jó oldalit beletekerem már nem fogja semmi. Mi történhetett? Gondolom sikeresen eltörtem benne valamit, de mit?
(VW Golf IV, 1999, kombi)[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
lenko
aktív tag
-
Doki16
addikt
Dunaujvaros kornyeken tudnatok ajanlani egy jo szervizt vagy szerlot aki magabiztosan es rendben meg tud csinalni egy vezerlescseret? Az auto egy Audi Q5 2011, 2.0 TDI 125 kw.
Koszi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Morris
veterán
válasz bitpork #115244 üzenetére
Jaj állandóan fennakadsz ezen. Ha mindenki gyári kerékméreteket használna, akkor soha nem mennek tönkre a lengőkarok, nem kell görgőzni a felniket, nem kell futóműállításra vinni, nem fog többet fogyasztani az autó, nem állítódik el a futóműgeometria, nem lesz lomhább és nehezebb a vas!
Ejj fiacskám, állandóan ez a értékmegóvás és társai...
-
Morris
veterán
Egy kis gumi ismeretterjesztő:
Tömegek, rugózzatok! A keréktuning buktatói -
veterán
válasz Clain #115239 üzenetére
Brumi˘ és lenko leírták már a méreteket.
Annyival egészíteném ki, hogy a gyári 18" az 7,5" széles, ill. hogy én a 17-est választanám inkább magamnak (komfort, úthibák), bár a gumi a 18"-ra nem sokkal drágább (kb. +4-5 ezer/db).@(#115244) bitpork: a tanksapkába ragasztott kerékméret - mint a rendőrségi ellenőrzés része és egyben bizonyíték a szabályos méretre - szvzs egy elég elterjedt tévhit itt a PH-n. Az én kocsimba annyi van a tankajtón, hogy "min. 95 oktan", a B oszlop tövében meg annyi, hogy 2,5 barra fújjam a gumit. Sehol egy méret és teljesen gyári a cucc.
[ Szerkesztve ]
-
válasz lenko #115245 üzenetére
Kérlek ne beszélj butaságokat. Még nem voltál aktív itt amikor Sonkyt megbszták azonnali forgalmi elvételre és a jegyzőkönyvbe bekerült a nem szabványos kerékméret is. Szó szerint h nem váltóméret van a kocsiján.
(#115249) focvis : lásd fenn. Lehet velem vitázni de felesleges. Ami tény: ha mobil ellenőrzés van akkor a legegyszerűbb a szakinak oda belenézni, vagy a kezelésit felütni (amiben ugyan az van mint beragasztva)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html