Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz brumi1024 #108350 üzenetére
Igen? Melyik BMW ken ? újabbakon ? milyen gomb? nem láttam még. de az csak ilyen "coming home" funkcióra kapcsolja fel a BMW-n nem ?
A Mercinél felkapcsolod a tompítottat és megy folyamatosan, nem kell neki se gyújtás se semmi, azaz kulcs nélkül bezárva otthagyott autón is megy a Xenon.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Nem vagytok igaz mercisek: azé' jó, mer' csak a merci tuggya
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #108351 üzenetére
Itt a legfelső gombot megnyomva bekapcsol (akksiállapottól függően) egy percre a tompított, ha esetleg sötétben kellene mászkálnod az autó körül. A coming home a nappali fénnyel megy. Az 1-3-5-7 tuti tudja, azokban próbáltam/láttam.
A mercis dologra: ez tényleg miért jó?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
A nagy olajszűrő teszt! a Starline-t a végére hagyom, szörnyű amit láttam.
Gyári 036115561AN 3600Ft
Mann W712/52 1700Ft
Starline SF OF0060 700FtKépek: [link]
Kezdjük a doboznál, Gyári és a Mann min két tojás, gyárinak picit sötétebb a színe talán az anyaga is kicsit keményebb. Vannak oldalt raja kicsi vágások teljesen azonos helyen.
Kezdem a legelején tömítő gyűrő gyárinak puha jó tapintása van, Mann kicsit keményebb gyárilag van rajta valami fehér réteg, egy picit eltér a méretűk.
Kézben tartva a mann volt a legnehezebb aztán a gyári, és pehely súlyú a Straline.
Gyárinak jobban le vannak kerekítve a sarkai ezért fogása jobb, jobb kézbe tartani, pont hegesztések kicsit elállnak a Mann esetébe, a teteje másabb anyagból van kézben tartva a levágott részén érződött hogy a Mann nehezebb, a gyári kicsit könnyebb és le van kezelve valami védőréteggel.
Az alsó részét amibe belecsúszik a szűrő kézzel összenyomkodva erősebbnek éreztem mint a Mann-t.
Ez kettéfűrészeléskor is érződött! direkt kézzel vágtam mind 3 mat ketté hogy érezzem az anyagot, starline volt a legsiralmasabb mint a papír!!
A legalján a két kis lemez hangyányit eltér! a gyárit ha meg nyomkodom kézzel a puhább. Mann keményebb.
Két visszacsapó szelep is eltér a gyári sokkal rugalmasabb! Mégis erős. méretbe ezek is eltérnek.
Az olajszűrők mint két tojás! megszámoltam a lamellákat 55 mind a két szűrő esetén, megkerülő szelep azonosak nyomkodásra is egyaránt! Szűrő színe állaga teljesen megegyezik, Viszont a nap felé tartva ha belülről belenézek a gyáriba vannak zöld kis vonalak! a Mannba ilyet nem láttam.
Kettévágom és megnézem mennyi lesz rátekerve és akkor jobban fog látszani a belseje. A belsején is látszik azért melyik a gyári.
Egy valamire lennék kíváncsi a szűrő papír anyaga vajon eltérők e. Laborba simán meglehetne nézni, de mivel nem ismerek senkit aki meg tudná nézni, ezért fogok vágni mind kettőből és áztatni fogom őket 1 jó hétig és megnézem akkor is ennyire egyformák lesznek e. Melyiknek lesz mállósabb az anyaga. Összességében a Mann nem rossz, de valamiért mégis másabb sok mindenbe, a gyári jobb minden szempontból egy kicsit. Még meglátom mennyi felületű papír lesz rátekerve a szűrőkre.A végére hagytam ahogy ígértem a Starline-t kettéfűrészelésnél már érződött a silány anyag minőség, mint a papír!
nagyon könnyen ment benne a fűrész, nyomódott össze fele a háza! Szerintem egy májkrémes doboz is masszívabb ennél!
Lamellák száma 45 volt! a szűrőt ami veszíti össze egy nagyon gyenge rúgó! nem tudom hogy bírná a nagy hő ingadozást.
A kezembe kisebb erő hatásra csuklik a szűrő ha picit nyomkodom tekergetem, a belső része nagyon gyenge puha anyagból van, ragasztás pocsék, visszacsapó szelep iszonyat vékony és nagyon gyenge!
És ekkor összedőlt bennem a világ a megkerülő szelep NEM ZÁR JÓL!!!! ÁTLÁTNI RAJTA! + a kis ujjammal lazán tudom nyomkodni.. másik két szűrő esetén a hüvelyk ujjammal igen csak erőlködnöm kellet hogy betudjam nyomni. DE ezen még ráadásul át is látni!! az az szűretlen olaj kerül a motorba és ez akár a veszte is lehet még idő előtt!
Isten óvjon minden autóst az ilyen szűrőktől! -
Hikvision
senior tag
Solar Tető a kábelkötegével együtt lett berakva, ami bemegy a klímavezérlőbe, és pörgeti a ventit, ha süt a nap. Amikor most kész lett ,és hazafelé úton kiderült, h elszállt a P - állás kilincse az új váltóba, egy kicsit besokalltam és bő 1milliós minusszal felraktam, használtautóra, de a ZF hungary-nek köszönhetően hátulról szét lett kapva a váltó és ki lett benne cserélve minden ami kell. Azóta meg fent maradt, jókat szoktam mosolyogni az igen szűk rétegű érdeklődőkön, akik közjegyzői papíros hitelre vinnék az autót. A váltó már szarakodott egy ideje, aztán elkezdte kihagyni a kettest, és dőlt belőle az olaj, úgyhogy azért lett cserés. A hengerfejek alól is jött az olaj, típushiba ABZ blokknál, és akkor már síkolás becsiszolás fészekmarás stb stb. Csak a gépmunka volt 100ezer. Új Hf csavarok összes simmering, tömítés stb stb. Ha már kint a blokk akkor kormánymű felújítás, önindító, generátor, minden ami kopik vagy forog. 2.6 ba van az autó. Ez egy hobbi amit imádok.
20 éve a PH-n.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #108364 üzenetére
Van egy olyan érzésem, ha meglátnál egy rendesebb szűrőt, el is vennéd feleségül. Mi ez az újkeletű filter mánia? Sokszor kitárgyaltuk már, hogy a MANN szűrő jó, aztán mindenből akad selejt, gyáriból is, ami valami beszállítótól van.
Érts meg, hogy a bmw sem gyárt filtert. Pl a CR TDI-nél az üzemanyag szűrő gyári beszállítója az UFI, Olajszűrőjé a Bosch. Gyári, nem gyári. Ők is gyártatják, kérdés, hogy spéci kérésre, vagy választottak egy simán megvehetőt.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #108368 üzenetére
"kisebb a rizikó."
Nehogy azt hidd [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #108372 üzenetére
Most ugrott be hogy az olaszoknál is ez van, lezártam a céges scudo-t, bementem az irodába, jövök ki, megy a tompi. Mondom fasza, milyen jó lett volna ha ezt péntek délután játszom el, aztán hétfőn reggel mehetett volna a káromkodás hogy szar olasz.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
do3om
addikt
válasz Magnum_ #108376 üzenetére
Én sem tudom mennyire lesz jó, az majd kiderül. Mert szépnek szép csak használat ne legyen szar.
Ez volna itt a probléma, nem érnek be a fülek, az a vastag gumi egyben van a pedállal, roncsolás nélkül nem levehető.
[link]
[link]
Amire gondoltam hogy hegeszteni rá hosszabb füleket. (pl argonnal szerintem megtudnám oldani)
Vagy marad a ragasztás, de csak óvatosan hogy le is lehessen szedni, nem telibe az egészet.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Kiskokó
veterán
válasz !Overdose! #108372 üzenetére
A Xenon is ? merthogy a halogén az más... azt a lada is tudja
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Danex
addikt
Okozhat gondot az a autóban, hogy a DSG 50-nél felvált 6.-ba és így 1050-es fordulatszámon megyek?
Ilyenkor kicsit jobban is "ráz" a gép ,az a tipikus alacsony fordulatszámos érzés.
Illetve megjött a VCDS kábelem, letöltöttem a netről a szoftvert ,de mikor rádugom a kocsira akkor kiírja
port: OK,
interface: not foundgyújtás természetesen rajta van, lehet a win10 lenne a baja?
-
-
Morris
veterán
Úgy tűnik, tényleg baj van a climtronikkal. 04F7 hiba folyamatosan fenn áll. Hibakód törlés után is. Ezt lehet orvosolni valahogy?
-
zsolt19900
őstag
sziasztok
jobb hátul elkezdett a kerék felől valami gumi-fém hangot adni, mindig akkor amikor dombról elindulok és/vagy jobb kanyart veszek be, élesen, tempósan
szilentre gyanakszom, no de melyik adhatta meg magát? lehet azt szemmel látni?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Sz.Riki88
csendes tag
Sikerült végre kb 80%-os állapotra hoznom a kocsimat, gondoltam beszámolok röviden (Leon cupra4 tdi, hybrid 1749VB\VC turbóval). Szóval júniusban egy nagy felújításon esett át a gép, cserélve lett a teljesség igénye nélkül: komplett Sachs kuplung, kevlár tárcsával, komplett első futómű - TT tömör szilentek, összekötők, toronycsapágy, kutyacsontok stb - első hardy tárcsa, 3. sebesség komplett zsír új gyári szinkron, féltengely gumiharangok, hajtásban összes olaj, valamint egy moddolt gyári turbó. Ezen kívül EGR kipusztítva, hűtőstül mindenestül. Ugye a turbó beállításokkal adódtak gondok, Mágus2 készségesen segített a stop csavar beállításnál, ismételten köszi! Végül a megoldás egyik felét a csavarral való finomhangolás jelentette, megannyi próbálgatás, szívás után (nem volt egyszerű, mivel egy negyed fordulat tekerés miatt ki kell kötnöm a belső féltengelycsuklót, mert az úrIstennek nem férni hozzá). Ellenőriztem már vákuumot, rendben volt, megnéztem a katalizátort nincs e eltömődve, hát az sem volt mert hogy kiderült már üres Volt az autón egy program, mikor vettem, azzal teljesen használhatatlan volt már ezzel a turbóval. Visszatettem a gyárit, állítottam a turbón és már egészen használható lett, ám 2000rpm-ig így is gyenge volt. Ekkor elkezdtem írni egy saját programot, a nagyobb turbóhoz több gázolaj kell alul, hátha javul. Mikor készen lett, azzal egy időben a puszta véletlennek köszönhetően megismertem egy profi chippes embert, aki készségesen segített, ugyanis fanatikus az ember, és nem kicsit érti az összefüggéseket, mi miért történik. Átküldtem neki a programomat, mit szól hozzá .... jött a válasz, nem rossz, kb 80%-os, kiigazítja és próbáljam ki. Feltettem, és lám a kocsi 80%-os (mármint az én igényeimhez mérten). Megy 1800tól 4300ig (nincs megírva tovább egyenlőre). Innentől én módosítottam, logoltam, konzultáltam a sráccal, és oda jutottunk hogy valószínűleg sikerült kicsit bezárnom a geometriát, mert padlógázon nem épül mindig úgy a nyomás, mint mondjuk 80%-os TPM-nél, úgyhogy még egy féltengely lekötés vár rám A profi az lenne ha betennék egy EMAP órát, így látnám a töltőnyomás\kipufogógáz nyomás viszonyt, az megadná a geometria helyzetét, sajnos erre most nincs időm, majd tavasszal. Perfexpert alkalmazással lemérve 1.62 bar boostal, és azt beejtve 1.56-ra az autó 430NM 176Le. A gyári turbónyomás 1.5 bar, ahhoz mértem nem rossz. A végső program 1.7 bar lesz, de télre ez most bőven elég Az alkalmazás kb 5LE és 10NM pontos ha jól van bekonfigurálva. Csatolok egy képet a görbéről. Röviden, tömören, sosem lesz teljesen kész
-
-
mamboo
tag
Hello!
2010-es Octavia izzocsereben tud valaki segiteni? -
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Sz.Riki88 #108388 üzenetére
csak EDC-be tudsz belenyúlni ?
amugy nem rossz a program én ha a gyári megoldásba lenne boost by gear simán engedném a 2bart 3.-tól (de nálad így is simán megírnám 2 barra úgy is annyit lát a gyári mapod), ez a teljesítmény egy gyári ARL-nek jó
persze ha a tartósság a cél akkor nem szóltam, mennyi korom van, majd azt videozd le!!
lehet esetleg ki ez a normális ember?!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Robot fűnyírók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel