- Telekom mobilszolgáltatások
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ez lesz a legolcsóbb Snapdragon 8 Elite modell idén
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mazacar
tag
válasz tomcsi23 #108656 üzenetére
A hang olyan mint amikor egy felmart aszfalton kozlekedsz..de csak a jobb elso kerek felol jon,elvetve...olykor a fekezes segit rajta..de tegnap este hazafele jovet mar az se segitett..kiprobaltam uresben gurulva akkor is amikor hallottam a hangot nem mult el..
Hallva a hangot varoson kivul kicsit oda leptem neki 100 maximum 110es tempoig egy ropke idore es a hang a sebbesseghez merten intenzivebb lett..
Hetfore kaptam idopontot futomuveshez..ott elmondtam a problemam, de erre ok azt mondtak a hibara ramutatni nem tudnak pontosan..
Ezert vasarnap szerelohoz vissza viszem..rarakunk egy teljesen mas kereket, gumival..h azzal is csinalja-e ha nem akkor egy lehetseges hiba kilove..bar orulnek neki ha az lenne..[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
knuckle
aktív tag
válasz mazacar #108702 üzenetére
pontosan ezt játszottam el én is
még a nyári gumiknál kezdtem hallani azt az "erotikus hang"-ot ami "ba**za a fülem" ....
a gumik újak, sértetlenek, többször áttapogattuk már őket, de semmi.
és mivel idén már csak karácsonyra megyek haza, átvedlettem téli gumira, ahol ugyanez a hang fogadott...
így a gumi kizárva.
előtte volt az enyém is rázópadon, megcibálta a faszi a szervízben, de konkrétat nem tudott mondani rá.
még nem volt időm megemelni, és bepörgetni a kereket, hogy darál-e így, de ott a szervízben ugyanezt csinálta Jani bá és semmit nem tudott konkrétat mondani. ő is hallja, de nem tudja mi az...ma megint nem lesz időm, de holnap úgyis kitakarítom a vízelvezetőt, illetve az ajtógumikat kenegetem meg szilikonnal, felkészítem a hidegre
csak tippet mondott, hogy talán a csapágy, mert az szokta úgy kezdeni, majd később búg is már..., és hogy várjuk meg a decembert, akkor úgyis be vagyok írva műszakira, előtte átnézik, és hátha addigra teljesen kiforrja magát a probléma...
szóval én is ezzel cummantok"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
K Norbi
addikt
válasz knuckle #108704 üzenetére
Nekem bal első/hátsó mikor csapágyas kezdett lenni nem foglalkoztam vele, aztán úgy elhanyagoltam hogy a hátsóba szétment a porvédő kijött belőle a kencefice akkor kezdődött csak a buli Mikor mozgattam a kormányt balra jobbra, akkor jobbra erősebben búgott! Mert mindig ellentétesen kell nézni, no mondom jó ez még! egy idő után már nem búgott, rezgett az egész autó, nem lehetett benne beszélgetni olyan hangos volt, 90-110 között a belső visszapillantó rendesen rezgett! Az autókat vibrálva láttam benne. az ülésbe éreztem hogy rezegteti mindenemet! 50Km után minden bajom volt, szétrezegtetett az autó. Mikor megmutattam az autó szerelőnek, azt mondta nem vagyok normális hogy így merek vele járni.
(#108705) mazacar Mikor hallod a hangot, tedd ki üresbe és állítsd le a motort menet közbe! Ezzel sok mindent kiszűrsz. Ha akkor is fogod hallani 100% futómű! Csak a kulcsot ne vedd ki
Nekem a drága szerelő mindig így tesz ha viszem hozzá.[ Szerkesztve ]
-
mm00
aktív tag
Sziasztok!
VW EOS-ba pollenszűrőn keresztül tud befolyni víz a kárpitba? Vagy ez esélytelen?
A pollenszűrő az anyósülés oldalán van a lábtér felett és belülről cserélhető.
-
fi:zi'k
nagyúr
Tudtok ajánlani megbízható szerelőt az Örs környékén, aki helyszínre is kijön?
Rendetlenkedik a váltó és nem merek vele elindulni, mert attól tartok ,hogy ott ragadok az úton.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bitpork #108709 üzenetére
Nem helyben kellene szerelni természetesen. Csak egy szagvélemény kellene, hogy esetleg kibír-e még 200 km-t, vagy egyből vontatás/tréler a szervizig?
Már be volt tervezve a váltócsere, ami 2 hét múlva lett volna esedékes, de úgy tűnik a kocsi nem akar addig várni.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
kaszaking
tag
1996-os 1.6-os Audi A4-esbe milyen motorolajat tegyek? 10W40 megfelelő?
-
mazacar
tag
válasz Lacess #108654 üzenetére
Szia!
Tegnap volt rola szo, h kormanykererkre szeretnel csinaltatni "huzatot"..
Igy dolgozik a srac akit ajanlottak..
Nekem tetszik csak banom,h nem piros cernaval kertem..(#108706) K Norbi: Tanacsod megfogadva..kiprobaltam leallitott motorral,gurulva..es tovabbra is fenn all a jelenseg..koszonom a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
Pancsermeste
őstag
Szép napot!
Kérdésem lenne.
Kb. 2 éve történt, hogy Octaviám kijelzőjén megjelent egy szép nagy piros olajoskanna, valami stop oil... német hablattyal. Megálltam, kicsit hagytam hűlni, megnéztem az olajszintet, látszólag minden rendben volt, majd elindultam... ment az autó rendesen. Azóta nem is volt probléma, egészen a mai napig.
Fehérvárról indultam, Kecskemét belvárosában araszolgatva, ismét jött a jelzés. Kb. 15 perc alatt 5-ször csippantotta be a kis figyelmeztető szöveget. Mikor kikeveredtem a forgalomból, és végre tudtam rendesen haladni, nem csippantott többet, meg se álltam az úti célomig. Ott megint vizsgálódtam, nem találtam semmit.
Hazafelé megint Kecskeméten kezdett jelezgetni, pedig direkt kikerültem a forgalmasabb belvárost.
Valahogy úgy néz ki, hogy az araszolgatást nem szereti, vagy ha csak lassan megyek. Kecskemét után már tudtam menni rendesen, nem is jött több jelzés hazáig.
Sajnos nem tudtam megjegyezni a kiírt szöveget, pedig sokszor megjelent! Tudja valaki, mi lehet ez?
1.6 benzines Okti 2002-es, AVU.-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #108719 üzenetére
Szenzor hiba,vagy az olajpumpa szívókosara eltömődött, vagy a túlnyomás szelep nèha megszorul. Meg kell méretni az olajnyomást. Vigyázni kell vele,mert csak 2000 fordulat fölött jelez, ha ilyenkor 1bar alá esik az olajnyomás. Semmiképp ne járj vele mert beállhat a motor. Magasabb fordulaton pláne ne használd. Ha a szint miatt jelezne, akkor sárga lenne a kanna.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Pancsermeste #108719 üzenetére
Ha megjelenik a kiskanna, akkor azonnal MEGÁLL a jóérzésű ember, és nem azzal oldja meg a problémát, hogy nagyobb fordulattal állít elő magasabb nyomást , amire már nem jelez be a gomba. Az 1.6-s motor két olajcsere között , kifejezetten pályázással, szereti enni az olajat.
Nem tudom mennyi időre álltál meg, 2 éve olajszintet nézni, de ha üzemmeleg a motor, akkor nem árt legalább pár órát hagyni visszahűlni , mert az olaj meg minden hőtágul, nem is említve hogy newtoni folyadék, tehát a nívópálca csövébe felcsapódva hamisat jelez.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Lacess
tag
válasz mazacar #108716 üzenetére
Szia!
Köszönöm, ez a váltószoknya nem néz ki rosszul.
Én újrabőröztetni szeretném a kormányt. Az emberke írja hogy azt is csinál, viszont az oldalára feltöltött képek nem jók sokmindenre.
Ha legközelebb arra járok és időm engedi felkeresem, hogy mutasson valami referenciát. Aztán ha nem tuti akkor marad akit Munez ajánlott Fehérváron.
Kecskeméti ismerős monda hogy ott van egy nagyon jó szaki, csakhogy ott már nekem többe kerülne a lé mint a hús.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #108720 üzenetére
"Vigyázni kell vele,mert csak 2000 fordulat fölött jelez, ha ilyenkor 1bar alá esik az olajnyomás."
Ööö... de nekem éppen inkább alacsony fordulaton jelzett... legtöbbször üresben (~750rpm), piros lámpánál várakozáskor.
Erre a nyomásmérésre benevezek....(#108721) bitpork: Persze, igazad van, én is megálltam volna, ha tudtam volna, de mire lehetőségem lett volna rá, a jelzés is eltűnt, meg ki is értem a forgalomból, na meg az előzmények alapján tudtam, hogy ez ugyan az lehet, mint 2 éve, és akkor se találtam semmi hibát. (meg később a szerelő sem). Akkor, és most is, kb. 20 perc állás után néztem az olajszintet. Nyilván, a középvonaltól lejjebb volt, de a minimum fölött. Amúgy, nagyobb utak előtt mindig megnézem a szintet, ma reggel is így tettem. A középvonal és a max jelzés között volt. Amúgy egyáltalán nem eszi az olajat. Ez nem tudom, hogy lehet, évente szoktam cseréltetni, de soha nem kell után tölteni. Tavaly novemberben volt cserélve 5W40.
Még annyi, ez nem tudom, mennyire jelent rosszat, de az olajbeöntőnél mindig van egy kis fehéres trutyi (főleg télen, hidegben). Nem sok, és állítólag ez valamennyire természetes is, ha valaki ritkán megy hosszabb utakra, vagyis sokszor rövidebb utakra használja.
-= Pancsermeste® =-
-
válasz Pancsermeste #108724 üzenetére
Lehet hogy a műszaki ismereteim hiányosak, de a fehér trutyi nem jó ha van. Habosodni a motorolaj tudomásom szerint 2 esetben tud: két különböző van összeöntve, vagy víz kerül bele( hüttőfolyadék). Egyik sem kedvez a motornak.
De a többiek jobban értik a stájszot, én csak azt tom h ha piros világít akkor fékezek mert közel az ellen fara, vagy megállok mert meghalt a kocsiNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Pancsermeste
őstag
válasz bitpork #108725 üzenetére
Annyit azért még én is tudok, hogy az nem jó, ha a hűtőfolyadék belekeveredik az olajba. Direkt mondtam a szerelőnek, nézzen rá, nehogy hengerfejes legyen, vagy mi... de ő mondta, ne aggódjak, ez csak pára lecsapódás miatt van (sok hideg indítás-rövid utak esetén jellemző). Amúgy az olajat leengedve, mindig szép tiszta szokott lenni.
-= Pancsermeste® =-
-
do3om
addikt
válasz Pancsermeste #108728 üzenetére
Nekem a Suzukin volt ilyen amikor 25e km mentem egy cserével.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #108726 üzenetére
A talicska nagyon f@sza.
A Kübelwagent láttam már, az azért nem semmi.
Még a Wörthi tónál láttam GTI találkozó idején egy telibe bőrözött A3 8l-t. Azért annyira nem tetszett...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #108732 üzenetére
Nem vagyok facebookon, majd mondom a barátnénak hogy keresse meg nekem.
mazacar: Nincs miért elnézést kérned. Munez viszont nem azt linkelte akitől a váltószoknyád van. Ez egy fehérvári "művész".
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
válasz Pancsermeste #108735 üzenetére
.Ha cuccosodik(habzik) akkor szerintem sok a pára amit az olaj beszívott. Lehet érdemes vagy gyakrabban használni, vagy még lejjebb vinni az olajcsere periódust. A sok megkötött víz a viszkozitást hazateszi.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
!Overdose!
őstag
válasz Firestormhun #108738 üzenetére
Wax, wax, wax. Én múltkor az autó jobb oldalát húztam végig és bár elsőre rosszul nézett ki, de mosás után kiderült, hogy a wax 100%-ban megvédte a fényezést.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz Firestormhun #108738 üzenetére
Ez sömmi, hagyjadmán! Ha polírt meg waxot kap eltűnik.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Firestormhun #108745 üzenetére
a szagemberek azért vannak. Vagy esetleg a vakbélműtétet is otthon csinálod?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Firestormhun #108745 üzenetére
Az semmire sem megoldás.
Lacess: sajna de.
-
veterán
válasz brumi1024 #108633 üzenetére
Csak a Te kedvedért tegnap gurítottam egy 230-at rövid időre. 3-ban a 160 volt meg, ment még volna min. 170-ig, de 200-at semmiképp.
Nagy tempó melletti padlógáznál is tud 40 l/100 km pillanatnyi fogyasztást mutatni. Pályás átlag 9 lett. Utána volt egy húzósabb országút 7 literrel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest