Hirdetés
- Yettel topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Megmutatta a OnePlus a 13-at
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fjudors
aktív tag
válasz VMatteo #37150 üzenetére
elvi síkon:
azt írtad, az eladó videót kért a kábel megsemmisítéséről...nem tudom, mennyi idő telt el a tönkremenetel, és a reklamáció között...
a pp védelem és vita-rendezési felület.de itt az eladó nem zárkózott el a rendezéstől, még visszapostát se kérta garanciális ügyintézés feltétele a termék megléte...az, hogy milyen bizonyítékot kér az eladó, az az ő döntése
ha annyira bagatel a tétel, hoy nem éri meg tárolgatni pár napig, akkor minek reklamáltad meg?
bemondásra elég kevés helyen intéznek garanciát, harmadik fél (pp) nem fogja azt mondani, hogy nem kell visszajuttatnod...[ Szerkesztve ]
-
Watcher45
tag
válasz VMatteo #37150 üzenetére
Nézd lehet, hogy ha teljesíted amit az eladó kért akkor nem kell a paypal-hoz fordulnod. Ha tényleg azt akarta, hogy vágd el a kábelt és mégis kellett volna a paypal döntése ott lett volna az adu a kezedben, hogy az eladó kérésére széttrancsíroztad, így felesleges a visszaküldés.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest