-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát minden működik. Az alap elvárás már régóta hogy legyen aktív vagy az sms vagy a hitelesítő alkalmazás.
Ha ez nincs akkor sűrűbben jön a ember vagy-e azonosítás és az hogy küldnek sms-t hogy te vagy-e és ezek elhasalhatnak a nem megfelelő beállítások miatt.
Ezért nem mindegy hogy milyen beállítással használod a böngészőt és hogy a telefon ne vegye spam üzenetnek (nálam minden üzenetet fogadnia kell és néha ellenőrzöm, mert a rendszer központi spam szűrője néha meghülyül és a telefon letilthat sms-eket)Ha sms-t állítasz be akkor legyen egy másik telefonszám biztonsági tartalék, én a feleségem számát adtam meg, nála meg az enyémet. Így ha gond van az adott telefonszámot hordozó telefonnal, vagy számot cserélnénk akkor is be lehet lépni
Ha a hitelesítő alkalmazás akkor ott is használni a hozzátartozó biztonsági mentést és esetleg más eszközt is hozzáadni. Ez azért kell mert ha mondjuk újrarakod a telefont és előtte nem kapcsoltad ki a hitelesítő alkalmazást akkor megint lehet telefonálgatni hogy kapcsolják ki, mert nem tudsz majd belépni.Ilyen belépés hercehurca után érdemes lenne törölni a PayPal sütiket, a böngésző gyorsítótárat, ellenőrizni a böngésző beállítását.
Ez a link üzembiztos évek óta és nem javaslom a magyar nyelvű felületet, még ha menet közben ki is javították a fordítás miatti hibákat. -
Semmi gond a PayPal-al. Normálisan működik az azonosítás. Ma több alkalommal is használtam.
Melyik 2 lépcsős belépési azonosítást használod?
Ha sms akkor előfordul hogy telefonod spam-nak veszi, meg kell nézni az üzenetkezelésnél.
Nálad lehet technikai probléma az adott eszközzel ha egy másik számítógépen vagy a mobil alkalmazásban be lehet lépni.
Amit én nem használok VPN, a reklámblokkolón a PayPal nincs tiltva, nincs oldal fordítás és nem magyar a PayPal felület. A felugró ablak nincs tiltva, mert néha jön az ember vagyok-e azonosítás és az felugró ablakos.
Ha a Security, Biztonság résznél a Manage your logins-nál szerepel az adott eszköz akkor nem fog üzengetni. -
-
-
-
Én is ilyet kaptam, és egy féléves huzavona volt mire 100%-osan visszajutottam. (Rámkeresve az egész átfutható itt).
Mindenen átmenve azután lett jó, hogy valaki újra hozzáadta (de talán más mezőbe) a már hozzáadott telefonszámomat a fiókhoz, így a rendszer újra ki tudta küldeni az SMS 2fa-t. Hogy emiatt lett-e jó -a többi "jaj ettől megoldódik" javaslat nem működése miatt, már nem tudom, de ajánlom ezzel kezdeni!Hívd fel őket (elérhetőség az előző oldalon vastaggal) és kérdezz rá, hogy az aktuális telefonszámod jó helyen mezőben van-e, és hogy szeretnéd megerősíteni ugyfélszolgálat-triggerelt ellenőrzéssel!
Ha nem segít, akkor van esély hónap-hossznyi próbálgatásra. Lehet hogy egy alternatív pénzmozgatási mód -még ha költségesebb is- használata megéri, különösen ha SOS!
-
Annyi eltérés nem igazán lehet, egyébként is mint írtam, ugyanazt az árfolyamot, a deviza eladásit veszik figyelembe, szóval lényegtelen hogy mennyi az eladási és vételi közti különbség, mert akár fizetsz, akár jóváírják az mindig eladásival számolt.
Az árfolyamhoz:
Ma a PayPal HUF -> EUR árfolyama 406,5 Ft, az OTP 386,22 Ft. December elsején 383,89 Ft ez 2,33 Ft különbség, tehát ha egy december 1-i vásárlást ma könyvelnek vissza akkor több forintod lesz -
Nem lehet, ha kártyáról megy pénz akkor az csak átfut a PayPal-on és visszafelé is, csak egy átjáróház.
Az OTP ugyanazt azt az árfolyamot használja refund esetén csak épp az aktuális árfolyam szerint ami több vagy kevesebb annak függvényében hogy a forint gyengült vagy erősödött a fizetés és refund jóváírása közt. Ha erősödik akkor kevesebb lesz, de nem olyan mértékben mint amennyi a PayPal váltás vesztesége. 100000 Ft értékű deviza esetén sem jelentős +/- 1000 Ft 5 Ft eltérés esetén, de milyen gyakran lenne ilyen összegben vásárlás és refund hogy ez lényeges lenne? -
Rosszul gondolod. Ha egyenlegről fizetsz az a legrosszabb forgatókönyv.
A magyar regisztráció esetén az egyenleg csak forintos és a neveden lévő bankszámláról tölthető fel, devizát nem lehet az egyenlegre utaltatni.
Ha devizában kell vásárolnod a PayPal deviza váltási árfolyama 8-12 Ft-al rosszabb mint az OTP kártyás vásárlási elszámolási árfolyama, ekkor már veszítesz, többet mint amikor az OTP esetleg erősebb forint árfolyamon írná jóvá. Ami azért ritkán van most is elég gyenge a forint.
A refund abban a devizában jön vissza amiben fizettél és ha az OTP-s kártya volt a pénzforrás nem a PayPal váltja forintra (fizetéskor sem, ha jól állítottad be) hanem az OTP. -
Így van. Nehéz megbecsülni az árfolyamokat, de mondjuk itt egy példa arra ha pénteken számolnák el a vásárlást akkor 1 € az 385,83 Ft volt.
Egy 10 €-os értékű dolog akkor 3858 Ft, a 100 meg 38583 Ft,
ha mai napon számolják el akkor 1 € az most 383,94 Ft ( -1,89 Ft a különbség) 3839 Ft és 38394 Ft az eltérések a mai nap javára 19 Ft és 189 Ft.
Most december visszanézve a hétfő árfolyamok (2 alkalom) jobbak, 2 Ft körül olcsóbb, viszont novemberben meg fordított trend volt, péntek 383,35 Ft, 380,70 Ft hétfő 384,44 Ft,
382,56 Ft az utolsó 2 héten -
A pénteki utolsó árfolyammal meg a tájékoztatás 63. pont (lásd alább a kártyatársaság szerinti elszámolást) és majd a könyvelés napi első deviza eladásival számolják el 64.pont. Ami lehet hétfő-szerda nap bármelyik. Hétfői a kevésbé valószínű.
Mivel előre nem jósolható meg hogy a magyar politikai vezetés hétvégi nyilatkozataira miként alakul az EUR árfolyam semmit nem lehet tervezni.
-
Bármilyen Visa vagy Mastercard kártya hozzáadható, ami lehet hagyományos és lehet digitális, virtuális is. Akár 10 db.
A kártyakibocsájtótól és az ottani kártyás elszámolási szabálytól függ hogy milyen deviza árfolyammal működik, az OTP árfolyam jobb mint a K&H vagy a Gránit Banké, viszont a Revolut és Wise az piaci árfolyamos és az a kedvezőbbek mindegyik magyar bankhoz viszonyítva.
Némi beállítást eszközölni kell a kártyák esetén a PayPla-on, de ez benne az Összefoglalóba. Annyi megjegyzés tennék hozzá ha esetleg tetszene a Revolut egyszer használatos kártyája, azt inkább itt ne használd, adj hozzá inkább egy vagy több fix virtuálist, a többet megmagyarázom a leírásban, de az a lényeg hogy akkor elkerülöd hogy fizetéskor a PayPal váltsa a devizát. -
Szerintem a kártya forintoshoz tartozik, szóval nem fog direkt az eurósról szedni pénzt, ahhoz a deviza számlához kell egy másik kártyát igényelni, de ezt csak az OTP-s tudná megmondani.
Bankkártyát és bankszámlát lehet hozzáadni, eleve választanod kell a kettő közül, de magyar regisztrációnál lényegében azért adod meg a forintos bankszámlaszámot hogy az egyenlegedről ki tudd magadnak utaltatni a pénzt, csak előre megadod az adatot és a rendszer így az utalást meg tudja csinálni másra nem lehet használni, csak egy eltárolt adat. -
Nem egészen értelek. A bankszámláknak van bankkártyája és nem fordítva.
Bankkártyát adhatsz hozzá, annál nem nézi a PayPal hogy milyen bankszámlához tartozik, az általad megadott devizában továbbítja a vásárlási összeget.
Ezért ha EUR számlához tartozik a bankkártyád akkor a kártyát a PayPal-on EUR-ra állítod.
Az új PP rendszerben te szabályozod hogy attól függetlenül hogy a kártya mondjuk forintos számlához tartozik az nem fix forint kártya, hanem lehet EUR vagy USD vagy más deviza "alapú" .
Ha az OTP-s devizaszámládhoz lehet bankkártyát igényelni, kapcsolni akkor az majd onnan szedi le a pénzt.
Magyar fiókhoz mivel Magyarországon forint az állami fizetőeszköz csak forintos számla adható hozzá, a PP is forintos számlával rendelkezik az egyenleg feltöltéséhez és a egyenlegről a pénz kiküldéshez. Ezért nem kerülhető ki.
Ha nálunk is EUR lenne a hivatalos pénz akkor olyan számlát lehetne hozzárendelni, ráadásul akkor az használható lenne fizetési forrásként és akkor nem kellene bankkártya.Azért még mindig a USD<->EUR keresztárfolyam kisebb veszteség mint mindkét viszonylatban forintos váltás.
Nem véletlen hogy a Wise-t használom és a PayPal-on van EUR, USD, GBP és forint alapra beállított kártya, így annak megfelelő kártyát választok amiben kell fizetni és az adott Wise egyenlege (számla, mert ezekhez a devizákhoz saját nevem lévő bankszámlaszámok vannak) a fedezet a fizetéskor.
Ezért írtam hogy elméletben működik nálad is, mert nálam működik, az EUR beállítású kártya az EUR számláról szedi a pénzt, az USD-és meg az USD számláról. -
Még nem próbálta senki ezt a verziót de elvileg megoldható.
Állítsd a a kártya alapértelmezett devizáját EUR-ra ekkor ha fizetsz egy EUR tételt akkor az OTP felé az EUR összeg megy el, aztán hogy ők melyik számláról szedik forintos vagy eurós az rajtuk múlik nem a PayPal-on. Ha esetleg erről az EUR számláról akarsz mindig fizetni más devizában, akkor hagyod a kártyát az EUR beállításon, majd közvetlenül a fizetésnél azt állítod hogy $-os terhelést a kártyakibocsájtó váltsa és ekkor is jól jársz mert az OTP EUR -> USD keresztárfolyam nem igazán rossz (feltéve ha nincs váltási díj felszámolva), a forintos váltás a drága
Azért az Összefoglalóba is van erről szó.
Itt egy ötlet hogy miként oldom meg hogy ne a PayPal devizaváltással kelljen foglalkoznom. -
Ez is régóta úgy működik hogy kiválasztod hogy mit akarsz intézni és majd a választhatod azt hogy emberhez kapcsoljon, de ez akkor lehetséges ha már az embereknek munkaidejük van és akkor közvetlenül az emberrel kommunikálsz.
De legtöbbször gyorsabb az intézése telefonnal a munkanapokon, ha meg tudod oldani az angol nyelvű kommunikációt.
Üzenet téma.
Belépés után legörgetsz az oldal aljára.
Contact Us
Jobbra fent Message Center link
Jobbra fent + New message
És majd itt kapcsolhatnak emberhez, ha nincs akkor meg az üzenet megy. -
Akkor próbálj meg üzenetet küldeni az ügyfélszolgálatnak hogy gondod van ezzel a döntéssel téma amit kiválasztasz a dispute-os témakörben keresendő.
De nem valószínű hogy felülbírálnák, mert az eladó eleve azt ajánlotta hogy legyen visszaküldve és a pénzt visszaadják, neki mindig ez az egyszerűbb. A dispute is az eladóhoz fut be elsőként, ott is a visszaküldéses módot adta meg és a PayPal nem igazán fog azzal ellenkező döntést pl. rész refund-ot adni az eladó javaslata ellenében. -
Most elég gyenge a forint, szóval nem biztos hogy nagy lesz a veszteség, de teljes refund 10 $ feletti értéknél csak visszaküldés esetén lehetséges. Ha megbontottátok, lényegi rész lett módosítva, akkor még a visszaküldés esetén sem fog a teljes összeg járni ha észreveszik. Volt aki egy fillért sem kapott. Eléggé kockázatos.
-
mexel
veterán
Nos az a válasz érkezett ami várható volt a claim-ra, ezt kaptam:
"Az eladó beleegyezett, hogy xxxxx USD összegű teljes visszatérítést nyújtson. A visszatérítés fogadásához 2022. február 6. 2:58:50 GMT-8. előtt vissza kell küldenie a tétel(ek)et az eladónak.Mi az Ön teendője?A tétel(ek)et vissza kell küldenie az említett visszaszállítási címre, a követési adatokat pedig fel kell töltenie.
Visszaszállítási cím xxxx
Mi történik ezután?Amint az eladó megerősíti a tétel(ek) kézhezvételét, feldolgozzuk a visszatérítést, és lezárjuk az esetet. Az esetet automatikusan lezárjuk, ha 2022. február 6. 2:58:50 GMT-8. napjáig nem válaszol."
Van egy válaszadás gomb is.
A válaszadás gombnál ezek vannak:
"Visszaküldés követési adatainak beküldése
Benyújthatja az eladó részére visszaküldött tétel követési adatait."Ilyenkor ha ezt nem fogadom el akkor zárják és ennyi volt?
Ez nem olyan ablaknak tűnik ahol írhatok mást is -
Oké, igazad van elbambultam. Ide persze írd be hogy vártál a reakciójára X munkanapot, de semmi nem történt és annyit hogy van vagy nincs valami változás az eredeti problémával kapcsolatban.
Ja azt ne felejtsd el, hogy hiába magyar a kiírt szöveg, az angol nyelvű kommunikáció az elvárás még. -
Mindkettőre válaszolok. A pénzt csak oda tudják visszaküldeni ahonnan indult. Mivel a bankkártyás fizetáés esetén a bankod a pénzt utalja a bankszámládról ezért oda megy vissza, ha a PayPal egyenlegről fizettél akkor meg a PayPal egyenlegre.
Én is azt írom hogy dispute esetén hagyunk az eladónak 5-6 munkanapot arra hogy reagáljon valamit, ha ezen idő alatt nem teszi meg, nem fogunk a 19. napig várni, hanem kérjük hogy a PayPal lépjen be a folyamatba. Nem kell indokolni. -
Mindig az eladó kapja meg elsőként, ha nem tudtok megegyezni akkor kell kérni a PayPal közbe lépését. Ekkor a PayPal csak azok alapján tud dönteni amit a dispute indításnál megadtál, illetve kérhetnek be információt ha valami nem egyértelmű számukra. Hogy mi volt előtte az eladó és közted az magánlevelezés, nem tartozik rájuk, szóval azzal ne számolj.
-
Attól függ hogy forint vagy deviza. Nem lehet bankkártyára utalni ha magyar a regisztrációd. Csak a bankszámládra, ez ingyenes, de a devizák automatikusan forintra váltódva mennek ki a PayPal árfolyamával számolva, amely most 1 EUR = 350,6183 HUF, 1 USD = 311,2439 HUF, 1 GBP = 411,1001 HUF. A bankod devizavételi árfolyamához hasonlítsd.
El tudod dönteni hogy megéri-e vagy majd levásárolod amikor olyan devizában kell fizetni. -
-
Az OTP EUR elszámolású és azért látod azt. Az OTP mai a kártyás elszámolási árfolyama (az I.) $-ra 330,68 Ft, €-ra 372,89 Ft.
A PayPal USD árfolyama pedig 338,44 Ft
A Mastercard pedig 1 USD = 0.888276 Euro, így az összeg ma elszámolva 331,23 Ft.
Itt a váltási oldaluk.
De ez a megelőző napi vásárlásokra érvényes, amit ma fizettél az majd pár nappal később lesz könyvelve
Az OTP így váltja a kártyás vásárlásnál a devizát. Elsőként a fizetésnél csak az 57. pont szerint értesítenek és később lesz alkalmazva az 58-asA fizetésnél az OTP vagy a PayPal váltás volt érvényes? Át lett állítva? Mert az új kártyák esetén már nincs előre állítási lehetőség.
-
Rosszul érted, szó nincs vásárlási korlátozásról.
Ezen a képen látható pénz küldési és fogadási alap limitek eltörlése miatt szükséges.
A payment vásárlás szó nincs köztük.
sending küldés, receiving fogadás, withdrawal visszavonás (egyenlegről pénz)Vásárlás esetén is bejön viszont az éves 2500 €, amikor igazolnod kell magad.
A bankkártya limited meg banki dolog, nem PayPal.
Ha megerősítésre kattintasz, akkor majd levonnak 400 Ft-ot és majd ha pár nap múlva a bankod lekönyveli akkor a könyvelési üzenetben ott lesz a kód, azt beírod azután 24 órán belül a PayPal egyenlegre teszik azt a 400 Ft-ot. Ha nem kezdeményezted, akkor nincs mit megerősíteni.
-
Benne van az Összefoglalóban, hogy ennek semmiköze a vásárláshoz, miután megkapod azt az üzenetet hogy sikeresen adtál hozzá kártyát már fizethetsz is vele, ha van rajta pénz.
You’ve added a card to your PayPal account
Amikor beírod az adatokat és elmented akkor csinál egy 1 $-os próbaterhelést, ha ez sikeres akkor nem kapsz hibaüzenetet és ott lesz a fiókban a kártyád, akkor kész a kártya hozzárendelés.Viszont mielőtt vásárolnál javasolt hogy állítsd át a devizaváltást a bankodra a PayPal váltásról.
-
jcvd
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HP EliteBook 840G6 ! AKCIÓ!!! a készlet erejéig!
- Kobo Aura Edition 2 (N236) 6" háttérvilágításos kijelzővel, 4 GB-os tárhellyel - jó állapotban
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Quadro FX 570 eladó
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900XTX 24GB be quiet! SB802 1000W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest