- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Ezt a fórumot azért hoztuk létre,hogy ne zavarjuk azon felhasználókat, akik még csak most ismerkednek a tablettel, vagy akár az Android rendszerrel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ottoarc
tag
válasz
philips20 #3130 üzenetére
Bár teljesen laikus vagyok a témában, de ami a Mobilarena, Prohardver és a fórum olvasása közben rám ragadt, az alapján szerintem teljesen esélytelen. Ebben egy Intel SOC van, az Android One telefonokban meg MTK, és ha jól gondolom, a kettő nem átjárható. De javítsatok ki, ha tévedek.
-
ottoarc
tag
Ezt a lehetőséget ne hagyjuk elúszni: [link]
Én részt vennék a megírásban, de nem tudom, mi az, ami már publikálható, és mi hogyan működik.
-
ottoarc
tag
A garanciavita margójára: Nem tudom, srácok, ti úgy gondoljátok, hogy pl. egy év múlva lesz szerviz ehhez a tablethez? Mert szerintem nem lesz.
-
ottoarc
tag
Halkan megjegyzem, hogy nem kéne bedobni ezt az autós példát, mert a kettő nagyon nem ugyanaz. Természetesen megértem, hogy Soma nem akarja inkább közkinccsé tenni, ha így nyugodtabban alszik.
(#1742) Ired: +1
(#1749) VMatteo: Na egy ilyet beírni ennél az amúgy kényes témánál, az nagy bátorság, és nem valami szimpatikus.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- LEGO klub
- Renault, Dacia topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- TCL LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Előrendelhető a OnePlus Pad 3
- iPad topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...