- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen GPS-t vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz
nagyzsozso65 #70785 üzenetére
Nem ismerem a beszélgetést így nem tudok semmit mondani, de van 706-os tulaj, akinek szintén szoftveres gondja volt és bizony kapott új szoftvert, talán itt vagy a Philips topikban még linkelte is, amivel, ha minden igaz, megoldódott 1-2 dolog. A Philips a szoftveres problémákat elég gyorsan megoldja. A 2019-es OLED-re is jött egy frissítés, ami az Ambilight-ot és a tunert is egy picit "megzavarta", nem jöttek be az adók, 4 nap múlva jött egy javítás, ami megoldotta a problémát, sőt, az eddigi legjobb FW lett. Ha a panel hibátlan, a kijelző jó akkor a helyedben arra törekednék, hogy valahogy rendbe legyen téve a szoftveres része.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
TechN7ne
nagyúr
válasz
nagyzsozso65 #70785 üzenetére
Láthatod ,senkinek a véleményére nem adhatsz ,neked kell ennek személyesen utánajárnod (én is mindig azt szoktam).
Nincs erőm az erőszakos buta emberekkel leállni vitatkozni ,blakey egy elég híresen félrevezető figura.
Ne hallgass senkire ,rám sem ,rendelj online és élj a 14 napos vásárlás elállással gond esetén ,egyszer csak megtalálod a számodra tökéletesen megfelelő terméket (ilyen az igazi személyes tapasztalat).Nálam jelenleg a 3. tv jár ,végül harmadjára már meg is találtam amire szükségem volt ,remélem neked sikerül hamarabb is.
[ Szerkesztve ]
-
bnorci71
addikt
válasz
nagyzsozso65 #70785 üzenetére
ne a szervizzel beszélj a Philips oldaláról a támogatásnak írj.
1napon belül válaszolnak."If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"