- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz bitpork #67309 üzenetére
Azokra az esetekre, amikor te amúgy érted a működését, de valami ok miatt az átlagtól eltérünk, akkor sokszor az említett megfelelő teljesítmény hiányáról, vagy egyéni eltérésekről beszélhetünk. Vagyis ha neked a 21 fok még izzasztó kánikula, az persze egyedi eset. Az átlagember számára azért egy 23-25 °C-os 40-50%-os r.páratartalmú levegővel rendelkező helység nagyjából megfelelő kellene hogy legyen. De más egy üvegházszerű fekete autó is, mint egy irodahelység, (ha nem délnyugati sarokszoba full üvegfallal) vagyis egy 1 órás benttartózkodás klimatizálására nem (optimális) megoldás ha 10 percig csutkán fújjuk magunkra a kijövő 5 fokos levegőt, majd miután túlhűtöttük magunkat, kikapcsoljuk teljesen.
Az is más, ha egy autóba félóránként kell beülni és 10 percet autózni, mert akkor nyilván nagyobb a teljesítményigény. Azt se említem, hogy sok autóban a klímakompresszor egyszerűen a főtengelyre van "szíjazva", és így alapjáraton vagy kis fordulaton nagyon kis teljesítménnyel üzemel, kis sebességnél a hőleadás se túl jó, bár ventilátor megy. De ha mondjuk autózol pályán 3-4 órát, nem hiszem, hogy ne hűlne le az utastér, és a végén is még csutkára letekert hőfokkal kellene menni, mert akkor az már teljesítményhiány.Aláírás (nem kötelező megadni)