Hirdetés
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
Hirdetés
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
A saját fejlesztésű pellikulák nagyon segítik a TSMC-t
ph Az Intel és a Samsung nem tudja hozni a tajvani cég hibaarányát az ASML gépeivel.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb95
csendes tag
Próbahónapnál ha prémium csomagot választok, utána vissza tudok váltani standard csomagra?
-
sb95
csendes tag
Szia,
Végül mennyit kellett várni? Én is most abba estem, hogy paypall-al akartam fizetni, alatta revolut, csak elfelejtettem, hogy most nincs annyi pénz rajta Mondom ok, gyorsan top-upoltam rá, de úgyse. Akkor simán csak revolut-al paypall nélkül. Az se.
Ügyfélszolgálatnak megéri írni, hátha gyorsítanak rajta, vagy felesleges?
-
sb95
csendes tag
Valaki tudja, hogy a Netflix pénzintézetével hogy kell felvenni a kapcsolatot? Lehet hogy reggel van, vagy én vagyok vak, de sehol nem találok email címet.
De nálam nagyon nem jól indítanak, szóval ennyi kellemetlenség után remélem megdobnak egy pár hónap ingyen hónappal, mert különben morcos leszek
Pénteken regisztráltam, prémium csomag, fizetés, csak a fizetésnél szólt, hogy ez így nem jó. Itt még én voltam a ludas, nem volt a revoluton annyi pénz, gyorsan tettem is rá, de utána még mindig hiba.
Oké, PH-n rákerestem, nemrég pont Jofi81 járt így, megcsináltam, amit leírt, írtam a supportnak, mondta 13 órát várjak. Sokkal több is eltelt. Ma reggel ugyanaz a hibaüzenet: "There appears to be a problem with the payment method you are trying to use".
Írtam megint a supportnak, de már elsőre leírtam neki mindent, amit az előző support javasolgatott. Ez a baj, ezzel próbálkoztam, igen, kivártam azt az időt, amit az előző support mondott, nem nincs online fizetésre másik kártyám és a netflix gift card sem elérhető. Igen, van pénz a kártyán és aktív is, nincs befagyasztva. Hátvalószínűleg a sablon szövegeiket előre megválaszolhattam, mert gondolkodott vagy 5-6 percig Utána meg annyit írt, hogy ő is azt a hibát látja nálam és vegyem fel a financial institution-al a kapcsolatot. És azt hogy kell? Hát vegyem fel vele a kapcsolatot, mert ők tudnak segíteni. De hogy? A financial institution fog tudni segíteni Vagy 3-szor megkérdeztem, hogy hogy tudom velük felvenni a kapcsolatot, de szerintem ő sem tudta.
-
sb95
csendes tag
Köszi, igen, elég sokan írták itt PH-n, hogy paypall, revolut, vagy a kettő kombójával fizetik gond nélkül. Amúgy egyik historyban sincs benne.
Valaki írta még régebben itt topikban, hogy neki ugyanez volt, pár nap múlva megpróbálta és jó lett, hát én is ebben bízom, mert a netflix support nem valami sokra jó, látszik hogy India. 3 különböző módon próbáltam fizetni (paypall, revolut, otp) és képes azt tanácsolni, hogy csináljak valami új fizetési típust még és azzal is próbáljam meg, meg csináljak új email címet és azzal csináljak új fiókot És nem fogta fel, hogy nem akarok új email címet, pláne nem új bankszámlát + kártyát hozzá. Már megbocsássanak, hogy pénzt akarok nekik adni. Egy magyar szolgáltatót ennek a 20%-ért cserélnék is le azonnal, ezt is azért nem hagyom, mert nem csak nekem lesz a fiók.
-
sb95
csendes tag
Kérdés, most én vagyok a bal***sz, vagy tényleg az van, hogy ha a fiók nyelve magyar, akkor ha rákeresek valamire, amihez nincs se magyar felirat, se magyar szinkron, akkor azt nem nem dobja fel
Rákerestem a Black Mirror: Bandersnatch-re, sehogy se mutatta. Fiók beállításokban átnyomtam a nyelvet angolra és ott is volt. Értem én, hogy ha magyar a fiók nyelve, akkor az ajánlóba olyat ad, amihez van magyar felirat / szinkron, de ha rákeresek és úgyse dobja fel, azt nem értem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest