Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MrAdmin

    csendes újonc

    válasz zoleebrox #68391 üzenetére

    Az én történetem, bocsi kicsit részletes :))
    Megkötöttem a szerződést, akkor még csak SIM kártyát kaptam… semmi mobil vásárlás. 48 óra elteltével nem működött a VoLTE. A beállításokban minden rendben volt és az iPhone készüléken az én oldalamon be is volt kapcsolva a VoLTE de minden hívás 3G-n épült fel. Akkor iPhone XS volt a telefonom. Este felhívtam őket, egy nem túl kompetens lerázós ügyintéző volt. Nem vitatkoztam, letettem. Másnap felhívtam az ügyfélszolgálatot és kifejezetten műszaki segítségnyújtást kertem. Kivártam az ügyintézőt, a csávó marha rendes volt azonnal rendszer szinten aktiválta és az újraindítás után minden prímán ment.

    Most januárban vettem egy iPhone 13 Pro-t végül SZERENCSÉRE nem Vodafone hanem Apple webes rendelés volt szóval független. (Az iPhone XS is független volt)

    Már a szuper hiper gyors 4G 120-130 Mbps letöltés mellett az iPhone XS-en tapasztaltam korlátozást de kivártam… majd az 5G jobb lesz.

    Amint beüzemeltem az iPhone 13 Pro-t rögtön 5G és VoLTE ment. DE MÉG ROSSZABB IS VOLT A VIDEÓ MINŐSÉG!!!! Netflix, YouTube, HBO GO, stb… mindenhol MÉG A FACEBOOK IS KORLÁTOZVA…

    Akkor így kinéztem minden infót amit találtam neten, szerződésben és felhívtam az ügyfélszolgálatot. RED Asszisztensem :D BE SE AZONOSÍTOTT és normálisan végig se hallgatott lerázott és mondta, hogy ilyen nincs AZ BIZTOS!
    Utána írtam ide, ahol megerősítették, hogy tényleg van ilyen!
    Akkor egy újabb ügyfélszolgálat… már mindennel felkészülve! Végigmondtam, tényeket is mondtam. Az ügyintéző rögtön beazonosított és utánanézett a rendszerben meg mondta, hogy egy másik rendszerben is megnézi, ÁSZF-ben kutakodott.

    VÉGÜL, megtalálta azt az 1080P korlátozást “optimalizálást” ami az előfizetői szerződésben is megtalálható és simán kikapcsolta, deaktiválta. ÚJRAINDÍTÁS ÉS AZÓTA IS HASÍT!

    Részlet a Vodafone RED Infinity World + díjcsomag előfizetői szerződésből:
    “Szolgáltató 1080p felbontásban, korlátozott minőségben teszi elérhetővé. Ezen korlátozással az Előfizető a hálózati leterheltség függvényében optimalizált hálózati kapacitáshoz jut, amely elősegíti számára a videótartalmak zavartalan használatát. Az 1080p videó felbontás igénylésére és lemondására az Előfizetői Szerződés megkötése során, illetve a Szolgáltató személyes vagy telefonos Ügyfélszolgálatán van lehetőség.”

    Utólag mielőtt letettem rákérdeztem és azt mondta az ügyintéző, hogy elvileg ez volt az amit ki kellett kapcsolni/deaktiválni.

    Eddig csak másodszorra de akkor mindig szerencsém volt az ügyfélszolgálaton ha problémám volt :DD :C

Új hozzászólás Aktív témák