Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz #72445440 #68178 üzenetére

    Az megint szép igen.
    Illetve a netet jelzi 3 helyen is, lebeszélhető keretet sehol. Ügyfélszolgálat valószínűleg tudna tájékoztatni hogy állok, de 1788 nehezebben elérhető mint a 1270, de ott legalább egy kedves hang közli hogy technikai átállás miatt nem mennek a dolgok, türelmet kérnek. Szerencsére annyira nem sos, mert ha elfogy perc, ügyfelet akkor is hivni/visszahívni kell, szóval majdnemhogy mindegy is. De azért nem lenne rossz tudni hogy mire számítson az ember a számlán.
    De hogy pozitív is legyek, csütörtöki rendelés (egy kedves fórumtárs -üzletkötői- segítséggel ) (Vodafone Business M sim only), tegnap délelőtt már a kezemben is volt, kettőkor megkapták futár visszajelzést, és aktív is lett. Gördülékenyen, és flottul ment minden.

    Szóval alakul azért a dolog. Persze bosszantó ez a rengeteg hiba (pl ez az angol nyelv) De azért alakul ez. Hatalmas meló van mögöttük, és még előttük is.

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Új hozzászólás Aktív témák