- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- One mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
123xyz
aktív tag
válasz bluobluo75 #40068 üzenetére
A kártyás ügyfél nem igazán fontos, mivel akkor megy el máshova, amikor akar. Nem lehet vele hosszútávon számolni. Ezt írták már előttem páran, különböző mértékben kifejtve. Szóval az ügyfélmegtartó csoport az előfizetéses ügyfeleknek szokott kedvezményes ajánlatot tenni a maradásért (és ezzel együtt általában újabb 2 év hűség vállalásáért) cserébe, ez meg nálad nem áll fenn, szóval kártyásként tényleg nem sok jóra számíthatsz.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- Synology NAS
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Sigma Aura 100 + Blaze Link
- Precision 7760 17.3" FHD IPS i7-11850H (16 v.mag) RTX A4000 32GB 1TB NVMe gar
- Egyedi! Mercedes CLA 220 CDI d AMG Sport 7G-DCT.
- Fujitsu Lifebook E549, i5-8265U, 8GB RAM ,256GB SSD, FHD, 2 év garancia, számla!
- X1 Carbon 9th 14" 4K+ IPS i5-1145G7 16GB 512GB NVMe magyar vbillujjlolvIR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest