- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- A Vatikán szerint az ördög árnyékát hozza magával az AI
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- iOS alkalmazások
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz F_Gergely #51864 üzenetére
2.0dci-nél én nem tudok ismert típushibát. (ezért is volt nálam is ez a preferált motor).
Ami mondjuk negatívuma lehet, hogy alapjáraton elég rázkódós/rezonálós, de ez nyilván megszokás kérdése, de az biztos, más gyártók 2.0CR motoros autóinál jobban megoldották ezt a csillapítás dolgot.
A 150 lovasnál sem kell versenyautóra gondolni, illetve valahogy olyan egyenletes/pörgősre sikerült a motor hangolása (simán és vidáman forgatható). Pl. érzésre egy vw 2.0cr sokkal jobban megy, alul nagyobbat tol (amúgy nem megy jobban)
3-as laguna gyári naviját ismerem, az teljes mértékben használható.Illetve amik ezzel járnak (egy kisebb motorral szemben):
nagy olajmennyiség: 6.6l - 7.4l
fogyasztás is vegyesben 6l felett, téli/városi/sportos vezetés mellett 8l körül is alakulhat (szintén inkább laguna3 tapasztalat)“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- EAFC 25
- Silent Hill 2 Remake - Túl a 2 millión, napokon belül jön a rajongói szinkron
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- Cuisineer teszt
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest