- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
kalmanchris #70385 üzenetére
Miután írtad, hogy mizu látod mit írtam "megnézni a biztosítéktáblát."
Sajnos bejött, ez típushiba.
Ki kell szedni bevinni a lakásba, alaposan meg hajszárítózni, nem túl forró levegővel!
Majd kontaktus tisztító, fogkefe és alaposan megtakarítani, 2szer, 3 szor átmenni rajta. Én ezt használom ezt tudom ajánlani.
Utána összerak és használ.
ha van olyan forrasztás ami oda lett azt esetleg érdemes átforrasztani, de ez ritka.
A tisztító elég szokott lenni.
Ha nem az általam javasoltat használod, akkor arra figyelj, hogy nyáklapra ne legyen káros, mert van közöttük, ami csak fém felületen használható!!!!
Jó mulatást és eredményekben gazdag indítást kívánok összeszerelés után. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
8200768913 illetve ez a full gyári renault emblémás.
Ennek megfelelően tehetsz bármit ami ezt tudja. -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #70355 üzenetére
Nem nem ez nem típusbetegség.
Láttam már ilyet, de egyálltalán nem jellemző.
Mint ahogy a nyelestengely csapágy kelepelése sem.
Ez azon autóknál fordul elő, ahol legalább egyszer olaj nélkül jártak a kocsival, vagy nem megfelelő olaj volt betöltve a váltóba.
A renault rohadt érzékeny a váltóolajra, nem véletlen szoiktam mindig hangsúlyozni!
Szóval ezt ne írd a kocsi rovására, mert sok olyanról tudok amelyikben 400ezer felett a gyári váltó van hibamentesen. Az enyémnek is csak a szimering miatt jött el a csere érettsége. -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #70349 üzenetére
Ha volt hangja a csapágynak akkor nincs mit csodálkozni. Amikor a csapágyban a tengely el tud mozdulni, nem csak forgásirányosan olyankor bemaródás keletkezik rajta. A nyelestemgelynek a felülete ki van keményítve, ha ezt "elesztergáljuk" onnantól már kész is a törés. Ezért kell cserélni a csapágyat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Tamagocsi123 #70336 üzenetére
nagyon.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kalmanchris #70332 üzenetére
diag kéne oda. Mérni egy aksi feszt megnézni a biztosítéktáblát.
Valami komolyabb elektronikus hibád lesz. Vagy csak megkotlott az aksid ez lenne a legegyszerűbb számodra. -
rob210
Topikgazda
válasz
kalmanchris #70328 üzenetére
Tudtommal nem, de nem vagyok mechanikai szerelő és alkatrészgyártó sem.
Ha szerzel újat azt igen csak be kell szerelni és feltanul.
Ha bontottat teszel be azt géppel kell hozzátanítani. -
rob210
Topikgazda
válasz
kalmanchris #70326 üzenetére
Ha szűz akkor nem betanul, ha bontott akkor igen diaggal fel kell programozni.
Mert az immo is össze van kötve vele.
Azért nem is indít most a kocsi, mert a kormányzár nem old és addig az immo nem engedi indítani az autót. -
rob210
Topikgazda
válasz
kalmanchris #70320 üzenetére
Meghalt a kormányzárad. Típushiba.
Tedd be a kártyát, mozgasd a kormányt folyamatosan inkább rángasd és közben indíts. Ha nem sikerül akkor cumi, de ha sikerül akkor se menj a kocsival, csak kioldva egyszerűbb cserélni a kormányzáratAmi egyébként jobbmenetes csavarral van rögzítve!
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #70316 üzenetére
Amit írsz az oké, de hidd el, nem volt még fúrt tárcsad azt azért írod
Elmebeteg fékerő különbség van egy sima és egy bordás illetve egy bordás és egy fúrt tárcsa között.
A furtat például, csak valami idióta tudja elmelegíteni.
El lehet azt is, de nagyon extrém és direkt fékgyilkos módszerekkel.
A teli hűtött tárcsa ezekhez képest játékszer.
Pedig azok között is van jó.Az EBC-t meg hagyjuk, ott közútra nagyon drága a cucc és amúgy sem alkalmas oda, mert előbb üzemi hőfokra kell melegíteni a féket.
Hidegen olyan sz@r a fékhatás, hogy hagyjuk is.
Versenyezni meg itt kevesen fognak.Egyébként a kis sárga csoda amit próbáltam a múlt héten.
Az szuper volt fúrt zimmermannok voltak rajta eszméletlen mit tud az a fék.
Igaz ott a nyereg és az egész rendszer is egy komolyabb felépítmény. Nem is annyiba kerül mint egy sima tárcsa -
rob210
Topikgazda
Elég a tömítést, ha biztosan ott fogy.
Amin azért csodálkoznék, mert ez MII betegség ahol már műanyag a termosztátház.
Egyébként én a jobb illeszkedés kedvéért pasztázni szoktam az nem tud elvetemedni, mint a gyári szilikon tömítés.
Ha jó a termosztát akkor én nem piszkálnám.
Ha nem tudod milyen fagyálló van benne és nem tudod ugyanazzal pótolni, akkor kifejezetten ajánlom a hűtőközeg cseréjét és a pici desztvizes öblítést az új közeg betöltése előtt! -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #70245 üzenetére
DPO van biztosan.
-
rob210
Topikgazda
válasz
janez89 #70238 üzenetére
A baj az, hohy nagyon valószínű kopott a váltó. Ha le kell szedni és szét kell húzni az 100e nél kezdődik. A plafon 420e, de akkor az egy teljesen felújított váltó le és felszerelve. ;) Csak találj valakit aki ért hozzá és van még idén szabad időpontja. (én egy embert tudok, de ő jövő márciusi időpontokat osztogat jelenleg)
-
rob210
Topikgazda
válasz
Istikee007 #70229 üzenetére
Fals levegő.
Tömítéseket kell cserélni. -
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #70206 üzenetére
Apollo 4 G season
Mind a két autón (verso, megane I ), párom ausztriában síelni ment vele problémamentesen.
(pedig ott van hó, meg csúszik.) Nekem is tűréshatáron belül van bőven.
Horvátországot is megjártam vele, nem taknyolt a 45°C ban sem szépen megállt pályán satura. Egyetlen körülmény van amit nem szeret olyankor sincs vele baj, de jobban kell figyelni ez a meleg esős úttest. Hidegben szerintem jobb mint az előtte lévő nokianom, ami nagyon meg is lepett. Egyszóval szerintem best buy. 205ös az egyik 16" on és 185ös a másik 15" on ezekről tudok nyilatkozni. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #70192 üzenetére
Likeolom nekem is led van benne
-
rob210
Topikgazda
Megvolt az élményvezetés és két gyöngyszemet szereltem ma majd teszek fel képet.
Az a kocsi gyerekek egy vádállat :D
Kiszáltam belőle és még 30 percel később is mosolyogtam. Igazi versenygép minden túlzás nélkül.
De minden napos használatra nem tudnám elképzelni, olyan kemények a szilentek és úgy az egész futómű, hohy az valami félelmetes. Igaz a kanyarokban nem is érzed, hogy nyúlik a kormány. 2cm mozdítasz rajta, már azt is érzed. Olyan gokartos, csak sokkal jobban megy, meg annál sokkal kényelmesebb. Kikapcsoltunk benne minden elektromos foslit simán elkapart még kettesben is :D -
rob210
Topikgazda
A kedd délelőtti program.
Elvisznek élményvezetni egy ilyennel.
Kicsit bizsereg a vérem és még 2 kell aludni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #70075 üzenetére
Nekem M1 van ne feledd, nem a fix tetősínes hulladék, amire én egy boxot se szívesen csavaroznék fel.
Ez még húzó karmos thulle tetőcsomagtartó ajtókeretre szerelhető. Más a teherviselése.
Ez pont bosal, de nekem is ilyen a rendszere.
Sokkal masszívabb, mint ez
Erre én se mernék felrakni szerintem még 3 at se.De értem a te nézőpontodat is, csak nekem az nem járható
Valamelyik gyereket itthon kéne hagynom(bár ha belegondolok
)
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #70061 üzenetére
Kinek a pap kinek a papné.
Én azért vettem meg a tetőre a biciklitartókat, mert sokkal biztonságosabbnak érzem.
Vezetés közben a tököm tudja merre indul el a bicikli egy erősebb fékezésnél.
Számomra nem opció.
A jó minőségű biciklitartó meg zárható és nem tudják elvinni a biciklit ha ez a gond.
Nekem van 2 thulle meg két Aguri best off mind a kettő.Meg hát nálunk a 4 fő mellett 4 biciklit nagyon nehéz lenne betenni a kocsiba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Pttypang #70054 üzenetére
Befér ebbe is, de én nem b@szarintanám össze a belső teret, mert sérülni fog, vagy egy műanyag vagy a kárpit.
Be lehet játszani, ha egy személyről van szó, de ketten már nem fértek be mellé és nem is egészséges a beltérben szállítani.
Nekem a sedanba beférne röhögve, de vettem tetőcsomit, meg bringaszállítót, sokkal egészségesebb. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Pttypang #70047 üzenetére
Oké ezt elfogadom a formavilága nem meggyőző, de a technikai tartalma ugyan az és ott a puttony amiben elfér egy családi nyaralás.
Akkor clio II lesz a te eseted, de ott nagyon figyelj mit veszel, mert a megkímélt darabok inkább 700,800 körül vannak, neked meg pont a fele van rá, ami könnyen lehet, hogy belenyúlsz egy kikozmetikázott pénztemetőbe és te leszel a következő sz@r franciázó...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Pttypang #70028 üzenetére
A clio, ha városi autó lesz, akkor jó választás, mert könnyű vele parkolni.
Az 1.2 eseket felejtsd el az harmat gyenge. (főleg klímával)
Az 1.4 16 szelep mindenre is elég. Ha clioból kifogsz egy 1.6 16v-t (továbbiakban csak 16 szelepesről írok a 8 szelepeseket én már kihagynám) akkor sose fogod akarni eladni bele fogsz szeretni.
Megane az 1.4 el közlekedni tanulni jó, 1.6 al már élvezhető is, de kényelemben méretben jobb a megane a clionál.
Viszont a zajcsillapítás a clioban jobb.Ha ilyen szitu van, akkor a thalia miért nem kerül képbe senkinél?
Az pont a clio és a megane között van. -
rob210
Topikgazda
Nekem meg ilyet volt szerencsém egyszer vezetni, imádtam meggyőzött nagyon.
Igaz az automatát utáltam és most is utálom, és soha nem is fogom szeretni.
De az auto maga az ereje a nyomatéka a kényelme, nekem nem kéne jobb. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #70003 üzenetére
Szétfelé bizony kint van minden a merevítő a teljes fal a box minden.
Csak összefelé is fog menni.Tudod amit szétszedek azt illik össze is rakni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #69997 üzenetére
Melyik fázis kell?
Összeszerelés közben még tudok neked csinálni képet.
A szétszedés már megvolt.
Ha neki akarsz állni kösd fel a gatyád. -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #69976 üzenetére
Már feladtam 2 hete az eladást, mert amit itthon kapni lehet 1.5 millióig az nem autó, illetve semmivel se jobb mint ez.
Na és miután úgy döntöttünk megcsinálom rajta azt a pár apróságot ami van, ezek után zúzzák le.
Elkeserítő.
Pont azt beszéltük a párommal, hogy még az a szerencse, hogy nem a versoval voltunk, vagy, hogy nem cseréltem le és a pár napos / hetes autót zúzza le.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bluering Libra irodai forgószék
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2048, 96% Akksi
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest