- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sracok!
Erre a rozsdara mit mondtok? Kep alapjan veszesnek tunik? Vagy 10 eves kocsinal ez ilyen?! Ezert is gondolkozom, hogy esetleg lecserelni szegenyket egy fiatalabbra.
-
Gyerekek! Ne rontsatok el a napomat!
giigz: Akartunk menni a Kishegyesi Mekibe, de fullon volt. Atjottunk a Piac utcaiba, nyilvan mondanom sem kell, hogy a Piac utcan sehol nem volt hely Szombat este 6kor. Igy vegul megalltam a Pizza Via mellett, ahol egy csomo kocsit allt. A Pizza Viaval szemben van egy picike parkolo, de az is fullos volt. Megis hol a tokomben alljak meg?! :S
Ha most ezert megbuntetnek 15-re, en megkeresem a kozterest es rajta fogok parkolniSzerk.: es ugye a legszebb, hogy vegig fel is van szepen festve a parkolohely... akkor miert nincs rajta az X, hogy ide nem szabad allni? Csak a kapubejaronal van...
-
-
Ezt mar lattatok? www.kuplungmester.hu
Renault Megane II 1.4 16V vezérműszíj szett8 2 LE, 98 LE (motor: K4J) vezérműszíj készlet Gates 28 279 Ft
Renault Megane II 1.4 16V, 1.6 16V kuplung szett Valeo 28 760 Ft
MMA87: Szerintem kerj egy arajnalatot itt: Arajanlat keres
-
Ahogy mar irtam: En azt olvastam, hogy a kuplungot erdemes mindennel egyutt lecserelni, akkor meg - szerintem - mindegy, hogy a problema elejen, kozepen vagy vegen csereltetsz le mindent. De mondom, en is ilyen vagyok amugy, mint Te! Meg csak most kezd kikopni az ules, mar azon gondolkozom, hogy lecsereljem, vagy felujitsam.
Szerintem ha veszek 100eFt-ert egy alufelnit, nem tudom eladni 100eFt-tal dragabban a kocsit, tehat bukok rajta. Ezert nezegetek most olcsobb alufelniket
Ha tenyleg 5 evig nem kellene hozzanyulni a kocsihoz, akkor a 300eFt tenyleg semmi! De en ebben nem is remenykedek
-
MMA87: Alapvetoen en onnan indulok ki, hogy azert vettuk magat a kocsit, mert tavaly is mar tobbszor berelni kellett, hogy el tudjunk ide-oda menni. En 500eFt-nal tobbet nem is akartam kiadni kocsiert, de rajottem, hogy arra tobbet kell kolteni, es ugyanott leszek, mintha veszek meg egy kicsit dragabban. Szoval kb dupla aron most itt van a Megane, viszont valoszinuleg tovabb huzza majd, es sokkal-sokkal jobb kocsi, mint a tobbi kis 500ezres, rengeteg extrakkal.
Szeretjuk, imadjuk Roniket, de nem igazan hasznaljuk ki. Es nekem ezert fajna 100-150eFt-ot kiadni egy-egy javitasert, plane olyan javitasert, ami igazan semmi valtozast nem eredmenyez. (De en amugy is ilyen vagyok, nehezen adok ki ilyenekre penzt, meg egy utazasra is sajnalom, mert elmegyek 1-2 hetig jol erzem magam, aztan mehetek megint melozni egy evig
)
Sajnos (Neked is meg nekem is) meg kellene erteni, hogy 10 eves kocsi, nem lehet mindig tokeletes. Persze, a muszaki allapota legyen megfelelo, de ha neha a reggeli -10 fokban "felnyerit" nem kell egybol 120eFt-ot rakolteni, ami egy tv vagy laptop (,stb) ara. De ez az en velemenyem!
Szerk.: Amugy alufelniket is nezegetek ra, de azzal is ugy vagyok, hogy minek adjak ki 100eFt-ot erte, nem lesz tole gyorsabb, sem kenyelmesebb, sem megbizhatobb. Eladasnal sem fog megterulni, max. ha kulon eladom.
-
Es ezert is jo, hogy itt ez a sok kedves forumozo, akik segitenek Neked eldonteni, hogy megeri-e mondjuk 140eFt-ot szanni egy uj katalizatorra, vagy ugyanolyan jo lehet egy univerzalis is. Vagy csak mondjuk peches voltal, es vegyel egy hasznalt katalizatort, mert annak biztos, hogy meg evekig mennie kellett volna.
Szoval ezuton is koszonom mindenkinek a sok tanacsot, velemenyt!
-
Szerintem pedig nagyobb kulonbseg van markaszerviz es maszek kozott es szerintem ennek egy nagy oka van: Az alkatresz.
Nekem pl. a kipufogos megcsinalta a katalizatort meg a hatso dobot. Igaz, mindeketto univerzalis, de a katalizator legalabb fem, nem fog eltorni, mint a gyari. Es kijott mindez 60eFt-bol (hatvan valamennyi volt). Gyari szervizben mennyi lett volna? Es mivel lett volna jobb a kocsi?! Semmivel!Vagy pl vezermuszij: Unixnal szetnezel van 38eFt-ert is meg 128eFt-ert is. Maszeknal Te valasztod ki, hogy melyiket tegye bele. En pedig nem fogok 130eFt-os vezermuszijat beletetetni, mert minek? Augusztus vege ota van meg a kocsi, es kb 4eKm-t mentunk vele, pedig volt par "hosszabb ut" is (1-200 km oda-vissza parszor).
En pl Unixnal latok teljes kuplung keszletet 52eFt-ert. Es en ugy olvastam, hogy ilyenkor erdemes az egesz kuplungot lecserelni, nem csak a kinyomot, mert a 3 fo alkatresz "egymashoz simul".
Ha tenyleg csak 10-20% a kulonbseg, akkor en is azt mondanam, hogy megeri a szakszervizbe vinni, amugy nem. Plane - ahogy mar irtam , hogy 10 eves kocsirol van szo.
Amugy az is furcsa, hogy amikor elvittem a Renault szervizbe megnezetni a kocsit, ott felsoroltak egy par hibat es azt mondtak, hogy 100-150eFt-ba kerulne ezeknek a javitasa. Ahogy irtam elso honapban 170eFt-ot koltottem a kocsi felujitasara, viszont ebben benne volt kipufogo+katalizator csere (~60eFt) meg elso ket golyalab csereje (majdnem 50eFt), csak ez a ketto kerult 110eFt-ba, es ezeket a hibakat a markaszervizben meg sem emlitettek... Egyedul a hatso feket mondtak Ok is, meg a maszek szerelo, de azt O 8eFt-ert kicserelte (Akkoris felsorolta, hogy mik kozul valaszthatok. Mondott olcsobbat is, de mondta, hogy azt nem ajanlja, de ez mar egy elfogadhato minoseg, stb stb)
Szoval en azt latom, hogy nagy kulonbseg van, de hozzateszem, hogy nem kertem arajanlatot ugyanarra a javitasra a szakszervizben es a maganszerelonel. Nyilvan akkor derulne ki!
Szerk: Ebben a 2008-as kerdesben is azt irja a forumozo, hogy 140eFt-ot mondtak a katalizator csere. Az auto ertekenek majdnem az otode!
Megegyszer: Nekem az univerzalis fem kat. kijott ~30eFt-bol! En ezek alapjan gondolom, hogy nagy a kulonbseg! -
Tudom-tudom, de most ne menjunk bele az "allapotot veszel, nem kilometert" temaba
Azert irtam, hogyha valos a szervizkonyv! Van Renaultnal ismeros, nyilvan ugy vennem, hogyha O maga mondana, hogy ismeri a tulajt, meg az eloeletet a kocsinak. Csak ugy erne meg. A mi kocsinkat is elvittem hozza, mielott megvettuk, es lebeszelt rola... de csak azertis megvettuk
En amitol felek, hogy teljesen el fogja vesziteni az erteket a kocsi, es tizenevesen mar nagyon-nagyon nehez lesz eladni. Bar, ha meg dragabbat veszek, masfel milla kornyeken, azon meg meg nagyobbat bukok... Kiveve, ha nagyszerviz elott mindig eladom, es ujabbat veszek... En ezen gondolkozom neha, hogy melyiket kene...
-
tresh: Orulok, hogy probalsz meggyozni, EZT VAROM!
Mert en nagyon szeretem a kis Roniket, es nem akarom eladni.
Viszont en azokrol a vasakrol beszeltem, amik pl. hasznaltauton vannak (elvileg) vezetett szervizkonyvvel 40-80eKm-ekkel benne, masfel millio kornyeken. Sztem egy valosan 40eKm-es kocsiban nem kell meg se kuplungot, se vezerlest cserelni.
En most a kocsival allok 1.1 millonal, amit rakoltottem, es akkor ha meg erre rajonne a markaszervizben elvegzett kuplung meg vezermuszij 300eFt-ert, akkor vagyok 1.4mFt-nal.
Ha egy kicsit hozzatennek, vehetnek egy ilyet. Ha ez tenyleg igaz, valoszinuleg jopar kilomert elmegy szerviz nelkul, es akkor van egy 4 evvel fiatalabb, kevesett futott kocsim... remelem erted a dilemmamat -
tresh: En arra gondoltam, hogy a mostani 2003-as Megane II-onket mondjuk 2 ev mulva lecserelnem a rancfelvarras utana valtozatra, ahelyett, hogy vezerlest meg kuplungot csereltetnek 300eFt-ert, mint ahogy most MMA87 tervzi. Inkabb azt a 300eFt-ot hozzateszem a kovetkezohoz.
Vagyis: 2015-ben nem egy 12 eves, hanem egy 8 eves kocsim lenne, amivel mehetek megint egy 20-30eKm -t, mielott jonne a nagyszerviz, tobb szazezer Forintos raforditassal.Amugy nem ertem az ujabb kocsihoz miert kerulne tobbe az alkatresz?!
Ugyanaz megy bele a 2003-a meg a 2006-os Megnane II-be.
Tudom, hogy a vezerlescsere alap, de en bizok a szereloben. Es ez most megint az a kerdes, mint a MMa87 kuplungcsereje: Ott hagyok 100-170eFt-ot, es hazahozom a kocsit, hogy ugyanugy megy. Semmi valtozas. Jo tudom, a vezerles veszelyes lehet.
-
MMA87: Mi augusztus vegen vettuk meg a kocsit 800k-ert. Akkor egybol rakoltottunk 170eFt-ot:
- Hatso fek csere (8eFt)
- Elso golyalabak csereje (47k), mert a jobb oldali utve volt 1 fokkal
- Katalizator csere (nem lett volna muszaj, de zorgott, engem zavart , 30k), meg egyuttal mar akkor lecsereltettuk a hatso kipuff dobot is (30k korul), mert kezdett ereszteni es igy ingyen volt a munkadij a katalizatorral egyutt.
- Futomu allitas (3eFt)
- Par aprosag: csavarokat az ajtoba, hog ne zorogjon, muanyag elemeket megcsinaltak (motorvedo lemez 4eFt), valtotarto bak (9eFt), ekszij csere (mert ugy csikorgott folyamatosan, mint most hideg inditaskor)Szoval igazabol ezeket sem kellett volna megcsinalni, mert a kocsi ment (max a ferde futomu miatt a gumikat jobban nyalta volna).
- Ezen felul teli gumit vettunk ra 22eFt-ert: 3 eves Dunlop WinterSport 3D gumikat, szerintem az ev uzlete volt
A szerelovel azt beszeltuk, hogy 5eKm mulva megyunk olajat cserelni, 20eKm mulva pedig vezerlescsere (70eFt-ot mondott ra kb.).
Meg nincs meg az 5eKm, de en mar szeretnem elvinni olajcsere, meg akkor egyuttal a valtot megnezetni, mert nekem ez egyetlen "hiba", ami zavar, hogy neha nehezebben veszi az egyest meg a harmast. Aztan nekem igy tokeletes lesz!Lathatjatok a napi sok kerdezesembol, hogy van egy-ket aprosag meg rajta, de ezeket megcsinalgatom/megcsinaltatom, par ezer Forintos tetelek lesznek, szerencsere a kocsi nagyon jol megy.
Amit viszont nekunk es szerintem Neked is MMA87 at kellene gondolni, hogy megeri-e ennyit rakolteni.
Hiszen, ha mi is megcsinaltatjuk a vezerlest a kocsin, akkor tartunk kb. 1.1 millional, amihez ha egy-ket szazezret hozzatennenk, vehetnenk egy fiatalabbat, amivel meg par tizezer kilometert el lehet menni, mielott ezeket meg kellene csinaltatni. De elotte megint akkor lecsereled. Es akkor 2 evente cserelgeted a kocsit, de mindig egy 10 evnel fiatalabb kocsid lesz.Vagy a masik lehetoseg: megcsinaltatod a kocsit, aztan addig hasznalod, amig elo nem jonnek ujra ezek a nagyobb osszeget igenylo javitasok, de addigra nyilvan a kocsi nem fog erni szinte semmit (hiszen 10 evnel joval oregebb lesz), tehat akkor megint nullarol lehet kezdeni a gyujtogetest egy masik kocsira.
Eszrevettem, hogy az ules oldala kezd egy picit foszlani. Egybol el kezdtem gondolkozni, hogy veszek bele masik ulest, vagy athuzatom majd, ami kerul majd 50-100eFt-ba. Ami eladaskor egy 10essel ha megdobja a kocsi arat....
Szoval en osszesegeben azt mondom Neked, hogy egy 10 eves kocsitol nem kell elvarni, hogy tokeletes legyen. Es en ezert is furcsalom, hogy meg gyari szervizbe viszed ilyen problemakkal. Nyilvan van, amit csak markaszerviz tud megoldani, de mondjuk a vezerlesert 170eFt-ot kifizetni, amikor maszek szerelo 100eFt-al olcsobban megcsinalja..... hat nem tudom.... es nem hiszem, hogy a 170eFt-os vezerlestol jobban menne a kocsi, vagy kevesebbet fogyasztana, ergo: soha nem fog megterulni.
-
Olvasgatok most errol a kinyomocsapagyas dologrol, meg a kuplung felepiteserol. Megane II eseteben van "beallitocsavar"?
Multkor mar irtam, hogy elegge fent kezd el fogni a kuplung. Nem lehet esetleg ezen allitani, hogy mar kicsit kisebb felengedesre kontakt legyen?!MMA87: Majd varom a tapasztalatodat csere utan, mert egyik forumon azt irtak, hogy kinyomo csere utan mar jobban lehet adagolni a kuplungot.
-
Oooo, nem gond, koszi. Csak neha kicsit nehezen veszi be az egyest meg a harmast a valto, es ezert is parazok most, hogy nekem is kinyomot kellene cserelni.
De amikor 30-40km/h-nal mar akartam visszatenni egyesbe (mert tudtam, hogy ugyis megallok) es nem engedte, akkor nem is akadt a valto, hanem csak nem engedi... szoval akkor annyira nem is rossz a valtom, ezert orulok ennyire ennek a felfedezesnek -
Mikorra lesz kesz, mar nagyon varom
De tenyleg erdekelne, hogy miket hallottal/ereztel. Meg szerviz utan, hogy milyen valtozast tapasztalsz. Foleg a valto erdekelne. (Persze azt jo lenne tudni, hogy milyennek is kellene lennie a valtonak gyari allapotaban)
Amugy miota hideg van, nekem egyre finomabban megy a valto
Tegnap pedig arra jottem ra, hogy a valto nem enged egyesbe kapcsolni 10km/h felett... Ti tudtatok, csak en vagyok ilyen hulye?!
Illetve szetkaptam szegeny Ronit tegnap, a kozepkonzolban par tarto ki van torve, meg a hofokszabalyzonak a jobb oldala, ahol a csavar fogna, azert lotyog. Ezt sikerult egy kis drottal rogziteni, igy mar nem mozog
Futeskonzol
Viszont nem tudtam rajonni, hogy miert nehez tekerni. Lehet veszek masik panelt, de mar annyira nem zavar, ugysem hasznalom azokat a tekeroket olyan gyakran.Sikerult meghuzni a kormany mogott levo konzolt, igy mar nem mozog, ha indexelek (vagyis csak nagyon eros nyomasra mozdul picit, de tulhuzni nem akartam a csavart), koszonom annak, aki biztatott!
Viszont a jobb oldali ajtonal a tukor masik oldalan levo kis muanyag haromszoget nem tudom leszedni. Elvileg csak huzni kellene, de nekem mar 4 ujjam alatta volt, megsem pattant ki. Valakinek van tapasztalata?!
MMA87: Itt a kep a kesztyutartorol. Tegnap mar nem volt idom foglalkozni vele, igy most meg abban az allapotban van, ahogy multkor csinaltam. De majd probalom kicsit igenyesebben kivitelezni
-
Tegnap este sikerult megallnom egy Varakozni Tilos tablanal (persze a parkolohely felfestes megvolt...), mert sehol nem volt hely a kornyeken, mire visszajottem kedves kozteruletes levele ogadott: "Tajekoztatas a gepjarmuvezeto tavolleteben kiszabott szabalysertes helyszini birsagrol". Ez 10esbe fog fajni, ha jol latom?
-
ESP es MMA87: Koszi a linket, igy mar okosabb vagyok!
Meg annyi kerdesem van, hogy valahol olvastam, hogy az ujabb kocsik kepesek kijelezni, hogy mikor kell olajat cserelni bennuk. Ez igaz a Megane II-re?
Karacsonykor irtam, hogy kigyulladt a Service meg a motor lampaja, de aztan tolottem bele egy kis injektor/porlaszto tisztitot, es elmult a lampa.
De most akkor azon gondolkozom, hogy lehet, hogy az olajcseret akarta jelezni? Amugy mennyi idonkent (km) szokas lecserelni? -
Es motorba melyiket javasoljatok Megane II-be:
10W/40 vagy 5W/40 -
válasz
FerNandor #14699 üzenetére
FerNandor: Hat lehet megnezetem, de nem hiszem, hogy rosszul lenne beallitva, mert - ahogy irtam - nem reg volt muszakiztatva, ott csak kiszurtak volna... De a lenyeg, hogy jol vilagit.
MMA87: Azert ha van Bardiba 20%-os kedvezmenyed, akkor felaron meg lehetne csinaltatni, de ilyen tetelen en is azt mondom, hogy nem szabad tul sokat sz.rakodni.
Nem azt mondtam, hogy nem mukodik, hanem, hogy visszafolyik a folyadek benne, es igy csak 1-2 masodperccel kesobb jon a le, mint ahogy a lapatok elkezdenek torolni, es igy szarazzal indul meg a torles, ami sem a lapatnak sem az ablaknak nem tesz jok.A kerdes, hogy csere utan napokkal kesobb is azonnal megindul majd a folyadek?
Illetve, hogy a valtod (allitas nelkul) konnyebben veszi-e az egyest es a harmast?
Kerlek, hogy majd tudasd ezeket, mert erdekel engem is. Megcsinaltatom en is, ha segitenek ezek!AMD Power: Nem akarom elvenni a kedved, de azert a kepek photoshopolva vannak
En voltam Alanyaban, jo volt. Foleg, hogy szuper all inclusive volt (ingyen kaja, pia, alkohol, minden), de igy ki sem mozdultunk vegulis a hotelbol, csak egyszer. De azert nem dobtam el az agyamat -
Persze, kiprobalom majd ugyis. De a felnyeritesen kivul semmi jelenseget nem tapasztalok. Egyedul annyi van - ami most szamomra a legnagyobb problema -, hogy a valto NEHA (tegnap este pl. tok jol ment) nehezen veszi be a 3-ast, vagy ha 5-osbol visszuzom 4-esbe. De ha a kinyomo lenne, akkor gondolom mindig minden fokozattal baj lenne.
Neked milyen jele volt a hibanak?!Majd az ablakmosora kivancsi lennek, hogy megerte-e a kicserelni. Ha napokig nem hasznalod majd, hogy akkoris egybol jon-e a trutyi belole?!
Ezt majd kerlek jelezd, mert akkor lehet en is csereltetem!
Amugy Unix-nal a legdragabb ablakmoso motor is 5.337.- Ft. Bar nem azon a par ezer forinton mulik... -
Hat nem tudom... tegnap egy oras allas utan beinditottam, de csak inditasnal volt a hang, utana egybol nyomtam nagy gaz neki kuplungal, meg nelkule is. Utana betettem rukibe, ugy nyomogattam neki, de semmi hang.
Mai napi kerdesem Megane II tulajokhoz:
Bizonyos latasi korulmenyek kozott, pl. kodben a bal oldali fenyszoro olyan, mintha az eg fele celoznaVan egy vekony fenysugar, ami jobbra fel vilagit. Amugy jol vilagit, jol latok vele.
De multkor is kb 100 km-t mentem fater mogott, es O is mondta, hogy a bal fenyszoro feljebb nez. En akkor arra gondoltam, hogy csak nem egy forman vannak beallitva, es hogy azt latta.Meg arra tudok gondolni, hogy par honapja csereltem ki a bal fenyszoro H7-es izzojat, lehet rosszul tettem volna vissza?! Mert augusztus vegen volt muszakiztatva a kocsi, nem hiszem, hogy rosszul lenne beallitva a fenyszor, vagy igen?
-
Kiprobalom ma este! De akkor ez csak inditas utan van? Mert en ezt csak hideg motornal erzem. Tehat ha leparkolok, utana nem. De ahogy mondtam: csak hidegben, allas utan es oninditozas utan, vagy utana meg talan kiallasnal, aztan megszunik.
Es amugy ez milyen karos hatassal van a kocsira, vagy a hangot leszamitva milyen tuneti vannak? -
MMA87: Nem is rossz otlet! De mondom amugy, nem nagy gond. Tegnap este -7 fokban indultam el vele, par perc mulva mar teljesen tiszta volt a szelvedo.
FerNandor: Koszi szepen, utana nezek majd akkor. Hat nem tudom, hogy szet merjem-e szedni. Kormany meg legzsak kornyeken nem szivesen matatnek. Inkabb adok erte a szerelonek penzt.
Azert is kerdezek ennyi hulyeseget mostanaban, mert lassan elviszem szerelohoz olajcserere, es akkor megnezetem ezeket a dolgokat, amirol azt gondolom, hogy nem ugy mukodik, ahogy kene
-
válasz
FerNandor #14638 üzenetére
Szerencsere csak indulaskor nyerit fel, utana nagyon gyorsan elhallgat. Egyelore komolyabban nem foglalkozom vele.
Coupe van, akkor ahhoz 23 centis? Mas valamire kell figyleni? Egyaltalan nem tudok semmit errol a temarol, majd mindjart utana olvasok. Es tenyleg van jelentos kulonbseg az olcso meg a draga kozott? Errol az aerorol mar hallottam, tenyleg olyan jok?
Amugy tegnap Tescoban lattam olyan, hogy paratlanito spray. Van ertelme? Mert tegnap este -7 -fokrol indult a kocsi, egy 3-4 percig ki sem lattam, de utana szepen lefujta.
Meg annyit hadd kerdezzek, hogy Neked a kormany mogotti bajusztarto konzol lotyog?
-
Koszi a videot, engem ez megnyugtat. Mert nekem ilyen hang nincs szerencsere. Viszont a hidegben mar nagyon halkan hallotam olyan hangot, mint a turboban a lefujo: hogy valtaskor sziszeg
Mai napi kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Napi elso inditasnal, amikor hideg van Nektek is "felnyerit" a kocsi? Ertsd: valami szij csuszik inditaskor, illetve egy rovid ideig nagyobb gazadasra.Ekszij az most lett cserelve, mert annak volt ilyen hangja, de az folyamatosan ment, viszont csere ota megszunt a hang. Lehet, hogy a vezermuszij lenne? Ezzel jelezne, hogy kezd elkopni? Mert a szerelovel abba allapodtunk meg, hogy majd 20eKm mulva csereljuk le.
Bonusz kerdesem:
A hatso ablaktorlo kezd tonkremenni. Leirnatok nekem, hogy mit kell nezni, amikor ujat veszek? Illetve mennyire szamit a minoseg, mert tegnap Tescoban lattam 800-ert is meg 5eFt-ert is (Bosch) ablaktorlot, igaz ezek elsok voltak, de azokat is lehet lecserelem. -
MMA87 Mert mi a baj a kinyomonak? Valtoolajat miert cserelsz? Mik a tunetek? Meg majd kivancsi lennek, mennyibe fajt
tresh: Koszi Neked is! Igen, a dizelnel olvastam meg vasarlas elott, hogy rossz benyotol eltomodik a porlaszto csucs, es annak csereje 250eFt-tol kezododik meg baratok kozott is... Na meg a masik ok, hogy a kek Megane kupe, amit neztem, nagyon rohadt sajnos
Nem tudom mit csinalhattak szegennyel...
Ti amugy szoktatok alvazvedozni? Ha igen, akkor hazilag (mert Tescoban is lattam mar 2eFt kornyeken) vagy szervizben? Nekem azt mondta a szerelo, hogy nem kell ra...
-
Igen, rovid az egyes. De en meg az elektromos gazpedalra is gondoltam: Amikor mondjuk kettesbol visszatolom egyesbe, amikor lelassul a kocsi a 1-es fokozat alap fordulatszamara, akkor egy piciket meg rarant a kocsi, mintha en adnek gazt.
De koszi, hogy konnyitesz a lelkemen, hogy nem 1.6-ot vettunk. Meg hogy nem a dizelt. Pedig annak nagyon csabito a fogyasztasa.
Mindenesetre amikor elindultunk kocsit venni meg sem fordult a fejemben a Magene, de most nagyon orulok, hogy Ot vettuk meg. Imadjuk!
Nemsoka elviszem a szerelohoz olajcserere, aztan akkor megnezetem a valtot. Ha az rendben lesz, akkor nekem tenyleg tokeletes lesz. -
Varosra nekem eleg, inkabb a valtoba lehetne egy 6. Mert 130nal mar 3500 korul forog szegenyke, akkor azert jo lenne meg egyet valtani. Sot, fouton is 110-nel mar szivesen valtanek...
Amugy Neked 1-esben "rangat" a kocsi pici gazadasra? Mivel - ahogy irtam mar tobbszor - hulye hangja van az egyesemnek, igy nem nagyon szoktam 1-esben menni, de ha megis neha, azt figyeltem meg, hogy ha mar gurul a kocsi, nagyon-nagyon pici gazt kell adni, hogy ne rancigaljon.
Illetve a mai napi kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Nektek mozog a kormany mogott levo bajuszkarokat tarto panel?Es a bonusz kerdesem:
A visszapillantoknal a belso reszen levo muanyag takarot (ami a ablak sarkaban van) egyszeruen csak le kell pattintani? (a service manual szerint igen). Elektromos tukros valtozatom van.
Mert a jobb ajtonal miota hideg van, ha katyuba hajtok, valami ropogSzerintem onnan jon a hang.
-
MMA87: En is szivesebben vettem volna 1.6-os motorral, de osszesen 2 db elado Coupe volt Debrecenben, amikor vettuk. Bar nekem vegulis eleg a teljesitmeny, inkabb aminek nagyon orulnek, az egy hosszabb valto attetel, vagy a legjobb lenne egy 6 sebesseges valto. Meg szerencse, hogy nem szoktam autopalyazni...
zsizsef: Koszonom a valaszodat! Esetleg azt nem tudod, hogy akkor a bibi a konzollal lehet, vagy "mogotte" van a baj? Erdemes lehet megvenni e bonott panelt?
-
En most ujevtol elhataroztam, hogy figyelem a fogyasztast. Vegyes hasznalattal sikerult 7.1-et csinalni az 1.4es benzines motorral. Szoval en most fel szoktam valtani 5osbe, bar foleg akkor, ha 50 felett megyek kicsivel.
Nem tudom mi bajotok a Forummal. En a Forum mellett lakok, de imadok feljarni parkolgatni oda
-
Lehet
Ez a futesszabalyozo. A kozepso az teljesen konnyeden megy, azonban a ket szelso (amivel azt szabalyozod, hogy hova menjen a levego, es mennyire keverje kulso levegovel) abba rendesen kapaszkodni kell, hogy allitani tudjam. Neked is nehezen csavarhato a ket szelso?
Illetve ha a jobb oldali tekerot (amivel azt allitod, hogy hova menjen a levego) ha megnyomom, akkor bele lehet nyomni kb. 1 centit. Minta egy csavar hianyozna onnan.
-
Okes, csinalok majd kepet, de ne varj semmi nagyot
Eleg csunya belul, hogy ott a befottesgumi, de legalabb ha utas beul az anyosulesre, nem nyilik ra a kesztyutarto... bele meg ne nyuljon
Mai kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Nekem a futesszabalyozonak a ket szelso tekerojet nehez csavarni, illetve ha a jobb oldani tekerot megnyomom, akkor kb. 1 centire is be tudom nyomni. Szerintem valami csavar hianyzik belole.Nektek milyen? Szerintetek megerne ezt megvenni: [link]
Otthon ezt ki tudom vajon cserelni? Mert multkor mar a fejegyseget sikerult kiszednem, le akartam venni a panelt, de nem volt torx csavarkeszletem. -
Na, sikerult megoldani a letort kesztyutarto-nyito problemat: befuttesgumit kotettem a kilincsre, amit aztan athuztam a masik oldalra (kesztyutarto belseje) es egy gemkapoccsal rogzitettem, igy most nagyon jol mukodik!
Annyi esztetikai hiba van benne, hogy igy a kesztyutarto belso oldalan latszik a befottes gumi. Majd ha tobb idom lesz, akkor megprobalom a gumit valahova a kilincs belsejebe rogziteni, hogy ne latszodjon. Sztem keresztbe teszek majd egy femdarabot, es oda kotom a gumit. -
MMA87: Azt is en is lattam, de nekem mukodo kell
Meg kellene egy kupak a hatso ablaktorlore.
Apropo! ha mar ablaktorlo: Ti milyet javasoltok, mert lassan megerett a cserere.
Reaper04: Nekem olyan van, hogy 16 db .pdf -bol all, a legnagyobb 990 oldalas, meg utana van egy Technical Notes mappa 86 file-al. Ha erre gondolsz, irj ram privatban, adok egy torrentet hozza
-
De!
A fulenek a jobb oldali kis pocke tort le, es ezert kiesett a "rugo". Igy vegulis be lehet zarni, csak ha valaki az anyosulesrol "beleterdel", akkor kinyilik. Javitashoz van utmutatom, de ahhoz kette kell fesziteni a ragasztott muanyagot, azt meg nem igazan szeretnem, egyszerubb lenne egy bontott darabot beszerezni. De egyelore sehol nem talalok...
-
Akkor jo
Csak mar gyujtom, hogy mit kell megnezetni a szerelovel, ha viszem olajcserere.
Amugy a lefulladas szerintem az elektromos gazpedal miatt (is) van: azt eszre vettem, hogyha csak kis gazt nyomok neki, akkor 750-es fordulatrol felugrik 1.2-re, de utana vissza esik az alapjarat ala. En ezert inkabb egy "batrabb" gazzal indulok el.
Meg mivel irtam mar, hogy az enyemnek egyesben hulye hangja van, igy csak huzatok rajta egyet,es el is valtom 2-esbe.Amugy egy ideje en is eszrevettem, hogy picit balra huz, de szerintem ennek ket oka van: az egyik az ut lejtese, a masik, hogy legtobbszor csak bal kezzel vezetek, jobb kez a konyoklon (nagyon flash, imadom!). De utana valamikor picit jobbra megy el, igy en nem foglalkozok vele. De amugy nagyon finom a kormanyzasa a kocsinak, szinte nulla a holtjatek, nagyon tetszik!
-
Megane II tulajok:
Nektek hol fog a kuplung? Mert nekem igy: (X-nel fog, mashol semmi nem tortenik)
Kiengedve --xxx-------- BenyomvaAlapbol nem zavar, nem szoktam lefulladni vele, csak tegnap volt egy kis araszolgatas vele a hatarnal (szoval 1-2 km/h -val) es ott furcsa volt, hogy csak kis szakaszon lehet fogatni a kuplungot, eddig amugy fel sem tunt.
-
-
Sziasztok!
Segitseget kernek Toletek:
Szeptemberben kigyulladt a "kornyezetvedelmi hiba" lampa amikor egy 40km-es utra indultunk vele. Akkor kicsereltettem a katalizatort (egy univerzalis femre) illetve a hatso dobot is. A lampa elaludt.Most voltam vele egy 140km-es uton, es most megint felgyulladt a lampa.
Szerintetek mit csinaljak:
- Vigyem vissza a kipufogo szerelohoz?
- Vegyem a szokasos szerelohoz?
- Vigyem Renault szakszervizbe, hatha hibakod alapjan tobbet tudnak mondani, hogy mi okozza?Elore is koszi a segitseget!
-
Megane II tulajok!
Nektek is mozog a kormany mogott levo panel, ami a bajuszkapcsolokat tartja? Vagy csak nekem, es eddig nem vettem eszre?
Amugy tenyleg furcsa, hogy mindig mashol "nyoszorog" a kocsi. Valalmikor csendes, valamikor meg nyiszorog innen-onnan.
-
Sracok!
Ez a Megane II-es valto tenyleg ilyen, hogy neha ragad, nem lehet betenni fokozatba, maskor meg teljesen konnyeden jar? Lehet ezzel valamit kezdeni? Lehet, hogy rossz fajta valtoolaj van benne? Meg egyesbe mindenkinek hangos a valto, vagy csak nekem?
-
MMA87 Na, megcsinaltattam tegnap a futomuvet is. A Renault szervizben azt mondtak, hogy a jobb elso osszekotovel van valami, most a fuggetlen szaki szetszedte a futomuvet es kiderult, hogy a lengokar van elhajolva utes miatt. Ki kellett cserelni, de ugye parba illik cserelni, illetve igy kaptam 2 ev garanciat is rajuk, igy 48eFt-ba fajt a muvelet...
Csak azert irom ezt, hogy keszulj ilyenekre, ha kocsit veszel, legyen tartalek. Bar ahogy anno is mondta a szerelo, ezzel meg el lehetett volna jarni.Na, de elvileg idenre mar keszen vagyunk. Majd egy olajcsere lesz meg tel elott, meg teligumi vasarlas.
Amugy nem kell valakinek olcson bal elso lengescsillapito?
-
Amig mi elmentunk a 10 perces probakorre, tesom ott maradt es beszelgetett egy idosebb bacsival. Tesom kerdezte, hogy megeri Szombat-Vasarnap is nyitva lenni? Akkor mondta, hogy Szombaton is adtak el 2 kocsit. 4 ora alatt 2 kocsi... nem hiszem, hogy ezek a vasarlok szervizbe vittek volna, vagy tul sokat sz.rakodtak volna...
Itt gondoltam en is azt, hogy lehet, hogy tenyleg jo kocsi, csak kicsi az arres, es nem akarnak szorakozni vele, mert tudjak, hogy ugyis lesz ra vevo, meg gondolom sejtettek, hogy a Renault szerviz le fogja fikazni a kocsit, ami engem elriaszt a vasarlastol.
-
Igen, nem tudom en sem, hogy mit varnak. Amikor masodjara odamentunk, akkor kertunk egy probakort. Mentunk 2km-t oda, meg utana vezethettem 2km-t vissza. Most komolyan ennyibol allapitsam meg, hogy milyen a kocsi?!...
Akkor inkabb adja kicsit dragabban a kocsit, es szamolja bele azt is, hogy paran majd el akarjak vinni tesztvezetesre. Ha meg esetleg mar az elso erdeklodonek megtetszik, akkor meg engedje el ezt a pluszt, es mindenki jol jart....
Tenyleg erdekesen csinaljak, nem tudom, hogy tudnak ilyen mentalitassal megelni...
-
Tokeletesen egyetertek, de esetemben - nagy nehezen, de - sikerult elvinni a kocsit szakszervizbe, illetve tenyleg igaz, hogy az egyik legolcsobbat vettem meg a magyar felhozatalbol!
Az ujfalusi srac, akinek a kocsijaba a millio apro hiba volt 17es kerekkel es fejegyseggel egyutt 950-ert akarta adni. A masik kereskedesben a dizel, ami rohadt alul 860-ert volt meghirdetve. En meg 800ert vettem. Ha kerestek rajta, az legyen az O kereskedoi kepesseguknek a jutalma!Az viszont teny, hogy ritka egy allatfaj az autokereskedo. Volt par olyan kereskedes, ahonnan ugy jottem ki, hogy "bocsmar, hogy egyaltalan kocsit akarok venni".
Tobb helyen meg koszonni is fajt... de ez legyen az O bajuk -
tresh: Igazad is van, meg sajnos nem is:
En is sokaig gondolkoztam, hogy miert nem hivnak, miert nem engedik, hogy elvigyem.
Ket oka lehet:
1. szar a kocsi, es titkolnak valamit
2. tenyleg annyira olcso, hogy nem akarnak szarakodni, mert nincs arres rajta, mas meg elviszi ranezesre is.Kereskedelmben dolgozok en is, igy belegondoltam a helyzetukbe, amit vegulis Ok is mondtak:
Ketten-harman dolgoznak ott. Most egy ember furikazzon keresztul a varosban velunk, es varjon 1 orat, hogy atvizsgaljak a kocsit. Tudjak jol, hogy ugyis lehuzza a Renault szerviz a kocsit, plane, hogy naluk is all egy ilyen Megane (igaz, nem kupe, hanem 5 ajtos), nyilvan arra akarnak majd rabeszelni minket.Miutan eljottunk a szerelotol, felhivtam a kereskedoket, hogy engedjenek az arbol, mert hiaba vannak a kocsinak.
Elmondtak vilagosan, hogy igy is akcios az ar, olcsobbat ugy sem talalok, 9 eves kocsinak meg lesznek hibai. De tudtak, hogy ugyis ez lesz, hogy lehuzzak a kocsit, ezert is nem akartak, hogy elvigyuk szervizbe.
Emlekszem, hogy a ficko ezt mondta: "Mi az, hogy ki fog lyukadni a kipufogo? Nekem meg fajni fog a fejem! Amugymeg ha kilyukad, 25ert kapsz a bontoban hozza!"
Es annyira igaza lett, hogy 26eFt-ert nem bonottat, hanem zsir ujat vettem, ami mar mas felepitesu, igy valoszinuleg nem fog ott kilyukadni, ahol ez.
Katalizatornal olvastam meg a kipufogo szerviz is mondta, hogy 120-150ekm-nel tobbet ezek nem birnak ki, ez van. Most 30eFt-ert kaptam uj (igaz, univerzalis), fembetes katalizatort!
Hatso feket 8eFt-ert csereltek le munkadijjal egyutt!Szoval rossz volt nagyon a kereskedot hozzaallasa, en sosem csinalnek ilyet egy ugyfellel, pedig lehet neha jobb lenne: Nekem is van, hogy fel oramat elveszik hulye kerdesekkel, es nem vesz semmit, mig kozbe kimegy tobb ugyfel, akik potencialis vasarlok...
MMA87: Igen, tudtam. Kopo alkatreszeket nem banom, ha csereltetni kell. A katalizatort meg azert nem vette eszre, mert csak neha jott elo az a hulye hang, es akkoris foleg akkor, amikor nagyobb fordulatszamrol elvettem a gazt. A kocsi meg csak egyszer jelzett, amikor egy 40km-es utrol jottunk haza, akkor felgyulladt a "kornyezetvedelmi lampa", ami kovetkezo inditaskor mar ki is aludt, de ezert is csereletettem.
-
Nem tudom, mennyire irtam Neked:
Tobbszor kertem a kereskedoket, hogy hivjanak fel, ha elvihetem a kocsit egy atvizsgalasra. Basztak szolni. Aztan ramenosnek kellett lenni, vegul beleegyeztek, hogyha 100eFt-ot leteszek, akkor elvihetjuk.
Pentek reggel vittuk a penzt, elmentunk a Renault Kalydi-hoz, ahol egy ismerosom ismerose atvizsgalta a kocsit, ott a kovetkezoket mondta: jobb elso osszekoto, a valtonak 1-esben nem tetszett neki a hangja (tudtommal muszerrel nem merte), jobb elso ajto torve volt (viszont javitva volt, nem cserelve), motorterben latta, hogy etanolra volt atalakitva a kocsi, hatso fek csere, hatso kipuf.dob mondta, hogy lyukadni fog, meg hogy az elektromos hibara kell vigyazni ennel a tipusnal.Mivel a kereskedos a seggemben volt, igy megkerdezte tole, mennyiert adja a kocsit, nekem meg azt mondta, hogy NE vegyem meg, majd hivjam fel. Amugy a Kalydi-ek ezt a bevizsgalast szamlaval valami 3eFt-ert csinaltak.
Nagy elkeseredve jottunk el, mondtuk a kereskedonek, hogy egyelore nem vesszuk meg a kocsit...
Aztan ketszer is felhivtuk a szerelot, aki vegulis elmondta, hogy vegulis nincs nagy baja a kocsinak, nyulvanyok renben vannak, balesete volt, de nem volt totalkarra torve a kocsi, de O azt mondta, hogy 100-150eFt-ot ra kell kolteni.
Aztan atgondoltuk, hogy ha hivatalos Renault szerviz 150eFt-ot ker, azt mas megcsinalja 80-100-ert is. Aztan este vegulis erte mentunk, es elhoztuk... "it is a begining of a beautiful friendship"
Szerk: illetve ezt sem tudom, mennyire beszeltuk, de neztem meg mas kocsikat is.
Renaultbol volt egy dizeles is, annak az aljan 50cm-es rohadas, sikerult egy darabot letorni belole, hatul az elemek ossze vissza alltak rajta, csomagtarto is szet volt szedve, hatso kerekjaratnal 1-2mm-en felvallva a festek, alatta rozsda, belul lotyogott a kartamasz, ami egy nagy darabbol van, tehat belul is csontra szet volt szedve.Akkor egy ujfalusi srac is behozta a kocsijat, annak a motorhaztetot es a tetejet leszamitva nem volt olyan resze, ami ne lett volna serulve, belul is hianyoztak dolgok a kocsibol, jobb ajto egyik helyen befele, masik helyen kifele allt, kuszobe utve volt rendesen, egyik ulest nem lehtett donteni, mert a kabel elszakadt benne. Igenytelen volt az egesz.
Tehat hogy az kulsore ugy nezzen ki, mint most a mienk, egy 200at ra kellett volna kolteni... csak a kulsore! Igy aztan ezt el sem vittuk bevizsgaltatni.Hivtam az orszagban tobb embert is telefonon, ott is mondtak ilyenekt, hogy "haaaat szerintem a hatulja torve volt", meg mielott eloben lattam volna a kocsit! Ez ilyen...
-
MMA87
Amit eddig rakoltottem:
- 37eFt altalanos felujitas: ekszij - legalabb nem nyikorog vegre
hatso fek - volt rajta meg 2 mm, de a biztonsag az elso!
muanyag panelek, legszuro haz javitasa, par csavar az ajtoba - legalabb nem zorog
futomu beallitas - biztonsag-65eFt katalizator es kipufogo: Siman atment a muszakin, csak engem zavart a hangja (illetve bnomon is lattam, hogy neha nem mert gazt adni, mert furcsa volt a kocsi hangja).
A hatso kipufogot nem akartam csereltetni, de amikor felemeltek a kocsit, akkor en is lattam, hogy felesleges huzni-halasztani. Illetve 26eFt-ot megert egy zsir uj kipufogo, es igy meg szerelesi koltseget sem kellett fizetni!
Eldontottuk, hogy megtartjuk a kocsit, ezert inkabb megcsinaltatom most, igy mar most elvezhetem, hogy milyen fincsi hangja lett a kocsinakEgyelore ennyit kolottem ra, illetve a heten-jovoheten viszem meg az 1%-os futomu elterest megcsinaltatni, hogy az is rendben legyen. (Kb. 10-20eFt lesz)
A kocsi most volt muszakiztatva, tehat ezeket a problemakat huzhattam volna, de meg egyszer mondom: inkabb megcsinaltatom most ezeket, es akkor mar most van egy kozel 100%-os (amennyire egy 9 eves kocsi lehet az) allapotban levo gepunk.
En sem orulok, hogy ki adok 120eFt-ot egy honap alatt, de mindenhol irtak, hogy a kocsi vetelaranak 10-15%-at egybol ra kell kolteni.
5eKm mulva lesz egy olajcsere, 20eKm mulva egy vezermuszij csere, illetve meg a teli gumit meg majd a nyari gumit megvesszuk ra, utana sztem egy par evig hasznalhato kocsi marad, komolyabb raforditas nelkul.... Ha nem igy lesz, ELADJUK!Osszegezve: Vannak/voltak hiaba a kocsinak, de relative olcson ki lehet ezeket javitani, sot, ha nem lennek ennyire kenyes, akkor jarhattunk volna a kocsival (plane, amire nekunk kell) abban az allapotaban is, ahogy megvettuk.
Viszont nem volt szerkezeti hibaja (bal ajto volt torve, de legalabb nem volt totalkaros, mint sok masik, ebben az arban), a vermuszij cseret, alvazvedelmet egyelore megusztam.Szoval ennyi penzert (az orszag egyik legolcsobb kupejat vettuk meg!), szerintem jo vetel volt, es nem hiszem, hogyha azt a penzt, amit most a szervizre koltunk, a vetelarhoz tettem volna hozza, akkor jobb kocsit kaphattunk volna. Es megegyszer mondom: csak kopo alkatreszt csereltettunk, ami elobb-utobb sajnos minden kocsin muszaj lesz.
MMA87 A katalizator es a futomu (bar errol majd beszeljunk, ha megcsinaltak) osszesen kb. 50-60eFt. Sztem tedd ossze a ket kezed, ha csak ennyit kell majd kolteni a kocsira, amit veszel! De en is csak ezt tudom, mondani, hogy 10-15% legyen felreteve a kocsi aranak! Es ne feledkezz meg az atiratas koltsegeirol, kotelezorol, sulyadorol.....
-
Sziasztok!
Kezd rendbe jonni a kis Megankank, kapott uj katalizatort meg hatso kipufogot is, mostmar egesz jo hangja van, leszamitva, hogy: Egyesbe olyan a valto hangja, mintha tolatna. Illetve neha kicsit nehezebben veszi be a fokozatokat, plane, amikor visszavaltok, akkor kicsit eroltetni kell. Szerintetek ez igy normalis?
Szerk: Renault Megane II 1.4 benzin 16V, 5 sebesseges valtoval
-
válasz
AMD Power #11701 üzenetére
Meg az autokereskedesbol kaptam a telefonszamot. Debrecenben egy fuggetlen autoszerelo. Tobb mindent megcsinalt a kocsin, osszesen 37eFt-ot hagytam ott, lehet azert volt ilyen olcso, nem tudom. De korrektnek tuntek. Hatso fekcseret is megcsinaltak 8eFt-ert, stb.
Szerda reggel adtam oda a kocsit, Csutortok reggel amikor mentem erte mar mas kocsik alltak ott, szoval dolgoznak rendesen. Ha erdekel, megadom a tel.szamat, cimet. -
-
Koszi az eddig valaszokat.
Ma talaltam meg egy kipufogo szervizt, ahol megint kb. ezt az arat mondtak, de itt hozzaertobbnek tuntek telefonon keresztul. Itt egyertelmuen ajanlottak az utangyartottat, mert hogy rengeteg van nekik keszeleten (is), es garataljak, hogy megszunteti ezt a femes hangot.
Es ez az 1 fokos dolese a kereknek ennyire nagy gond, hogy nem tur halasztast? "Mester" azt mondta, hogy ezzel a vilag vegere is el lehet menni, de arat nem tud mondani, amig nem szedi szet, hogy mit kell cserelni.
Illetve amiert ezt nem tartom annyira surgosnek, mert baratnom meg most tanul vezetni ezen a kocsin, lehet neki is lesz padkazasa, aztan akkor csinaltathatjuk ujraMegis milyen osszeggel szamoljak? Draga lehet?
-
Sziasztok!
Par napja vettunk egy Renault Megane II 1.4 16V Coupe gepezetet. Szerelovel mar rendbe tetettem, de van meg 2 hibaja:
1. Katalizatornak neha gazelvetelre rossz hangja van, vsz. a keramia van eltorve benne.
Engem zavar a hang, a kocsi persze jol megy. Szerintetek hogy lenne erdemes megcsinaltatni: Gyari alkatresz (kb. 100eFt+szereles); bontott, aminel lehet, hogy megint egy rosszat kapok (ez kb. 20eFt korul van, bar kozelembe nem latok bontottat); vagy pedig az univerzalisra kaptam most egy kipufogo szerelotol 30eFt-os ajanlatot.2. A jobb elso futomo meg lett utve. Jelenleg 1 fokkal ter el minuszba a normalistol. Amig tanulo auto, addig ezt lehet nem csintaltatom meg, mert lehet mi is okozunk meg ilyen hibat neki.
Viszont lassan esedekes lesz a teligumi vasarlas, de igy nem akarok sokat kolteni a gumira, hogy "elnyalja".
Szerintetek gagyi ujat vagy jo minosegu hasznaltat tegyek fel erre a telre igy?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest