- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #77789 üzenetére
Igen csak amikor ezek a sprcialisták beírnak kommentben, akkor derül ki , hogy mit is mondtak, meg mi az ami bekerült a videóba!
Mi az amihez adják a nevüket és mi az amihez nem.
Félreértés ne essék vannak jó és valóban realisztikus videóik amik 0-tól 100-ig igazak, de némelyikben akkora baromságok hangzanak el, hogy sírok. -
rob210
Topikgazda
Ó gyerekek hányszor leírtam már, hogy a wd 40 nem kontaktspray!
Ma egy scenic 2 1.9dci nél voltam kint, mert nem indult. Diag 72 hiba
Na mondom itt valaki valamit mókolt.
Rámentem rutinosan a upc re hát állt a wd40 ben, szó szerint amikor kivettem csöpögött belőle, mert neki azt mondták ez egy érzékeny pontja a kocsinak ő havonta befújta.
Bontó másik tábla aksi önindító, mert ezeket hazavágta a zárlat. Hibakód törlés alaphelyzetbe állítás. Pöcc röff.
Ennyit erről, drága wd40ezés volt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Blackdeath12 #77762 üzenetére
van de nem akarsz rá költeni
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #77759 üzenetére
ki kell akasztani az állítófüleknél a bowdent.
Azaz meghúzod a kart ráfogsz a bowdenre egy csőrös fogóval, és elengeded a kart. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #77754 üzenetére
Aksit vedd le, mert ha véletlen is rövidrezársz valamit akkor pukkan a lufi.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #77721 üzenetére
65 igen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #77713 üzenetére
Az alu a legjobb, klímatechnikai boltban kapsz alu papír papír csövet .
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #77714 üzenetére
Hozzájuk viheted ők jók.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #77695 üzenetére
Ez nem Fejér megyére korlátozódik, nincs azaz hangosan ki merem jelenteni nincs olyan seat 2005 elötti ami nincs szétrohadva, csak az amelyik fanatikusnál van, de az meg nem adja el, mert már 3 tesla ára benne van.
-
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77691 üzenetére
Na vàrjál ha a biztonságra mész tudom mit keresel.
ez is renault , de nem szeretném "tankolni".
-
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77688 üzenetére
Hàt ha tanulás mellett akarsz autózni, az nem egyszerű.
Arra egy kis clio 1.4 16v jobb választás lenne.
Azt gombokért fent lehet tartani.
Aztán, ha dől a lé :D akkor veszel nagyobb vasat. -
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77682 üzenetére
Bàrhonnan szabad, ha tudod mit veszel.
Bár hozzáteszem minden ismerősömnek 1.8 benzin 2.0 benzin lagunája van, okkal ;) de ők városban gyötrik. Ha nem mész sokat pályán azért azt a 8-10 liter közti fogyasztást érdemes elfogadni a disel karbantartási költségeivel szemben. Annak ugyanis lesznek költségei ezt boritékolom.
De abba a kaszniba dieselek közül a 2.0dci a legjobb választás. -
rob210
Topikgazda
válasz
IMIIKE1998 #77680 üzenetére
A 2 es laguna ph2 2.0 dci jó vàlasztás lehet, de valóban át kell nézni! A kereskedő pont, hogy csúnyán át fog kúr.i. A te felhasználásodra dpf nélküli verziót javaslok, mert a dpfes hamar megdöglik, ha nincs rendesen pályáztatva.
Nagy, kényelmes, jól pakolható, biztonságos, 8literrel városban is eljár. Van ereje cipelni a kasznit. Egyszóval, ha ki tudod használni jó választás, de nagyon meg kell nézni, hogy törve ne legyen, mert akkor tuti rohadni fog. -
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #77672 üzenetére
Az nem gàz az csak a munkahenger miatt van. Nem volt megjàratva a cserekor.
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #77670 üzenetére
Na most darabos a folyadék, vagy fekete slejm van benne és a kupakon, mert ez nem mindegy!
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #77667 üzenetére
Ez általában a visszadolgozás miatt van a tartályba.
A részecskék pedig az elmáló gumicsövek belső felületéről vannak.
10 évente, gyárilag előírnám a gumicsövek cseréjét! -
rob210
Topikgazda
Aztán, hogy valami tanúlság is legyen, a sok Tce híreszteléssel ellentétben, ez most megint egy tapasztalat.
2015 1.2 tce scenic3 hbf404
151ezer kilométernél, vezérmű csere következik, mert főtengely vezérműtengely korrelációs hiba van.
A szenzorok kimérve hibátlanok, egyszerű a magyarázat megnyúlt a lánc.
Még örülhet a tulaj, hogy nem szakadt el!
Egyszóval megint egy Tce ami dögrováson van. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #77653 üzenetére
egy másik twingó elindítására
Egyébként motorszám szerint clioban is volt olyan motor mint a twingóban.
A megane indítómotorja teljesen más, abba nem rakod bele. -
rob210
Topikgazda
válasz
anarchic #77652 üzenetére
A vezérlő szálat kell megnézni, hogy 1, vagy 2 a bosch álltalában 1 szálas, a valeo meg 2 és ezért nem kompatibilis.
Valeon belül illetve boschon belül a szám rohadtul mindegy.
Azaz ha az amperszám megegyezik, meg a gyártó akkor mehet bele.De a két gyártó nem szokott kompatibilis lenni.
(csodák persze vannak) -
rob210
Topikgazda
Ezelőtt értetlenül állok, igaz 1 es meganeon még sose kellett zárat cserélnem.
Nekem viszont expression felszereltséggel, ha fordítom a kulcsot a vezető oldali ajtóban zárja nyitja az összes zárat.
Nekem csak a bal egyen van kulcsnyílás, és lenyomható gombok sincsenek az ajtókon. -
rob210
Topikgazda
válasz
Bálint OS #77636 üzenetére
A nyomáskapcsoló alatt van egy visszacsapó szelep 5 perc kicserélni és nem nem engedi el a gázt, szisszen egyet, de az olyan kicsi mennyiség, hogy semmit nem befolyásol.
Az egr ha nincs kiírva a vezérlőből, akkor a dugózás hatására még rosszabb értékeket fog adni és nyitni zárni (rángatni) fogja azt a szerencsétlen amúgy is halódó szelepet.Vagy elviszed olyanhoz aki ért hozzá, vagy felülsz vele a szopattyú rollerre ahogy azt már sokan megtették a diesel renaulttal.
Aztán megy a sz@r francia című feljajdulás. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Élvezet ilyeneket olvasni.
Az oké, hogy szétszedték összerakták meghúzták a lelazult csavarokat és jó. Hallelúja.
De megzsírozni egy tornyszilentet?
Mi az annyát zsíroz egy szilenten?
Az egy darab gumi meg fém ami az ütéseket hivatott elnyelni. A toronycsapágyat tudja max. Megzsírozni, na de az meg nem kopog, mert az már régen rossz. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #77592 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #77557 üzenetére
a fejegység oldaláról a vonalkód segítségével tudsz kódot generálni.
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Nem urban legend, ha valaki betartotta vele a 30ezres csereintervallumot akkor zabálja az olajat.
A stabpálcára, meg gyári visszahívás volt.
2019 novemberében nem is tudták teljesíteni, annyit vittek vissza, hogy egyszerűen elfogyottAmúgy valóban korrekt gép, kár az összeszerelés minőségéért, mert a pattogást zörgést azért hallod.
Nem egy nem két tulaj szétszedte már és összerakta rendesen, azután kifejezetten komfortos vas lesz belőle.Szerintem szép is, ha az olajcserék időben megvannak nagyon jó motor, az is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #77539 üzenetére
Akkor az lesz amit mycso ír sajnos, de azt a részét én nem vágom.
Illetve kompresszor hiba is lehet, kopás egész pontosan. Nem tudja előállítani a megfelelő nyomást, miután "bemelegszik", ezen időlegesen tud segíteni a kompresszor olajcseréje, vagy felújítása, de ez meg már megint klímás és kompresszor fajta kérdése. -
rob210
Topikgazda
válasz
Handball94 #77527 üzenetére
Ha tudsz akkor 110le, 6os vàltóst vegyél.
Ez 130 nál nagyon bőg. -
rob210
Topikgazda
Na leírom eddigi kálváriámat.
M2 szokásos rugótörés.
Lengéscsillapító, rugó toronyszilent toronycsapágy minden is ki lett cserélve.
80km után kopogott a jobb eleje.
Most a lengőkarcsere is megtörtént, de még is kopog.
Szétszedtem a gólyalábat át van szakadva a toronyszilent. Aki kitalálta az M2 toronyszilentjét az azért valóban egy nulla mérnöki vénával megálldott egyed volt. -
rob210
Topikgazda
válasz
andras0x0x0 #77495 üzenetére
Ha generátor gond akkor a töltésikonnak világítani kéne a műszerfalon.
Főleg, ha ennyire nem tölt.
Lehet az egy zárlat is ami megeszi az aksit.
Ha világít az ikon akkor nincs min agyalni és igen az 50e az korrekt. -
rob210
Topikgazda
válasz
andras0x0x0 #77488 üzenetére
30ezer a teljesen felújított generátor.
De mérte is a töltést és valóban lemerül az aksi? -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
30z.Samu #77476 üzenetére
Az az immo lámpája ahogy mondták.
Működése:
Ha be van zárva a kocsi két féle van, semmi, vagy villog.
Ha ülsz a kocsiban és ráadod a gyújtást folyamatosan világít, majd indításkor kialszik.
Ha menet közben világít vagy vilog, akkor nagyon gyorsan köttesd ki, mert kellemetlen lesz amikor nem indul a kocsi.A termosztát nem rossz ha van fűtés a kocsiban, csak a vízhőmérséklet visszajelző.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #77447 üzenetére
Ha nap mint nap találkoznál velük, akkor nem biztos, hogy ez lenne a véleményed.
Nem utálom én, csak nekem sose lesz ilyenem.
Szerintem időzített bomba.Arról meg nem fogsz meggyőzni, hogy nincs igazam, mivel heti szinten esnek be az átrepedt hengerfejes tce-k. (aminek sok százaléka user hiba ezt elismerem) De különösen sok az ugyan azon gonddal beérkező, amit innentől lehet típushibának mondani, ha jól gondolom.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Istikee007 #77432 üzenetére
Ha jól emlékszem ez a gyári de ezt most fejből írtam nem 100% ék, de csak gyárit javaslok ebből.
OE22829578 -
rob210
Topikgazda
válasz
Istikee007 #77426 üzenetére
A hibakód orvoslása egyben a problémád orvoslása is.
Befullad a motor, mert fals értéket dob a vezérlőnek.
Ennyi ki kell cserélni, semmi ördöngősség. -
rob210
Topikgazda
válasz
CactuS #77423 üzenetére
Kb. Pont ez.
Most volt nálam egy prius.
67ezer kilométer és szóltam a tulajnak, hogy olajat kéne cserélni, miért ebben van?
Na ekkor tértem rá a fékfolyadékra, 112 fok az elég jó nem.
Az elektromosnál az akupakk hűtése miatt kíváncsi leszek egy két szövődményre.
Mindegy pár év és kiderül jogos vokt-e a sejtésem. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #77413 üzenetére
Nem tettem ilyet (élből lefikázni), azokat kritizáltam meg amikkel tapasztalatom van és tudom, hogy rossz konstrukció.
Nézd meg nyugodtan hány évig volt gyártásban az 1.2, 0.9 tce. Nincs is miről beszélni tovább.Az hogy vannak kis köbcentis turbós motorok amik ennek ellenére használhatóak az vitán felüli, de el is kanyarodtunk, már mormognak az emberek storytól rendesen. ;)
Béke mindenkinek, nem akarok senkit megtéríteni.
Csak van némi tapasztalatom a repedt hengerfejek és elszakadt vezérműláncok terén.
Ezeket a kocsikat is törik, de még sem találsz egy bontóban sem tce motort 10es 20as várólisták vannak rá. -
rob210
Topikgazda
válasz
shifty! #77415 üzenetére
De csak mert újra szigorítottak az euro normán.
Csak nem tudom már hova.
Nem az autógázok jelentik a fő problémát ezt kellene felfogni a sok környezettudatos aktivistának.
Mondom ezt úgy, hogy mi nem veszünk zacskóba zsemlét, mert visszük a mosható vászonzsákot, nem veszünk palackozot üdítőket. Biomosogatószert használunk, meg úgy összességében valóban környezettudatosan próbálunk élni.
Szennyezek én is, de nem világít a 20 éves autómban a check engin, működik a katalizátor és ha tehetem biciklizek.Nem az autók gáza fogja kinyírni ezt a bolygót....
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #77410 üzenetére
Volt már nálam.
Konstrukcióra ugyan az, csak a lánchajtáson és a löketen módosítottak, mert rájöttek, hogy ennek nem lesz jó vége.3 ember van a közvetlen környezetemben, aki motorcserére vár.
2 clio és egy fiesta.Nincs bennük anyag, ennyi.
Elkéne már dönteni, hogy origami, vagy motorépítés.
Motort csak anyagból lehet csinálni.ezek a 100as és 133as motorok is egyenlőre nagyon jók, de ki tudja 5 év múlva mi lesz belőlük.
A mazda miért tudja a skyaktival hozni a normákat 2.0 szívó benzinesként?
Nem nem és nem, ez az érdeke a gyártóknak, hogy minnél inkább frissüljön a piac, de az embereknek nincs mindenhol pénze az újra a szépre a frissre.Lesz itt még baj nem is kevés, főleg, ha elterjed az elektromoskocsi.
Akkor jön majd itt a cudarvilág. -
rob210
Topikgazda
nem a tce 100 al van a baj, mellesleg, hanem a 0.9 és 1.2 vel. Ehelyett van most a te 1.0 és 1.33 literes verziód.
A 100as egy utolsó generációs azaz a legfrissebb tce.
2019 előtt nem is találsz."a korábban kelletlennek, torkosnak és hangosnak bizonyuló 900 köbcentis motor helyét átvevő literes 100 TCe mind rezonanciában, mind hangerőben veri elődjét. Ráadásul a 100 lóerős friss verzió dinamizmusra is sokkal felülmúlja a korábbi 90 lovas motort, ami nagy előrelépésnek számít. Eddig nem mertem volna a kis turbós verziót ajánlani, azonban most, a motorfrissítést követően bátran mondhatom, hogy kiváló választás a háromhengeres turbómotor, amelynek „zaja” és vibrációja ráadásul az esetek túlnyomó részében a háttérbe szorul."
Tehát azért mormognak az emberek, mert nem tudják, hogy a tiédben már nem a 90 pacis hulladék van, mert az az, akárki akármit mond.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #77403 üzenetére
Lásd el táppal és próbáld ki a kicsi kapcsolót nyomkodva.
Volt már olyan akinek a kulcsház kopott ki és nem nyomta meg a mikrokapcsoló gombját.
De ha így nem reagál, akkor csak a kapcsolót kell kicserélni filléres tétel, és sima ügy egy forasztópálkával, ez nem bga tokozású -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #77406 üzenetére
Akkor nekem nincs típusismeretem, ezzel azt akarod mondani?
Sajnos , ha fáj kimondani, ha nem.
Ez a downsizing, egy nagy félrelépés volt, minden gyártó részéről.
120-150ezer kilométert bírnak, és ezt ki merem jelenteni, úgy, hogy a múlt héten is kettő volt nálam, 7baros 2 es henger kompresszióval. Hullanak mint a legyek.no comment.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #77400 üzenetére
Miért nem rakod át a chipet?
Aztán pótkulcs készítés. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #77389 üzenetére
Na a képzett Úrak már megválaszolták ;)
-
rob210
Topikgazda
válasz
stairmaster #77371 üzenetére
Nem tudom nekem van így fogalmam sincs ki csinálja.
Azt hiszem székesfehérváron vagy környékén Gyuri is meg tudja oldani... -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #77367 üzenetére
Azt igye tudod, hogy az AC punpa nem olcsó és a cseréje is szívás.
-
rob210
Topikgazda
válasz
stairmaster #77360 üzenetére
diaggal.
belépsz a műszercsoport menübe és ott átálítod a kívánt nyelv kódjára.
(diagtól függően, van ahol csak a felsorolt nyelvre kattintasz)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- Battlefield 6
- Magisk
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3057, 95% Akkumulátor
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- ASUS X540SA-XX004D Notebook - 4 napot használt
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest