- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
A zsu-val partner kiskereskedő.
Ahol egyébként jobban jössz ki mint azzal amit linkeltél.
Egyébként bocs azt hittem már írtam, mert nem titok
A telepes utca 108.- ban vannak 14.kerület.
Megrendeled és vagy házhozviszik, vagy bemész érte a boltba.
Ha szállítással kéred az plusz egy nap.
Itt egy lista hol van még viszonteladójuk és saját üzletük.Holnap ki lesz kint a WSR en?
-
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #24235 üzenetére
A klímatechnikában használatos alumínium szalaggal meg tudod, de érdemes cserélni, nem örök megoldás.
Erről van szó -
rob210
Topikgazda
Ha sok víz fogy akkor habos lesz az olajad.
Ha pl. így átég a tömítés. -
rob210
Topikgazda
A vízfogyasztás, ha nem ereszt sehol és nincs átégve a hengerfejtömítésed akkor konvergál a nullához.
Ha fogy a vized az jó esetben szivárgás rosszabb esetben hengerfejes a kocsid.
A fagyállód meg azért zöld mert keverted desztvízzel.
Próbáld ki, hogy a fagyállós flakonból a felét beöntöd a tartályba aztán öntesz hozzá a flakonba desztvizet és láss csodát zöld lesz.
-
rob210
Topikgazda
Na ez az a cucc amit vaterán sosem vennék meg.
De akár még eredeti is lehet.Fém vagy műanyag kannás?
Mert a műanyagból hallottam, hogy volt már gagyi, de a fém még minden esetben eredeti volt.Én a 14.kerben veszem egy kis autósboltban.
Nincs nagy árukészlet de telefonálok ami kell másnapra bent van. -
-
rob210
Topikgazda
Srácok dilemmám van.
Amióta kuplungcsere volt és beletettük az olajat, a váltóba sajna nem tudtam xadot tenni mert nincs 75W80 as váltóolajuk.
Azóta nem olyan mint volt.Szerintetek mire cseréljem?
Erre
Vagy adjak egy esélyt az ELF-nek hátha a váltóba szeretni fogja a gép?Jelenleg 75W90 van benne de ez nem marad így mert így beszarik a váltóm, érezhetően nehezebben veszi a sebességeket, főleg, most, hogy néha kicsit hidegebb is volt már, este.
-
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #24075 üzenetére
Most mobilról vagyok ezen nem tudok pdfet olvasni, de gondolom a sima és a city közötti különbség érdekel ami a hidegindításban rejlik.
Viszont city-t én nem tudok csak a simát az 8000.- a 4literes fémkannás.
(műanyagos is van de én azt nem veszem, mert az valahogy nem ugyan olyan.) -
-
rob210
Topikgazda
Egyik sem olcsó de mindegyik megúszható normális áron.
Nekem a 8V-s hengerfej olyan 40.000.- lenne teljesen felújítva.Maga a hengerek kopása nem jelent teljes motorgenerált.
Egy az, hogy egy xados kezelés sokat segíthet.
(motorrevitalizáló gél, bár kékes füstnél maximum kitolható a felújítás ideje.)Másik fele lehet egy gyűrűzéssel megússza az ember , ha nem bemaródva van a hengerfal.
Ezekhez ha megvan mi a rossz minden képen szét kell szedni a motort és látni, hogy merre induljon az ember.
Nagy baj akkor van amikor megreped a hengerfej és vizez vagy olajoz.
Akkor komolyabb összeg a felújítás, mert azt hegeszteni köszörülni, meg mittudom én még mit kell olyankor csinálni. -
rob210
Topikgazda
Igen ha minden áron 10W-set akarsz akkor ez jó.
Mint írtam kompresszióméréssel!
Ha a kompresszió rendben van akkor nem a hengereknél-dugattyúknál vész el az olaj, hanem a szelepfészkek vagy jobb esetben a szelepszár szimeringek vannak kikopva.
Ezek után a következő lépés a felújítás.
A kékes füst az minden képen olajégést jelent, csak azt kell eldönteni hol megy el. -
rob210
Topikgazda
A 10W40 nem fogja megoldani az olajfogyasztásodat.
Kompresszió mérés kéne, első körben.
Ki kéne deríteni hova tünik az olaj, mert ha a szelepeknél megy el, akkor tehetsz te abba 20W50-est is azt is meg fogja enni.
Ha a hengereknél megy el azaz a kompresszió nem 100%-os akkor mehet a 10W40 es xado, de akkor is a city life, mert a dieselbe az a legtutibb.
Bár egy tubus xado gél és az 5W40 lenne szerintem a legjárhatóbb, ha nem a szelepeid vannak ki.(városi használatra van kifejlesztve, de a dieselek azt szeretik a legjobban)
-
rob210
Topikgazda
Mégis oda írta, hogy szívesen venne franciát.
A másik meg az, hogy a kuplung hiba az a felhasználó hülyesége.
Én is éreztem, hogy már nem ideális cseréltem, nem hagyott az út szélén.
A generátor az sajnos a xsara-nak valóban egy gyenge pontja.
Az mindig jó ha van az embernél egy felújított.
De az biztos, hogy nem 65.000.- ahogy a csacsi fiú írja.A másik meg az, hogy a népítéletnek jó ha a harmada szakmai és nem légből kapott f@szság.
Ennek ellenére én se szeretem a citroent ,de a xsarával sokáig szemeztem. -
rob210
Topikgazda
válasz
-=Tiger=- #24031 üzenetére
És ezt most nekem miért írod
Egyébként meg tisztában vagyok a dologgal.
Az enyém is 148.000.kilóméterrel volt hirdetve.
De lesz@rtam, a kompresszió a mechanikai állapota rendben volt és az elektromos kütyük működtek.
Ennél több nem is kellett beleültünk és azóta is teszi a dolgát.Egyébként meg nekem pont most volt alvázszám cserém, így azt aztán ellenőrizhetnék.
Ha nem lennék becsületes simán eladhatnám 98.000kilóméterrel, amennyi most az órában van, de ha úgy adódna, hogy eladom akkor is meg fogom mondani mennyi van benne.
Nekem ne járjon a nyakamra senki, főleg ilyen hülyeségért ne, mert amúgy a kocsi rendben van teljesen. -
rob210
Topikgazda
Családi autóról volt szó nem versenygépről.
Szerintem elég alá az 1.5
Volt szerencsém vezetni 7 személlyel és a maradék csomagtartó teli pakolva.
Szerintem normálisan tempósan hajtható.
130as utazót simán tudta a pályán, és nem evett 6.0 liternél többet, de mondom fullra pakolva, klímával.
Jah és nem a 106 lovas.Ez lenne az csak sötét kékben.
Ami még bazira bejött az a konzolon lévő váltó
-
rob210
Topikgazda
válasz
Oracle #24023 üzenetére
Minden autónak van típus hibája ha azokat megcsináltatták már, vagy tudod és úgy veszed, hogy azt lealkudod az árából, akkor nincs a francia autókkal semmi baj.
Nekem egy Megane-om van 97'-es és kimegy a világból.
300.000km felett járok már vele és nem volt még a motor megbontva.Az emberek hülyék szerencsére ezért a mende mondákra adnak és nem vesznek Francia autót.
Ami nekünk jó mert olcsón tudunk egy kényelmes kultúrált autóba beülni.
Én 360.000.- ért vettem, anno a megane-t akkor amikor a golfok, polók, corollák, 500.000-700.000.- körül mentek azonos vagy gyengébb felszereltség mellett.Ha családi autót akarsz akkor a Scénicet nem nézegetted?
Anyósoméknak az van és hát mit ne mondjak, marha praktikus az autó.
Ügyesen hajtogatva az üléseit hihetetlen csomagtere van, ha meg kell a hely 7 en elférnek benne. -
rob210
Topikgazda
Szerintem a hővédő lemezeddel lesz a baj, de így ahogy leírtad sokminden lehet.
Nekem akkor csinálta amikor a hővédőlemezem kezdett leszakadni a katalizátorról és a féltengely bilincse elkezdte csiszolni.
Kanyarban balra erősödött, jobbra elhalgatott. (ahogy a motor billegett)
Ha fémes hangot hallasz akkor szerintem az lesz. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
csaszi72 #23980 üzenetére
Árulni mindent lehet amíg van olyan hülye aki felteszi.
ET kalkulátorral tessék szives kiszámolni az eltérést.
Nagy eltérés esetén össze fog valamit verni kanyarodáskor.
Hülyegyerek koromban első autósként én is felraktam az alukat a skodára és megtanultam egy életre mi az az ET szám.
Amikor szépen kimarta a belső felét a felninek a gömbfej.
Egyébként meg a Gyári méretből kell kiindulni. -
rob210
Topikgazda
válasz
csaszi72 #23976 üzenetére
12mm az eltérés. lehet hogy kanyarnál beleérne a gömbfejbe vagy a kormány összekötőbe.
Egyébként az ET szám eltérés miatt zabálni fogja a kerékcsapágyakat a kocsi.
Nem véletlen van kitalálva ráadásul elég furán fog kinézni vele.
HA felmegy egy biztos többet fog enni és nyagyon komoly változás lesz a tapadásban.Én minden esetre nem javaslom.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #23920 üzenetére
Holnap megyek a bontóba találtam hengerfejet.
Állítólag minimális gépmunkát igényel, beleesett egy csavar és összeverte kicsit.
Na holnap ezt a kicsit kell megnézzem, mert amúgy 5e-ért ajándék, ha érdemes vele foglalkozni. -
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #23906 üzenetére
Mint írtam mindenki azt használ amit akar.
Az én automban soha többet nem lesz elf. -
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #23902 üzenetére
Azon kívül, hogy egy híg szar semmi.
Nincs olyan adottsága mint a xadonak.
Sokkal rosszabb a dermedés és forrás pont értéke.
Hangosabb tőle a motor és nekem nem jött be ennyi.
Mindenki azt használ amit akar én elfet biztos hogy nem. -
rob210
Topikgazda
A fojtószelep állás érzékelőre gondolsz?
Csak mert az nem állítható ha az nem jó akkor csere. -
rob210
Topikgazda
Azon a pótméteren hiába fognak tekergetni, az valószínűleg halott, bár kíváncsi lennék hol és milyen pótméter az.
A visszaejtés olyankor van amikor bekapcsol a hűtőventi, mert a mienk ecuja még nem elő, hanem utóvezérlő.
Azaz nem előre emeli meg az alapjáratot és abból fojt vissza 750 re a venti, hanem amikor kezdene lefulladni akkor vezérel és emeli meg.Ezzel nem sok mindent lehet kezdeni bár nekem olyan 680 körül szokott vezérelni és 650 alá nem esik be soha.
Jah és más komolyabb elektromos fogyasztó is ezt okozza pl. Hátsóablak fűtés reflektor próbáld ki nyugodtan.
Ezek szerint lassan visszakapom az injektorom? -
rob210
Topikgazda
válasz
kopogo #23867 üzenetére
Ahogy a többiek is mondták már, ha csak nincs egy tartalék motorod a garázsban, akkor nem kísérleteznék a vezérlés, csere gondolatával.
Ami mèg nagyon fontos, hogy mindent cseréltess, ne csak szíjjat.
Vízpumpát is.Haver toyotaja 2 éves vezérműszíjjat hazavágta, mert a pumpa nem lett cserélve.
Sokat spórolt vele. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Pedig van az összes 8V-sben van, de szerintem még a 16szelepesekben is.
Régen a trabantnál cseréltük egyszer onnen tudom csak én is hogy mi ez meg hogy mi a működése és hol van.
Viszont van nekem is egy kérdésem, aki megmondja az kap egy virtuális pirospontot.
Mindjárt feltöltöm. -
rob210
Topikgazda
Nem hittem volna, hogy ez ment szét, de öröm boldogság.
Minden esetre ha ez átrohadt kilyukadt vagy eltört az nagyon kemény, mert ilyet én még nem is hallottam.
Ebből csak a gyárit tudod megrendelni. ilyen utángyártottban nincs, mert még soha senkinek nem kellett.
Vagy bontóban lehet venni komplett szívósort.Ha valakit érdekel, hogy hogy és miért van ilyen a kocsiban.
-
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #23767 üzenetére
Nekem a fej azaz a fúvóka volt eltömődve.
De ha lehúzod a csövet és picit spriccentesz rögtön kiderül a csőben van-e lé, ha nincs akkor motor, bár akkor egyik fej sem spriccelne.
Ha fej akkor azt bizony érdemes cserélni mert állandóan el fog koszolódni.
Minden esetre szükségmegoldásként egy gyors kompresszoros befújás segíthet a helyzeten. -
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #23763 üzenetére
Félállapot
az meg milyen?
-
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #23759 üzenetére
Beszívott levegő hőmérséklet jeladó.
Ha az megbolondul, megáll a kocsi.Igen mindenki mást mond, mert mindenkinek más okozta a hibajelnséget.
Én mindig abból indulok ki ami a legvalószínűbb és amit a legegyszerűbb cserélni ellenőrizni.A gyújtótrafók egyébként milyen típusúak?
Hogyan ellenőriztétek, mert a szigetelése a sagemeknek áthúzhat és az is ezt produkálja. -
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #23747 üzenetére
Kezd kirepedni az egyik vákumcsöved, vagy a map szenzorod kezd elhalni.
-
rob210
Topikgazda
Így már én is számtalanszor jártam.
17.kerület Egis előtt a keresztúri úton a nagy kanyarnál, mindegyik lelassít 40-30ra.
Én 50el ahogy beesek a kanyarba úgy be is veszem.
Nem egyszer kellett már lassítanom, az előttem tötymörgők miatt.
Egyszerűen az autósok 30%-át én tuti újra tanpályára küldeném.
Amikor elkanyarodnak a főútról a mellékútra azt is imádom, megyünk 50et elkezd lassítani üres minden irányból az út lassít, kiteszem az indexet, hogy na babám nekem ebből elegem, kimegyek mellé és index nélkül rám húzza a kormányt, hogy akkor ő most balra befordul.
De azt megvárja amíg kimegyek mellé, az indexet meg b@szik használni.Iszonyat amit művelnek egyesek, és most a nők védelmére mondom, hogy az esetek 70%ban inkább a pasik szabálytalanok, a csajok csak lassúak.
.
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #23713 üzenetére
Hát akkor ugyan olyan a kocsink továbbra is csak az enyém nem ilyen eget verő fogyasztással bír
Én mostanában 70% benzin 30% etanollal járok, ezt a "keveréket" szereti a legjobban, így húz alul is felül is.
De a fogyim ezzel 7.0 liter körüli csak városban, dugókat elkerülve. -
rob210
Topikgazda
Azt azért ne felejtsd el, hogy az a 2.5 ös motor értő kezekben igen komoly vaddisznó lesz.
Nem kicsit van felülméretezve, azaz van benne tartalék, azt egy kicsit elkezdi az ember építgetni és hamar 250-270 ló lesz alatta.
Úgy, hogy nem is könyököl ki belőle semmi, nem úgy mint a 2.0-esekből.
Láttam már passatot aminek a blokkjából oldalt kiált a hajtókar, és persze besült a motor.A 2.0 literes VW-ket ne erőltessük.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Na ùgy döntöttem, ha nem esik holnap akkor olajcsere lesz.
A mostanit kicsit koszosnak találom, már, pedig csak 6700van benne, de persze az is lehet, hogy csak én vagyok maximalista. -
rob210
Topikgazda
válasz
dudaspeter87 #23563 üzenetére
Igen mert nem ugyan abban a pozicióban áll meg a lendkerék.
Igen kábé annyi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
dudaspeter87 #23560 üzenetére
Szia a felső holtponti jeladód kezdi magát megadni.
Ha nem indul próbáld, ki hogy megmozgatod az autót egy kicsit.
Annyi kell csak, hogy a kocsit picit megtold, mert akkor a pozició ahonnan a jelet veszi már elmozdul.
Ha ez a baja, akkor meg cserélni kell.
Ha nem ez a baja akkor haldoklik az AC-pumpád, de ez a kisebb valószínűségű. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egyedi kocsija van?
6 szelepet hogy zsúfoltak be a 4 hengerbe?Egyébként Giigznek olyan motorja van mint az enyém, azért kérdezte tőlem mi lehet az a kábel, de nekem nincs a gépben olyan.
Élek a gyanúperrel, hogy esetleg valami utólagos riasztó, esetleg gyári riasztó kábel csati lehet.De tényleg passz.
-
rob210
Topikgazda
Már írtam, hogy nem tudom mi lehet az, mert nekem nincs ilyen kábelem ott.
De ma a találkozón pont beszélgettük Tresh-el, hogy neki sincs ő se tudja mi a szar az.
Egyszóval fogalmam sincs.
Le kéne azt a csatlakozót valahogy fotóznod jobban ha lehetetlen ha nem, mert így nem tudok segíteni. -
rob210
Topikgazda
Na urak megvolt a tali.
Nem volt akkora volumenű mint amire számítottam, de azért nézelődni megérte kimenni.Szerintem ha pesten rendezik nagyobb érdeklődés lett volna.
Képeket csak akkor teszek fel ha letérdeltek és könyörögtök -
rob210
Topikgazda
válasz
akipapi #23519 üzenetére
városban az 1.2 es 5.5 ha jó a lábad, 7 liter ha versenyzel.
Nem tudom mennyit szánsz rá.
Az egyik barátom párja ilyet használ ez már egész szépen szedi a pacskert, ez ugye a 75 lovas verzió.
És a módosított hengerfejnek és befecskendezésnek köszönhetően 5.2 vel jár városban.A múltkor egy balaton pest oda vissza autópályán 8.7 liter lett.
Szóval nem arra van kitalálva. -
rob210
Topikgazda
A szokásos válaszok
Sebaj lemaradtok egy jó rendezvényről.Egyébként egy ember hozzám befér budapesti indulás és érkezés.
-
rob210
Topikgazda
Urak senki más nem tolja ki a képesebbik felét csak tresh meg én családostul?
Hova lettek a fanatikus renault tulajok, meg találkozni vágyók?
Ennél kevés jobb alkalom van összegyűlni. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #23487 üzenetére
Oké, hazamegyek kimérem, abban nekem ugyanis negatív töltésem van.
Amin egyébként csodálkoztam, mert 2 pozitív és egy negatív kéne hogy legyen.
De hozzáteszem nekem ki van relézve az öninditóm, hogy csak trélerrel lehessen elvinni.
Lehet az elektromos szaki kavart valamit, mindenesetre, szuperül, megcsinálta, nincs vele bajom, jah és nekem a csúszó saru le lett cserélve csavarozhatóra.Minden esetre akkor egyről beszélünk.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kalapacsolok #23469 üzenetére
Jobban jársz ha veszel egyet milla körül a 600ból meg rendbe rakod, akkor legalább biztos jó.
Amit te keresel az vagy nem ennyibe kerül, vagy nem eladó.De azért sok sikert.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700X 16GB DDR4 128GB SSD 1TB HDD GTX 1650 Super 4GB Zalman T7 Chieftec 400
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest