- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Bruce.lee #43148 üzenetére
Sajnos megkaptad a választ.
Diagra kell tenni és ott nagy valószínűséggel az uch modul hibáját fogja jelezni.
Ritka jelenség, de a magasabb felszereltségeknél elő szokott jönni ez a hiba, mert ott több mindent is vezérel ez az egység.Lehet először érdemes lenne újra programoztatni csere előtt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #43141 üzenetére
600-750.000 közé lőném be állapottól függően.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #43080 üzenetére
Benzines tudod, ezt 7000ig lehet forgatni
-
rob210
Topikgazda
válasz
pècsimunkás #43040 üzenetére
Jó programért én is
Csak a közösségen múlik.
Ha lesz komoly létszám elkezdem a szervezést helyszínre időre. -
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43034 üzenetére
május elejére április végére gondoltam, ha lesz érdeklődés, sajnos tapasztalat, hogy egy ilyet nagyon sokkal korábban el kell kezdeni szervezni és akkor is csak a fele jön el a beígérteknek.
De az a csapat viszont jó hangulatot hoz össze. -
rob210
Topikgazda
Srácok lassan jön a jobb idő, nem akarunk valami jó kis találkozót összehozni.
Sok új taggal bővült a topik, érdemes lehet kicsit felmérni az állományt.
Valami sütögetős partyt kéne összehozni, annak nagyobb a vonzereje, mint a sima kocsi kockulásnak.
Egy kis kolbász szalonna semmi nagy dolog, nem kell komoly költségbe verni magunkat.Van erre igény?
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43023 üzenetére
Mondtam neked, hogy az a váltó halott lesz
Ezt simán cserélniük kell.
Csak ne húzd az időt, mert hivatkozhatnak arra, hogy nálad repedt ki a gumiharang és elengedte az olajat te cseszted szét. -
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #43004 üzenetére
a kérdés az miért mozog ha ki van kopva a sín akkor hiába húzod a csavart.
egyébként a síneken van a két két rögzítő torx fejű csavar a műanyag borítás alatt. -
rob210
Topikgazda
Fojtó szelep tisztÍtás, ami megegyezik az alapjárati motorral az esetedben.
ValószÍnűleg az alapjárati motor tengelyét meg kéne kenni, ilyen "felragadást" nekem is csinált takarÍtás után.
Befújtam lÍtium zsÍrral azóta nem csinálta el ne kiabáljam.
De fojtószelep tisztÍtás után tanÍtani kell, azaz gépre kell dugni.Ha amúgy nincs baj az alapjárattal akkor a szelepet ne bántsd, csak a motort kend meg.
-
rob210
Topikgazda
ez két esetben lehet ha elenged a vákuum rásegítő, vagy ha levegős a rendszer amire te is tippeltél.
Ez a levegősödés két féle képen lehet, sz@r folyadék amit írtál, vagy a tömítetlenség miatt.
Ez akár a tartály kupakja miatt is lehet.
Érdemes szerezni egy segítőt és a motortérben átnézni mindent amikor elkezdi engedni befelé a pedált.
Ha valahol sziszeg esetleg a tartályban megjelenik légbuborék akkor tudod merre indulj. -
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42960 üzenetére
nekem ez a forma nem tetszik.
Én mondjuk sose voltam kupé szimpatizáns -
rob210
Topikgazda
ha pumpálásra keményedik és nem tartja meg akkor akár rásegítő is lehet, de szerintem csak a munkahengernél valamelyik karmantyú adhatta meg magát.
A folyadék szint hogyléte után okosabbak leszünk.Nekem a bal hátsó munkahengerem könnyezett, kicseréltem most f@sza megint minden.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #42955 üzenetére
benzin és disel összehasonlítása szinte értelmetlen.
A tipushibákkal ha tisztában van az ember és orvosolja simán vállalható a 2006 előtti is.
Kíváncsi lennék mi az az 50% hiba amit fel tud sorolni?
Az igaz, hogy gyárilag sok minden apróságot orvosoltak a PHII-esek nél de azért az 50% erősen túlzó meghibásodási arány.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #42942 üzenetére
Összejött a második poronty, vagy ráuntál az astrára?
Én javaslom az 1.6-ost de egyébkét kényelmes jó autó, a PHI eseknek van egy pár széria hibája egyik sem egetverő, utszélén nem hagy egyikkel sem.
A rugótörés 10 év felett garantált, a csomagtér zárban a műanyag tárcsa eltörik, az ablakemelő, álltalában felújÍtó készletet igényel ennyi idősen, a gyújtótrafókat meg kell nézni beru vagy denso legyen akkor nem lesz velük baj.
Amúgy élvezhető szerethető autó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42937 üzenetére
Nem más a felfogatás és a kulissza sem ugyan az.
Az 1.8- as motorból nem túl sokat adtak el.
Sokminden csereszabatos a iisebb társaival, de a váltónak a tipusszáma is más.
De nézd meg melyik váltó van a tiéden mert renaultnál sok érdekesség van. Hátha lehet találni hozzá másikat.
A váltón van egy kis aluminium tábla abba van beleütve egy szám az kéne. -
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42932 üzenetére
Akkor az okos kereked nem biztos, hogy kuka.
Most néztem a tiedhez elég nehéz váltót találni.
Mennyi ideje hoztad el a kocsit?
Magán személytől vagy kereskedésből van? -
rob210
Topikgazda
Próbáld meg járó motornál megrángatni a blokkot.
Valószínűleg a testkábeled sz@rakodik.
Amikor tolatsz akkor megbillen a motor megszakad a kontakt és leáll.
Eddig legalábbis egyszer találkoztam ilyen tünettel, annak ez volt az okozója.
Levettük a srut megpucoltuk meghúztuk hiba kipipálva. -
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42927 üzenetére
A váltód nagyon valószínű, hogy kuka.
Az okoskereket én nem temetném.
Amikor leállítod kattan a kocsi? Koppan egyet?
Illetve indításkor szépen teker és indul, vagy kell kicsit pörgtni mire elkapja?Szvsz azt a váltót ami alatta van jó messzire el kell dobni, venni alá egy bontottat, majd amikor lentvan a kuplungot is átnéznu ha szükséges csere.
Más dimenzióba fog lépni a kocsi.
A renault a váltóra érzékeny ha ütötték vágták akkor hamar kikukázódik.
Én 100000km után az olajcserét is mindig javaslom. -
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42911 üzenetére
Mert ezekben a készletekben nem csak a görgők hanem a feszítő mechanizmusok is benne vannak (karok).
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #42901 üzenetére
A váltóban van sebesség jeladó onnan vesz mindent.
Az FHPnak semmi köze hozzá, ezt már Írtam, az a befecskendezést szabályozza. -
rob210
Topikgazda
Lenne vagy 4 rögtön.
És ha nem kérnék ilyen pofátlanul sokat érte tulajdon képen vissza is jönne a szett ára már 2 csere alatt.
Az a baj, hogy nincs vállalkozó kedvem.
Én valahogy alkalmazott beállÍtottságú vagyok, lehet ezért követ vetni rám, de valahogy nekem nem profilom a vállalkozósdi. -
-
rob210
Topikgazda
Kiveszed a kapcsolót és megnézed van-e benne áram ilyen egyszerű.
Ha van benne akkor lehet a motor szarakodik ez a rosszabbik eset.
Lehet, hogy meg kéne kenni a mechanikát.
De én élek a gyanúperrel, hogy nem lesz benne áram, mert az ajtó átvezetőd el van törve.
Akkor át kell vezetékelni, vagy szerezni egy bontott kábelkorbácsot. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42841 üzenetére
[link]
ezek a hirschamnok jók szoktak lenni.Ha ez nem férne be.
Akkor ez is szóba jöhet ilyen van havernak, de ezt én drágának tartom.Vagy marad az árgép és ki tudja milyen minőség.
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42824 üzenetére
Igen közben én is rákerestem, valóban a diesel clióhoz drágább a kuplungszett mint a benzines meganeomhoz.
Respect, benéztem, a dolgot.
-
rob210
Topikgazda
Ha jól értem, tegnap a te oldaladon lévő gombot hiba húztad toltad nem csinált semmit az anyós ablak,
ma meg már az anyós oldali gombra sem reagált.Ez sok minden lehet, lehet kontakhiba, lehet biztosÍték, ha jól tudom külön van.
De az is lehet, hogy a vezeték megtört.Ki kell mérni a kapcsolókat, a biztositék táblát és meglesz a hiba.
Ha maga a mechanika nem adott nyöszörgő csúnya hangot akkor szerintem gyorsan orvosolható.
Ha a mechanika vagy a motor adta meg magát akkor az nagyobb bontást igényel. -
rob210
Topikgazda
Ezek a tűnetek csak akkor jönnek elő, ha nincs betanÍtva az alapjárati érték.
Meg eleve magas a hideg értéked is.
Amikor ti most kitakarÍtottátok, a fojtószelepet akkor újra lett tanÍtva?
Mert azt minden egyes alkalommal amikor lehúzod a csatlakozót újra kell tanÍttatni.
Főleg ha még esetleg volt is benne valami kis kosz. -
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42773 üzenetére
Hidd el, nem véletlen féltelek tőle, csalódnál benne.
Ez vidéki nagy távokra isteni gép, neked a szerémi lágymányosi felejtős vele. -
rob210
Topikgazda
válasz
feco6512 #42765 üzenetére
Ezek alapján a képek alapján én erről nem mondok semmit, ez valami töröktől van, egy komoly kereskedés a Németeknél, nem engedi meg magának ezt a gyalázatos minőségű képfeltöltést.
Egyébként vannak rajta gyanús dolgok.
De én a Külföldi autóvásárlásban eleve nem hiszek, szóval ne adj a véleményemre, mert előÍtéletes vagyok. -
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42760 üzenetére
A te távaidon, ha nem sokat dugózol akkor 8.5-9 liter teljesen reális.
Sok dugóval 11 liter.
A coupénál a rugókra kell nagyon figyelni, meg a hátsó lengéscsillapÍtóra, nem a torziós rúdról beszélek, persze azt is érdemes megnézni. De a coupé hajlamos a lengéscsillapÍtó szem eltörésére, (felfogatás) csak úgy mint a kombi.
Nézd meg, hogy a szigetelései jók legyenek, nem ázott-e valahol a kárpit.
Illetve a hátsó lámpák alatt hajlamos berohadni, mert megül a kosz a kaszni és a lámpa szigetelés között.
Ha ezek rendben vannak, a motor mondom szinte kinyÍrhatatlan. -
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42755 üzenetére
Gondold meg jól, benzines 2.0 l es fogyasztani fog nem keveset.
Menni megy nagyon, de a coupe kaszni a merevÍtések miatt nehéz.
A motorra nem sok költenivalód lesz, a kaszni szépnek néz ki, de ezt csak saját szemmel megnézett autóra merem már mondani, mert a photo shop csodákra képes. -
rob210
Topikgazda
válasz
gooool #42726 üzenetére
Anno én leÍrtam itt, hogy az előző meganeommal, hogy jártam amikor elvittem a renault tavaszi bevizsgálási akciójára.
Ott még a 3 nappal korábban általam cserélt féktárcsákat is beÍrták, hogy közúti közlekedésre alkalmatlan.
(azt már csak halkan jegyzem meg, hogy előző nap kapott friss vizsgát a mozaik utcában csont nélkül)
FelÍrták a fékerő elosztót, a bal hátsó lengéscsillapÍtót és a jobb elsőt.
Meg minden baromságot majd jelezték, hogy 115000 forintért mindent megjavÍtanak rajta.Én meg közöltem velük az épp nálam lévő féktárcsa számlát megmutatva, hogy köszi, de ezt ne cseréljék le, majd jeleztem, hogy az az apróság legalább ne kerülte volna el a figyelmüket, hogy tegnap vizsgázott a kocsi.
Hebegtek egy kicsit majd csendesen intettünk egymásnak egyet és elváltak útjaink.Egyszóval azért mert valaki ezeket felsorolta nem jelent semmit.
A féltengely olaj szivárgása ha megvan azt viszont azonnal orvosold, mert ott a váltóolaj szivárog ami nem vicc!!!
A kipufogó vadi új a gép alatt szóval a tűzkarika lehet csak elcsúszott, vagy Lion valamit elbarkácsolt
Az a kocsi a mai napig tartom, hogy jó vétel volt.
De mint nem is olyan rég Írtam kell rá költeni keveset, mindegyikre mire összeszokik az új tulajjal.Az eddigi kiadások meg nem igazán kiadások voltak, inkább "balesetek". (lásd kátyú)
-
rob210
Topikgazda
válasz
SipiBcs #42708 üzenetére
Tehát nincs központi zárad, és a zárszerkezeted halott.
Nem egyszerű feladat, az anyós oldali zárad is halott gondolom, ezért vagy bajban.
Egyedül a jó öreg fűrészlap marad, amit ha sose csináltál nem ajánlom.
Az ablak szigetelést ki kell feszÍteni és az ablaklap és ajtó között kell ledugni a zárszerkezetet kell megbillenteni vele és kinyÍlik.Illetve ha nincs haspáncélod a kocsi alatt akkor a generátorra rá tudsz bikázni, nem szerencsés, de egyszer kibÍrja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42702 üzenetére
Mert egy "állat" vagy
Viccet félretéve a Renault 16v-s motorjai nem arra a terhelésre vannak kitalálva.
Van olyan motorjuk amivel így kell nyomulni, de az nem ez.Mindegy mindenki azt csinál az autójával amit akar
Minden esetre 3000 körül nekem már szépen húz.
5000 fölé meg felesleges menni mert onnantól csak pörög. -
rob210
Topikgazda
válasz
mihione #42695 üzenetére
Én az elején a szelepfészek és új szimeringek miatt 2000-2500 körül szépen elváltogatnék.
Mondjuk én 6000 ig amúgy sem forgattam még soha el a gépet."giigzi" magasságokba emelkedtél ezzel.
Régi fórum tagok tudják ez mit jelent.Viszont az fhp jeladónak nem a gyújtáshoz, hanem a befecskendezéshez van köze.
Mellékeltem a szakirodalmat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #42687 üzenetére
igen kb olyan áron mozog, ha teljes felújÍtást kérsz és ilyenkor érdemes, ha már szét van szedve.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #42677 üzenetére
Daráló, vagy bármilyen rendellenes hangot ad ki ilyenkor amikor felpörög?
Mert ha nem akkor az ahogy diablo Írja önindÍtó felújjÍtás lesz.Ettől még ne menjen el a kedved.
Egy használt autónál, mindig jönnek elő apróbb hibák, amÍg összeszoktok.
jó lesz az. -
rob210
Topikgazda
Szerintem zárjuk ezt le.
Az összes diesel renault szar azért nem vesz senki ilyet.
Én nem akarok meggyőzni senkit úgy, hogy nekem benzinesem van.
De kicsit kezd a dolog átmenni total car-ba.Arra meg itt semmi szükség.
Tarsuk meg a renault szakmai közösségi topik jelleget.
Köszönöm. -
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #42632 üzenetére
Ezt a suzuki mÍtoszt nem értem.
Oké elismerem a motorja szinte elpusztÍthatatlan.
De én konkrétan nem érzem jól magam egyikben sem.Pl. Wagon R+ egy bili és autópályán billeg is már a legkisebb szellőben is egy életveszély.
Swift 1 gen hagyjuk be se tudok ülni rendesen az törpéknek való, csomagtere meg nincs.
Swift 2 gen hagyjuk, amikor a vadiúj kocsin gumicsere alatt nem szabad kinyitni z ajtót, mert eltekeredik a kaszni, az számomra nem autó.
Az sx4 még hagyján, de valahogy azzal sem tudtam azonosulni, jól meg egyáltalán nem éreztem magam benne.
Baleno hát izé, ezt inkább hagyjuk is.Ezekben ültem vezettem, mindegyik egy vicc az I -es ph II es megane hoz képest is,a II-es megane ph II meg nem emlÍthető egy lapon vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42603 üzenetére
Ha 25mmert mértetek akkor azt vedd különben nem fogod tudni összerakni, mert a bilincs szétfeszül.
A szilent meg nem éri át a rudat.
Tapasztalat. -
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42597 üzenetére
A végére egy egy a közepére egy egy -
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42592 üzenetére
A stabrúdon középen van egy-egy meg a két végén egy-egy.
Így a kérdésed nem értem.Mert kettő kettő kell oldalanként, de nem azonos méret a két silent.
-
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42554 üzenetére
38-59 ig trjed a vezérlés szett.
Sajnos én nem tudom kicserélni, nincs vezérlés rögzÍtő szettem. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #42555 üzenetére
116,117,120,121 mind a 4 2001-től van
Mert nem is 3 van rosszul emlékeztem. -
rob210
Topikgazda
válasz
roberto211 #42550 üzenetére
a szöveg nem kell csak a kép
Vezérlés majd pontos motortipus alapján.
Mert ha jól emlékszem 5-7 féle 1.8 as van benne. lóerőből meg 3 féle. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42535 üzenetére
Na akkor most már vigyázz rá, sok örömautós kilométert vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42532 üzenetére
Pedig van fent folyamatosa még olyan is amit bevizsgálva garanciával árulnak.
igaz az olyan 100 körül a szett.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Graphics #42524 üzenetére
Na amit most leÍrtál azt meg se hallottam
Ha te azt hiszed egy 4 es golfot fillérekből fent tudsz tartani, akkor majd belinkelem neked a vw topikot és sok sikert hozzá.
Én nem foglak elkeserÍteni.A facen, meg ahogy linkelték is neked, van renault adok veszek topik, kb, hetente tesznek fel porlasztócsúcsot szettben azaz 4 darabot 25-50 ezerig.
Én nem temetném a kocsit, de ha te meguntad és váltani akarsz akkor úgy is eladod.
Csak kérlek ilyet, hogy a 4 es golf fillérekből fenntartható ne Írj, mert lesÍrom a diszkóbelépőmet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
mihione #42487 üzenetére
Húha.
Ezt a baromságot ki mondta neked?
Nem véletlen vannak az 1,2,3, as jelölésű hengerfej tömÍtések.
HA sÍkolás után összerakják neked az alapméretes hengerfejtömÍtéssel akkor el se hozd a kocsit, mert sokat úgy se fogsz vele menni.
Pont ezért vannak a "magasabb" hengerfejtömÍtések, hogy amit levettek az anyagából azt a tömÍtés "pótolja"Azért most elkezdtem aggódni, hogy hova vitted te gépmunkára?
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42474 üzenetére
Ártani akkor sem tud ha fogy max sűrűbben kell utána tölteni.
Ha olaj nélkül megy mert megette akkor úgy is jelzi, hogy tegyen már bele a gazdi.
Ráadásul ez csak 10w40 5w40 esetén lenne igaz. -
rob210
Topikgazda
Na végre valaki!!!
Már ezerszer leírtam, hogy a 16v-s Renault motorokba az 5w30-as olaj kell gyárilag is azzal adták. De mindig mindenki lenyomta a torkomon, hogy ez nem így van meg, hogy nyáron jobb a 40-es.
Persze ha Afrikában lennénk én is a 40-est tenném bele. De itt nem "jó" úgy írom előnyösebb a 30-as.Nagy pacsi én is mindig azt teszem és mindenki másnak is azt rendelem ha csinálom a kocsiját.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #42415 üzenetére
Én Pesti használatra írtam amit írtam.
Országútra hosszú távokra jó.
Meg majd ha meg lesz pakolva akkor fog érdekelni, hogy tetszik-e.
Úgy fogalmazok nekem gyenge volt.
5 emberrel meg csomagokkal olyan volt mint egy ikarus. Nyomod de nem megy.
Üresen elhiszem, hogy jó úgy nekem se volt vele bajom.
Meg majd nyáron a klíma lesz kérdéses, de szép autó azért gratulálok hozzá.
Attól, hogy nekem gyenge volt neked még lehet jó -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #42341 üzenetére
Jah ezt ma tankoltam teli.
De bent van a hangcucc is hátul, meg a szerszámos koffer vagy 150 kiló plusz.Pecc köszi nekem is tetszik, nem hittem volna hogy ilyen jó lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Battlefield 6
- Napelem
- Xbox tulajok OFF topicja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Update 08.01. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest