- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz raziel01 #29500 üzenetére
Mivel te a Telenorral állsz szerződéses kapcsolatban kötelessége, hogy átvegye és szervizbe küldje, hiszen te vele kötöttél üzletet(ez CSAK arra a Telenor üzletre igaz, ahol vettétek, a többinek nem kötelessége átvenni tudtommal).
Ha oda vittétek, ahol vettétek menjetek vissza és mondjátok meg, hogy nektek semmi kapcsolatotok nincs az xy gyártóval ti a bolttal kötöttetek üzletet és a jogszabály szerint a boltnak kell gondoskodnia a javításról.
Az, hogy esetleg a Samsung vállalja, hogy házhoz jön az az ő vállalása. Ha neked Samsung telefonod lenne, akkor is választhatnád, hogy a Telenor boltba viszed vissza és ők szervizeltetik az első évben, a második év ugye adható, így akkor már a gyártóhoz kell vinni.