- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hegyirabló
veterán
A jóisten rakja bele a telenorba a szerencsét!
Kötöttem új hűségidőt. Azóta kőkemény szopás az életem. Kikapcsolták a hívásvárakoztatást, helyette beraktak fogaltságjelzést, pedig nem kértem. Kikapcsolták a hívásátirányítást, helyette mindig hangpostára mentek a hívások, pedig nem kértem.
Most kiderült, hogy a csengetés hosszát levették 20-ról 5-re. Központilag nem tudják beállítani. Lediktáltak egy kódot **61*+36209400444*11*30# , elvben ezzel lehetne aktiválni, hogy 30 másodpercig kicsengjen, csak utána menjen hangpostára. Még sem működik.
Mi a fenét lehet akkor tenni?
Köszi!
Aquila non captat muscas.