- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Na újabb 100 kör kakucs letudva. A szél és a homokvihar miatt nagyon mérges voltam, ha nem fizettem volna érte, akkor 1 óra után eljövök.
Köridőmérő: az első 5 kör 1 perc 20 lett, bemelegítés, stb. Aztán beállt 1 perc 6-ra, 20. körben sikerült 1 perc 4-re levinni, viszont itt megnyekkent a köridőmérő, vihetem vissza gariba, cserélik/javítják helyben. Fasza
Az utolsó 1 óra jó volt, alábbhagyott a szél, lehetett jókat menni. Jó volt ez a nap, tovább ismerkedtem a motorral, tetszett nagyon.
Elöl és jobb hátul 1 centis majrécsík van, bal hátul teljesen eltűnt. Valamiért nem tudom jobbra ledönteni a motort, nem értem miért.
Elöl nem akar kopni, rosszul csinálok valamit?
Azt vettem észre, hogy az eleje nagyon puha, állítani kéne rajta? Gondolom nem 104 kg-ra lett belőve. Vagy kezdésnek egy telóolaj és szimering csere?Hidegen elöl 2.1, hátul 2.6 a guminyomás, érdemes lejjebb engedni vagy az én szintemen full felesleges?
Köszi előre is a válaszokat!
-
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #48244 üzenetére
Nem egyről beszélünk akkor
Én azt hittem arra gondolsz, hogy könnyített átképző tanfolyamot akarsz csinálni, mert meg van az A1ed és a két éved. Erre írtam, hogy már nincs ilyen lehetőség, elölről kell kezdeni a kreszt is és minden órát le kell motorozni.
utána olvastam a többi hszt, hogy az egészségi alkalmasságról van szó.HGabor89
Az emberek nagy többsége jobbra nem tud olyan jól kanyarodni mint balra.
Szerintem a gumiból engedhetsz még nyugodtan, de kérdés, hogy milyen gumi. Én tavaly conti road attack 2 vel mentem Kecskeméten párszor (sv650) 1,7-1,8 barral és semmi nem maradt a széléből, na meg bizonytalanság se volt benne. Szezon végén kapott dunlop sportsmart 2 - t, de idén még nem voltam pályán. Már nagyon várom!
Kecskemét az elsődleges, mert közelebb van és olcsóbb is, de Kakucs is tervben van.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #48248 üzenetére
Mindegy az irány, csak V legyen!
zoltanz!
Nem csak a tengerparton, itthon is igaz hogy akkor a leggázabb amikor elkezd szemerkélni/esni és a nedvesség az aszfalton lévő porral/kosszal elegyedve trutyit képez.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #48238 üzenetére
Tényleg érdekel, h mennyivel lehet húzósabb a fenntartása.
Olajcseréket, fékolajcseréket magam meg szoktam oldani. De ha van valamilyen típushibája, amit csak a BMW tud orvosolni, azért nem fogok 100 ezreket fizetni, inkább szétnézek akkor a Honda tájékán, az biztos nem romlik el.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #48251 üzenetére
A gumi melegen legyen elől 2.2-2.4, hátul 1.6-2.0 között.
Mivel nehéz vagy én 2.3 és 1.9-et használnék a helyedben, ezek meleg értékek!HA puha az eleje tekerj az előfeszítésen, és a csillapítással is menj utána.
AZ igazi megoldás a rugócsere és az átszelepezés lenne, a többi csak részmegoldás.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
válasz zoltanz #48250 üzenetére
Por, kavicsok. Szt. Jánosnál jöttem a Városmajoron esős este után hajnalban. A Fogas hídja alatt van egy rövid jobbos, ott takarásban meg volt állva a kavicsos hordalék. Lementem endúrósba elég gyorsan. Nem igazán tetszett ahogy mászott a valaga jobbra-balra. A másik ami katasztrófa ha hosszanti irányból kell átmenni a síneken.
(#48254) bogyo112 télen jól jöttek volna ezek a térdmelegítős csodák Amúgy V2 és kardán +1. Szeretem, hogy a kardán mellett a hátsó felni is tud érvényesülni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz Lipton #48228 üzenetére
A 14eft-os olajcseréhez képest sok... Drága szervizben a Karasna. Dream-be kérdezd meg.
Runner:
Alkatrészek nem olcsó hozzá, mondjuk melyik BMW-hez nem az. Váltó es ABS gondok szoktak vele lenni. Ha jól rémlik fent vagy az Index fórumon. Bmw fórumon keresd Ekowobot[link]
Kis olvasni való. [link]
Hétvégén volt guri.. Ott mondták a Bmw-sek, hogy egy sima állóhelyben eldőlés egy GT/GTL min. 500eft.Inkább Honda felé kacsingatnék. A szerelem a VFR-el elmúlt?
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #48228 üzenetére
Ahoz képest hogy nekem tavaly cseréltek olajat, szűrőt, fékolajat, kardánolajat, és kuplungolajat 32k-ért ahoz képesz szerintem nem vészes...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Czimby #48256 üzenetére
Nem tartom jó ötletnek fórumon tanácsot osztogatni se guminyomás, se futóműállítás ügyében....főleg nem olyannak, aki még annyira sem ért hozzá. A guminyomás gumitól is függ. Pl dunlopot jóval lejjebb szokás engedni, mint mondjuk a metzelert - a nyomásra vonatkozóan a gyártók megadnak nyomásértéket pályára is, érdemes a neten megkeresni.
Ami meg a futóművet illeti, amíg nincs leszervizelve rendesen, addig szinte kár tekergetni. Ha eltekergeti az előfeszítést, akkor esetleg elszarja a geometriát is. Plusz honnan tudja mikor jó a csillapítás? Le kell mérni a sag-eket, nem lehet vaktában tekergetni - azaz lehet, de minek? De szerintem ezeket te is tudod, sőt!Szóval ez vékony jég, inkább szakértőre bíznám, aki helyben beállítja és tanácsot ad. A profik az mondják, a rugót majd akkor érdemes cserélni, ha féktávon össze tudja ültetni annyira, hogy az lesz a szűk keresztmetszet. Nem hiszem, hogy ez jelenleg fennáll nála ezen a szinten. Egyszerűen nem szokta meg a terhelésválásokat..nekem is ilyen érzésem volt az elején.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz Daywalker #48260 üzenetére
Úgy emlékszem Metzeler M7RR van neki a motoron, ezért írtam ezeket az értékeket, meg igazából nem hagyhattam, hogy melegen kb 2.9-es hátsóval pályázzon, azért az egy kicsit veszélyesebb szerintem mintha 1-2 tizeddel az ideális alatt a nyomása.
Ha valakinek leírnám, hogy tegyen 1.3-at az ntec-es hátsóba páran itt kapnának szívrohamot
Szóval úgy voltam vele, inkább legyen egy kicsit rossz a nyomása, mint a mostani ami nagyon nem pályára való, nehogy emiatt legyen firka, gondolom megérted.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Daywalker
addikt
válasz Czimby #48262 üzenetére
Meg Bár én mentem 2,9-cel az elején és nem firkáltam még a szar BT21-gyel sem, mondjuk nem is időre mentem. Ellenben az M5-tel 1,9 barral sikerült, igaz a kettő között volt 3 év és már némi bátorság...
Mindegy, csak azért írtam le, hogy védve legyél"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #48264 üzenetére
ohlins.hu
Első-hátsó komplett felújítás nekem 40-be volt asszem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz Daywalker #48263 üzenetére
Értelek én, igazad is van.
A futóművet meg álltassa be kint a ringen a Zenith-es sráccal,
de akkor készüljön fel anyagilag a szervizelésre is mert tuti rá fogja beszélni, bár ez nem baj.Esetleg még azért annyit leírnék hátha valaki megfogadja, hogy pályázáskor sose a hideg nyomást vegye figyelembe!
Csak az üzemmeleg gumi számít!
És az sem jó módszer, hogy melegen kell 1.8 akkor hidegen fújjuk 1.6-ra és jó lesz.
Hát nem, hiába mondják sokan, hogy hideg meleg gumi közt 2 tized van,
ez hülyeség nem lehet így megmondani.
Nekem volt már 0.45 a különbség hideg-meleg között!Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Something_
őstag
válasz Daywalker #48265 üzenetére
Köszi, kérek árajánlatot tőlük. A felújításnál az olaj + szimering cserét érted? Vagy mást is szoktak cserélni?
Kicsit ciki, de én azt hittem, hogy az első telóba kell olajat cserélni és szimering, nem is tudtam, hogy van hátsó Mármint, hogy azt is szokták, eddig csak elsőről olvastam, hogy cserélik -
Czimby
addikt
válasz Something_ #48266 üzenetére
Inkább rátesz.
Legközelebb tegyél egy kötegelőt a becsúszószárra és nézd meg meddig nyomja le a teló.
Így láthatod, ha a futómű elérte határait és felüt.Szerintem próbáld meg az általam írt nyomásokkal a mostaninál mindkettő jobb ez tuti.
Az eleje nem volt lomha? Kevésbé fordulékony.
Mert ott inkább az alsó határon volt már a nyomásod, ami még elmegy, de azért gumi, motor, és stílus függő ez.A hátsód mindenképp sok ez egyértelmű, abból engedj, ha gondolod lépésenként, de szerintem egy meleg 2.0 esetleg 2.2, hogy ne legyen hirtelen nagyon más a motor viselkedése biztosan pozitív változást hoz majd.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Something_
őstag
válasz Czimby #48269 üzenetére
Nem volt gond, legalábbis nem éreztem. Egyedül a súlyommal van a gond, elég durva megpróbálni kiülni. Mármint ezt még nem nevezném kiülésnek, inkább átgurítom a súlyomat az egyik oldalra
Most lenne jó a csúcsformám, 90párkiló, fitt, sportos 5 éve volt, talán igaz sem volt. -
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #48258 üzenetére
Ajjajj, noh pont erre voltam kiváncsi, bár sejtettem en, de azért kellett a megerősítés. Kosz.
De, a 800-as továbbra is tetszik, mióta megláttam belőle a fekete-fehér kiadást, azóta csak olyat vennék, viszont használtan nem látni.
Ekkor kanyarodtam el a VFR 1200 fele, illetve a K1200, 1300S fele, több tesztet is elolvastam, de a BMW- ket mindenki jobbnak hozta ki,
Valoban jobban járok ha racionalitás talaján maradok és nem mászok el a Honda vonalról."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #48268 üzenetére
Fent vannak az árak a neten, esetleg telefont ajánlom. Kicsit fura fickó a Déczi, nehéz őt elérni telón is. Annyit hozzá tennék, hogy talán vmi 35-40 ezret fizettem, de kézben vittem a telókat meg a hátsó rugóstagot is, nem ő szerelte ki meg be. Úgy nyilván drágább. Amúgy precíz, felpolírozza a szárakat, alaposan kimossa, szétszedi, nem csak leengedi és beletölti, mint sok helyen.
99%-ban szimmering, olaj, porvédő, ennyi idős motornál általában elég. Hátul olaj, szimmering, gáztöltés, ha nincs szét a hátsó krómszár (de annak kicsi az esélye).
Sajnos a hátsót sokan leszarják...pedig nem kéne."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #48271 üzenetére
Kifogás nyafogás...
Ismerek olyan motorost aki 48 éves, pocakos, kamionsofőr és 2:01-2:02-ket szór a ringen.
(Na jó a télen ledobott egy 10-est de még így sem egy nádszál éppenséggel )Csinálni kell, majd idővel ráérzel és egyre jobb leszel, mind csak attól függ mennyi időt töltesz a pályán!
Már jóval a kanyar előtt ülj ki, ne az utolsó pillanatban akkor instabil leszel csak.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #48275 üzenetére
Ahogy érzed, de az öreg nagy mester a szakmában és nem dolgozik drágán, plusz minőségi anyagokat használ - beleértve az olajat is. Az árak kint vannak a honlapon, a szerelésé is! Hívd fel, azzal nem veszítesz semmit.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #48272 üzenetére
Attól függ mit szeretnél.
A BMW minenhol verte a túra hondákat ez nem kérdés.
A szervíz és magának a motornak az ára viszont jóval magasabb/más kategória mint a Honda. Valamit valamiért..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #48272 üzenetére
Ha erre a színre gondolsz, akkor van itt egy eladó példány.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #48278 üzenetére
Ah, ez az új, nagyon elqrtak, nem tetszik. Csak az előd RC46-2:
Feree13
Egy megbizható, nem szervizigenyes (kötelezőkon kívül), kiforrott, akar két személy szamara is kényelmes, turazhato, de szükség eseten allatkodasra is képes vasat, amin komfortos az üléspozíció.
Tényleg szep és jo a BMW K series, viszont egyszerűen azt nem engedhetem meg h BMW szervizbe hordjam szüntelen és sok száz ezremet vigye el csak azért mert BMW."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #48282 üzenetére
Az, hogy nem feszes, hanem puha. Mármint ilyen "langyi". Nem tudom sajna kifejezni magam jobban.
Hasonlítani tudom autóhoz. Gyári futómű, sport futómű. Közvetlenebb a sport futómű, feszesebben kanyarodik, feszesebben fekszik fel kanyarban. -
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #48280 üzenetére
Na akkor nem egyezik az ízlésünk: nekem pont ez nem tetszik, ellenben az új (meg a régebbiek) az(ok) de.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #48280 üzenetére
A bmw-be sem drágább egy olajcsere ha te csinálod, és kétlem hogy gyakrabban meghibásodik mint bármelyik japán gép...
én 2 ok miatt nem vettem BMW-t.
Az egyik hogy nekem egyik sem tetszik igazán (kizárólag külalak) a másik pedig hogy még a VFR felét hozzárakhattam volna árban hogy olyat vegyek amire aztmondom hogy na ez kell nekem.
Viszont technikailag (menet közben állítható futómű ilyesmi) földbe döngöli a japókat..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #48283 üzenetére
Nagyon egyszeru megfogalmazni: miben akadalyoz, ha puha.
Koznyelvben ha feszes valami, az a sportos. Sztereotipia. Amig valamiben nem akadalyoz, fossal az ilyenekre, akarcsak a meres nelkuli futomubeallitasi tanacsokra is.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #48285 üzenetére
Olyanra gondolok, mint mondjuk egy ABS hiba, ahol a vezerlomodult csak a BMW-tol lehet beszerezni, br. 250-ért...
Ez már olyan amire szívesen rarepulnek. Ha mondjuk egy 2009 körüli VFR 800-hoz merem, kb. 4-500k-bal drágább a BMW.
Persu
Pont h átgondoltam.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #48286 üzenetére
Az mitől lehet, ha az önindító a gomb megnyomására nem csinál semmit, csak "nyekkenik" egyet, mintha az akksi már a végét járná? Következő megnyomásra meg indul gond nélkül. Párszor csinált ilyet a motor. Ha az aksi kezdene megnyekkenni, gondolom utána sem lenne jó.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #48287 üzenetére
De ez igy kijelentve netto fassag. Ezt probaljuk elfogadni.
Explosión de dos tiempos
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #48286 üzenetére
"Nagyon egyszeru megfogalmazni: miben akadalyoz, ha puha."
Bizonytalannak erzem az elejet kanyarban, hogy megdontom. Puhanak. Lehet, hogy szarul kanyarodok, elore dolok es ezert tobb suly megy oda, ezt a sulyt kene oldalra raknom, hogy ne elol erezzem. Legalabbis en erre tippelek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #48288 üzenetére
szerintem több dolog is csinálhat ilyet.
az egyik amikor az önindító relében átmeneti ellenállás van, és úgy viselkedik, mintha kisebb lenne az akkufesz, a másik hogy valami megfeszül az önindító tájékán. Volt olyan is, hogy erősebb akkuval nem csinálta. tehát akku is lehet.Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #48290 üzenetére
Ha jól látom 2006os 600RR-ed van. ebben a modellben valóban nagyon puha rugók vannak elöl. A racetech adatbázis szerint 0.759 kg/mm. Ha tényleg 0.76 van elöl, azt beállítással az életbe nem fogod kompenzálni. Az olyan 50-60 kilós emberre jó. Ez akkora különbség hogy ezt már sima utcai tempóba is érezned kéne hogy nem jó. Jó lenne megmérni tényleg ennyire puha-e az eleje. Ha tényleg nagy eltérés van akkor ujra kéne rugózni a motort elől hátul.
Másik megoldás: le kell fogyni 35-40 kilót
Harmadik megoldás: lecseréled egy 07es-re abban 1.0kg/mm van elől -
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #48279 üzenetére
De pont ezt mondom, hogy nekem 3 éve nem volt ilyen lehetőségem... Azóta újra van? Nekem teli árat kellett fizetni és minden órát teljesíteni (elméletben, mert gyakorlatilag az oktató haver, így csak össz 1x voltam rutinból és 2x forgalomban gyakorolni).
Tehát akkor most újra van könnyített ezek szerint. Árban is kedvezményes a full képzéshez képest?ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
zoltanz
nagyúr
válasz runner 125 #48280 üzenetére
Az tény, hogy drága a szervíz a BMW-knél, sok a munkaóra is állítólag ami a szerelésekkor van.
Ahogy írták, te is meg tudsz csinálni dolgokat rajta, valamint az évenkénti szervizeket sem mindenki végezteti el. (kivéve ha eléri a megadott futott km-t).
Nem egy 10 feletti BMW-t láttam, 100 000 km feletti megtett utakkal tipp-top állapotban. Mondjuk én használtban nézegettem, de nem vennék ilyen sok km-es vasakat.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #48287 üzenetére
Megnyugtatlak a hondánál egy ilyen hibás alkatrészt is csak a hondától tudnál beszerezni...
Mondjuk én az ilyen 8000km-es 2006-os motorokban nem hiszek... de el kell menni meg kell nézni.
Ez a "szép" sárga-fekete ez egyáltalán gyári szín volt a BMW-knél?szerk: ahogy nézem az, hát szépre sikerült
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #48272 üzenetére
Nem lösz mellé azzal a motorral. Mielőbb vegyél egy üléspróbát,hogy úgy is tetszik-e a gép. A BMW-t 2x annyiból is fent lehet tartani,mint egy másik motort ha olyan típust és a vele járó hibát hordozza magával. Szóval én azt mondom,ha rengeteg pénzed van akkor vegyél BMW-t,de én inkább más márkát nézegetnék.
(#48289) persuader:
Picit olvassál bele egy BMW fórumba vagy hallgasd meg a tulajokat. Elektromos,ABS,telelever,váltó,kardán törés/hiba (több 100eft a javítása),anyaghiba/ák (most 300e db visszahívás) hibák,váz törés.
A szervizek sem topp éppen. Az milyen amikor vacsi új 6.5M ADV-t az 1000-es szervizre 1!!hónapot mondanak??!! Hétvégén volt túrás guri. Szombaton 600km mentünk este 10-re értem haza vasárnap még rádobtam 180km-t,hét többi napját nem is számolom. Egy ilyen motort nem a garázsba veszik pihenni. 1-2nap alatt bele lehet csavarni kényelmesen az 1ekm-t. A többi 3hétben meg mit csináljon a tulaj..?! (250Km a tűrés)[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #48296 üzenetére
Honda az nem romlik el. Ezt igy nem lehet kijelenteni, plane hasznaltmotor eseteben. Ezzel volt bajom csupan.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
asvald
senior tag
Üdv mindenkinek
Volna egy kis problémám phbr 34bd karbi szivatójával...A gond az hogy nem gyári szivató tolattyú van benne és nem tudom honnét tudnék ilyet szerezni kis honunkban...Erről az alkatrészről lenne szó: http://www.stein-dinse.biz/Dellorto/Sonstiges/chokes-accessory/Kolben/Verg-Chokekolben-PHBR::147051.html
ami jelenleg benne van azon nincsen a végén tű ,csak egy sima gumi,és szerintem ez miatt nőhet a fogyasztás...
Mindenkinek köszönöm a segítséget előre isA rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Genesistibi
tag
Én úgy tudom, hogy A1-ről A2-re és A-ra, valamint A2-ről A-ra is lehet 2 éven belül és túl is kiterjeszteni. A lényeg, hogyha 2 éven belül csinálod, nem kell KRESZ vizsga újra, viszont a gyakorlatot 100%-ban teljesíteni kell. Ha 2 év vezetői gyakorlattal rendelkezel (2 éven túl), akkor újra kell KRESZ vizsga, viszont lényegesen csökkentett gyakorlatot kell csak teljesíteni! Természetesen az életkor követelmények ilyenkor is élnek.
(Én most teszem le a B125-t és 2 év múlva szeretném megcsinálni az A-t. Így számításaim szerint kb 100eFt-ból meg fogom úszni a két jogsit, ami nem rossz főleg, hogy simán az A többmint 150eFt.)Másik dolog: ha választanotok kéne 2 motor közül, amik típusra megegyeznek, szinte egykorúak(kb 9 évesek), viszont km-ben az egyikben 7000! a másikban 22000 van. A kevesebbet futott +25eFt. Melyiket vennétek meg? A sok állás tudomásom szerint nem tesz túl jót egyik mocinak sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest