- Android szakmai topik
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #44302 üzenetére
Én meg nagyívbel kerülni fogom Pest környékét is, ha csak nem muszáj arra mennem, de sajnos szinte mindenhova Pesten keresztül mennek az utak
Ki van ez találva, hogy rohadnának meg.....[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #44305 üzenetére
Mert a helyi önkormányzatok még nem jelezték a térképfejlesztők felé.
Kíváncsi leszek, hogy mikor lesznek frissített térképek a GPS-re.
Arról nem is beszélve, hogy a túristaszezonban aratni fognak a sünök a sok külföldiből akiknek fogalmuk se lesz erről az idióta különc Magyar találmányról.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #44309 üzenetére
Az a legbiztosabb ha inkább kerülök picit, bár azt hittem, hogy legalább a Budapestiek tudják pontosan a fizetős szakaszokat.
Ebből is látszik, hogy milyen alapos mindenre kiterjedően kommunikálják ezt a pazarul előkészített és tökéletesen megmunkált törvényt a honatyák. Minden elismerésem az övék
Szerintem jópár honatya sem tudja pontosan, hol mi fizetős és mi nem.Mindenesetre köszönöm, hogy próbáltál segíteni
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #44311 üzenetére
Az a nyúlfaroknyi szakasz ~1Km! Volt,lesz ilyen gixer még az tuti! Számomra sem egyértelmű. Összes autóra meg van véve a Pest megyei plecsni,motorra így is úgy is meglesz de ha tudok konkrét infót akkor megírom,hogy mi ott a helyzet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
[link] egy ilyen szerszámos készletre beneveznék
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DonThomasino
veterán
Egy matt bukót nehezebb tisztán tartani mint egy fényezettet?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #44308 üzenetére
Bocs hogy csak most teszem fel a képet, de este már tök sötét volt fotózni: nagyjából látszik a különbség, most már ki fogom tudni nyújtani a karjaimat.
(#44310) HGabor89: az eredeti Honda kormánycső 680 mm széles, az ETZ 690 mm csupaszon és 730 mm a végsúlyokkal együtt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz DonThomasino #44314 üzenetére
Szerintem nem. Csak jobban meglátszik rajta a kosz. Pláne ha egyszínű fekete
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz DonThomasino #44317 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy én csak a plexit pucolom, a többit a természet megoldja.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Grillo
őstag
válasz DonThomasino #44314 üzenetére
Nekem matt sötétkék, és nem nagyon veszem észre, hogy koszolódna.
-
tboldi
nagyúr
válasz DonThomasino #44314 üzenetére
Nekem most matt fekete van (Lazer Breva Z-Line), egyáltalán nem koszolódik jobban, mint a fényes. Sőt, a fényesen szerintem jobban meglátszanak a karcok. Általában Prontóval először megtisztítom a plexit, majd a nedves ronggyal lazán áttörlöm a többi részt is. A bogarak meg így is-úgy is szétkenődnek és ráragadnak mindenre.
[ Szerkesztve ]
-
Endii
tag
Sziasztok!
Tudnátok linket/linkeket küldeni külföldi oldalakról, ahol használt motorokat hirdetnek? -
pakriksz
őstag
válasz polimorf #44306 üzenetére
a legtöbb gps alkalmazásra nem lesz ilyen frissítés, mert ilyen idióta rendszer sehol sincs. Az szinte mindenhol alap hogy az autópálya fizetős, viszont autóút, az sehol sem az. Egyszerűen ilyen lehetőség még csak a programban sincs, nem az a gond hogy a térképadatok közül hiányzik.
Egyébként a gugli maps már el tudja kerülni a fizetős szakaszokat, csak ház ahhoz mobilnet is kell.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-Mosquito-
őstag
válasz pakriksz #44322 üzenetére
Miért ne lenne?! Lesz majd amikor beáll a rendszer és a nyagy/obb gyártok fogják is frissíteni első körben az alkalmazásaikat. Figyelem a Garmint,Igort,Navigátort mikor fogja jelezni ezt.
Amúgy van olyan GPS ami jelzi a fizetős autópálya és autó utakat stb is,TGK/nehézgépjárművekre van kifejlesztve.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
Basszus srácok ~500 hsz bő 2 hét alatt?
Valaki összefoglalná?
Na, újra itthon. Gondoltátok volna, hogy még a sarkkörön is látok motorosokat? Igaz, csak 2 db 50-es 2T SM jellegű volt, de akkoris. Volt -6~-18°C, hó és jég, hegyes-völgyes vidék, sok lejtős (csúszós-jeges úttal), motorosszánra inkább számítottam voltam.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vlevi
nagyúr
válasz Lipton #44326 üzenetére
A garmin kijelentette, hogy a megyei matricát nem fogják tudni kezelni.
Természetesen az új fizetős szakaszokkal nem lesz gond, csak éppen a megyerendszer az kib****ás.Egyébkétn az nem zavarja a GPS-t, hogy autóút, országút, vagy pálya-e az a fizetős szakasz. Ha pl. kikapcsolod a fizetős utakat, akkor nagy ívben el fogja kerülni Romániát, mert ott minden közútra kell fizetni autóval.
-
Ferdzsoo
addikt
1000ps -AT
Autoscout - DE, és AT
Így hirtelen én anno ezeket néztem."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
asvald
senior tag
Heló!
Tudom nem ide való ,de hátha... Esetleg akad valakinek hobbira célra eladó DR600 esetleg KLR ?
Valamint ezzel kapcsolatban : Mire érdemes figyelni ezeknél a jószágoknál vásárláskor (főleg menet közben és hideg indításnál) ? Vagy esetleg egy használható cikket, ha linkelne valaki ,azt is megköszönném[ Szerkesztve ]
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
Zin
őstag
egy 600-as Hornet-en vagy hasonló motoron pl olaj cserekor milyen dolgokat kell még kicserélni?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
Bogyó bá'
nagyúr
Olajszűrőt biztosan, a többit meg nézd meg a szervizkönyvében: légszűrő, gyertya, stb.-re gondolok. A láncot / lánckereket /gumikat meg szükség szerint.
szerk: rendszeresen kell a szelephézagokat ellenőrizni / utánállítani, illetve (ha karburátoros), akkor azok szinkronját is elvégeztetni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
24k-nál kellENE a szelephézagot is csekkoltatni, de totálisan felesleges emiatt megbontani a blokkot.
Sajna a CBF-nél ezt még nem tudtam és megcsináltatták velem 24-nél, azután kattogott is valami folyamat a blokkban...
24k-nál szinte sohasem kell állítani, szervizesek mondták. (többen egymástól függetlenül)
48k-körül érdemes. Én sem fogom szétszedetni a VFR-t tökig 24k km-el. Semmi értelme nincs. 48-nál kell úgyis gyertyát cserélnem, majd akkor talán..karbiszinkront viszont érdemes. meg olaj+szűrő +légszűrő, + fékolaj. + gyertya ha 24k-ra írják elő.
Ezenfelül minden totál felesleges. Szvsz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Németbe vannak jobb árak, de sokszor azok is gyengébbek mint az itthoniak, osztrák felejtős igazából, túl drága...
németbe a választék viszont nagyon erős, rengeteg gép van. Főleg a drágábbakból."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Úgyértem hogy gyengébbek hogy nem olcsóbbak mint az itthoniak. Ahogy te is írtad. A választék nagyobb kb ennyi. De ha otthon akarod rendszámozni már biztosan drágább lesz ha ointről hozod...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Magyarországon mi a helyzet az egyedi kipufogórendszerekkel? A hatóságok hogy állnak hozzá? Mire kell figyelni? Valakinek van valami tapasztalata, hogy vizsgáztatás esetén, igazoltatás során ez okozhat problémát? Vagy a megfelelően lepapírozott kipufogókkal nincs probléma?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #44334 üzenetére
"24k-nál kellENE a szelephézagot is csekkoltatni, de totálisan felesleges emiatt megbontani a blokkot."
Szelephézag / kompressziómérés nem jár a blokk megbontásával...
Zöldségeket kérem ne írjunk tanácsként másoknak, ha magunk sem értünk hozzá... Elmászhat kicsit egy szelep már annyi alatt is, ha valami nem volt százas a szelepnél vagy a beállításánál, kifújhat mellette, s emiatt lehet egyenetlen a kompresszió a hengerek között. Lehet, hogy 24-knál még csak kicsi a különbség, de jobb a bajt hamarabb elcsípni. A vákuumos kompressziómérés gyorsan és egyszerűen meg is van.Olaj + olajszűrő cserekor a légszűrőre is érdemes ránézni, főleg amennyi repkedő rovar van Mo-n (nem értem miért, de Ausztriában és Horvátországban is kevesebbel találkoztam). Nekem volt már, hogy a 6-7k-nként elvégzett olajcserére annyi rovar volt rajta, hogy már érezhetően gyengébben ment.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
A szelepfedelet le kell hozzá venned aminek a csavarjai a blokkba csavarodnak, szétcseszed ezzel a gyári tömítést is persze veszel rá újat oké, nálam( meg nagyonsok embernél) ez már blokkmegbontásnak minősül...
attól hogy nem szedem atomjaira még a tetejét mebontom... csak nézz rá a szelepfedél a blokk részét képzi vagy nem? Persze hogy azt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Archer
őstag
Szelephézag állításhoz csak a szelepfedelet kell levenni, nem kell azért bontani a blokkot (más kérdés, hogy ahhoz hozzá lehessentsen férni, még ezt-azt le kell szedni, az a sok idő igazából, főleg egy idomos motornál).
Szerintem amúgy azért is érdemes megvétel után minden ilyesmit ellenőrizni, mert ki tudja, hogy amit mutat az óra, valós-e. Minden kicserél, megnézet az ember ilyenkor aztán onnantól lehet számolni a km-eket, így tiszta sor (még ha sokba is kerül).KubanitoS: kipufogórendszert szerintem a kutya nem nézni, gyári vagy nem, mivel motoroknál károsanyag kibocsátást sem mérnek így katalizátor is mindegy, hogy van-e benne. Végdobot szokták nézni, hogy E-betű van-e benne meg vannak-e a papírjai. A kérdés inkább, hogy egy teljes rendszer 3-400k pénz, normál használatra mi értelme?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
24-48eKm-nél is meg lettek nézve a szelepek. Nem én találtam ki ez vagyon írva a szervizkönyvben. Állítani egyszer sem kellett. 24ekm-nél szerintem is felesleges de 48ekm-nél már ildomos ránézni. Sok bajtól megkíméli az ember magát,ha betartja a gyárilag leírtakat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #44346 üzenetére
Hát srácok onnantól kezdve hogy a vezérműláncot meg tudom nyalogatni ami tocsog az olajban, meg ha beleejtek akármit az a blokk alján landol, mindezt már akkor ha a fedelet leszedem, inenntől kezdve nekem ez már megbontásnak minősül attól függetlenül hogy a szakzsargon nem annak hívja. Onantól kezdve hogy motorolajjal érintkezel szerintem megbontottad.
bármi beleesik beszennyeződhet. Stb. Stb.
De mindegy én ilyen vagyok, velem van a baj...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest