Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferdzsoo

    addikt

    válasz Pocee #44333 üzenetére

    24k-nál kellENE a szelephézagot is csekkoltatni, de totálisan felesleges emiatt megbontani a blokkot.
    Sajna a CBF-nél ezt még nem tudtam és megcsináltatták velem 24-nél, azután kattogott is valami folyamat a blokkban... :((
    24k-nál szinte sohasem kell állítani, szervizesek mondták. (többen egymástól függetlenül)
    48k-körül érdemes. Én sem fogom szétszedetni a VFR-t tökig 24k km-el. Semmi értelme nincs. 48-nál kell úgyis gyertyát cserélnem, majd akkor talán..

    karbiszinkront viszont érdemes. meg olaj+szűrő +légszűrő, + fékolaj. + gyertya ha 24k-ra írják elő.
    Ezenfelül minden totál felesleges. Szvsz.

    [ Szerkesztve ]

    "It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

Új hozzászólás Aktív témák