- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143597 üzenetére
Na, a nap végére 51.9 lett a legjobb idő. Nem karcolt a lábtartó, szerintem 50-be még be lehetne menni ezzel a gumival 1-2kör erejéig. Augusztusig jó lenne összehozni
-
-Maci-
addikt
válasz tboy93 #143601 üzenetére
Az a baj, hogy anno nem volt ez olyan drága és megbíztam benne, mondván mi tud elromlani egy szimpla tekecsen?!
Szóval sanszos, hogy nincs meg a számla.
Illetve vissza fejtettem a kábelezést. (Villamos mérnök vagyok btw.)
Ott indultam el, hogy az általam eszközölt forrasztás engedett el. De nem.. Volt a tötő eredeti kábelében is egy valamilyen toldás. Ki iktattam, de semmi.
Most ott áll a dolog, hogy kb 5cm kábel maradt a töltőből, de úgy sem csinál semmit. Másik akkuról, másik telefonnal sem.
Szóval most kb az alapig vissza van bontva a kábel.... Így necces a gari. Aztán lehet megpróbálom hívni őket. De nem szeretnék még egyszer ugyanabba a szarba lépni.
Még jó, hogy egy rutin guruláson derült ki, nem egy nagyobb túrán.If you don't know where you are going, any road will take you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143602 üzenetére
50 simán meglesz. Csak szép óvatosan, sose erőltesd túl a tempót a köridő miatt. Ahogy fejlődsz úgyis lefele fog menni a köridő.
Én Tegnap próbálkoztam a tmax-al (yamaha tali volt) 50 volt a terv, de sajna nem sikerült 51et tudtam csak összerakni. Kevés a szabadmagasság, a gumi simán tudna gyorsabb kanyartempót. Ki kéne ülni jobban. Mint a tmax kupások Hátsó rugó túl puha, ha van tempó, gázon beül a segge. De azért jó volt
[ Szerkesztve ]
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143604 üzenetére
Na szuper már akartam kérdezni hogy állsz a tmaxal, akkor kb. kimotoroztad..
Jövő hét szerda és vasárnap is tervben van remélem sikerül kijutnom.
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Maci- #143600 üzenetére
Quadlock
—
Kis Kofola gyűjtés cimbivel, laza 398 lett nap végére
Az a telelever még mindig betyár, közel sem tuti az NC a mai hosszabb próbakör után.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143607 üzenetére
A Tmaxal jossz kakucsra amugy, ez a civil géped? Gumi is gyari rajta?
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #143591 üzenetére
Gyári dobok vannak fent, így utazósebességnél már nem nagyon
De azért ha elküldöm neki, hallom (meg látom ) hogy történik valami alattam"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Harcipocok84
tag
Halihó!
Ennyire nem megy a használt motor piac? Már lassan 1 hónapja árulok egy amúgy tökéletes állapotban lévő 1100-as Yamaha DragStart-t, és még egy érdeklődő sem volt Gyakorlatilag szinte ingyen adom már, holott az extrák értéke, a motor műszaki állapota miatt bőven a felső kategóriába kellene sorolnom árban...
Közben meg folyamatosan imádkozom hogy ne menjen el a kiszemelt motor
Esetleg RedBaron-nál érdemes lehet bepróbálkozni? Ha jól látom ők foglalkoznak használt motor felvásárlással... Vagy hol érdemes meghirdetnek még? -
dellfanboy
őstag
válasz Harcipocok84 #143614 üzenetére
ha 1-2nap alatt nem megy el 2023-ban, akkor ott biza árprobléma van. , most meg kb mindenki a túraendurókra izgul... redbaron, de yamaha szalonokat is érdemes megkeresni, top, harmati.. hátha bár lődd be ide a hirdetést majd megskubizzuk... én marketplacere is feltenném, meg a magyar fb csopiba ha van
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Harcipocok84
tag
válasz dellfanboy #143615 üzenetére
Jelenleg a legolcsóbb a kategóriájában. De nem azért mert rossz lenne, hanem mert eladni akarom, nem pedig árulgatni. Azt hittem ennyiért viszik egyből, én pedig már régen a régóta vágyott narancs színű Z1000-en motorozgatok
[ Szerkesztve ]
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Harcipocok84 #143614 üzenetére
Valószínű hogy értékesebbnek tartod a motorod mint a piac. Ilyen áron nincsen rá kereslet. Kezdd el csökkenteni az árát 5-10%-al minden héten
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Mentolka
senior tag
Tegnap mentünk egy kört a haverokkal (500km) Pestről Szlovákiába.
Még a túra elején kint a dombok között a senkiföldjén láttunk egy balesetet: 2 motoros, az elől menő árokba borult, jött érte a mentőhelikopter, a másik motorost (fiatal lány) egyikünk vitte el Selmecbányára a kórházba (szegény remegett mint a nyárfalevél) miután vége lett a helyszínelésnek.
Hazafelé Nagymaroson este 7 után az elöl menő társunk előtt satuzott egy autó a zebránál: a haver fejre állt, térde eltörött, vitte a mentő. Állítólag, ott idén ez volt a hatodik ilyen baleset (a helyiek már egy ideje lobbiznak egy gyalogos átkelő lámpáért).
Nem volt szerencsés nap. -
pepucs
tag
válasz Harcipocok84 #143614 üzenetére
Haver a 2022-es Duke 390-et 1 hét alatt eladta elég magas áron, szerintem a drag starnál a kereslet alapból jóval kisebb.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Mentolka #143619 üzenetére
Ah jezusom, jobbulast mindenkinek.
Muszaj tartani a tavolsagot az autoktol, mert ilyen elofordulhat.Mult heten elvittem lemosni a talicskam, megyek szepen a nagykorosin (M5 kivezeton) a belso savban. Egy nyomorek furgonos gyerek elkezd indexeles nelkul atjonni a savomba, de pont ott ahol vagyok. Szamitottam ra hogy lesznek ilyen balfaszok, ugyhogy nem ert varatlanul, elkezdtem lassitani hogy ne erjunk ossze es dudaltam neki egy massziv 15 masodpercet. Visszahuzodott a savjaba, melle gurultam, atneztem, vagta a megbano fejet.
Kurva sokat erek a megbano fejeddel, faszarc! - gondoltam. Ha nem figyelek, siman kinyir. Csajomnak inkabb nem meseltem el
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143610 üzenetére
Yoda: Értem, menő gép a Tmax, főleg értő kezekben Biztos sikerült az 50 is, hajrá
Pepucs: 2003-as Yamaha FZS600-al megyek. Nekem nem annyira cél az 50, de ez lehet az amire még képes ebben a formában a motor is, meg én is. Nem bánnám ha lenne egy 50-es köröm, csak itt már nagyon közel lehet a határ, könnyen bukta van belőle, úgyhogy hajszolni nem akarom.
Jobb célkitűzésnek tartom magamnak azt, hogy 5körből 5kört 52be tudjak menni. Egy 15-20perces etapban ne legyen 1,5mp-nél nagyobb különbség a legjobb-legrosszabb köridőm között. Az már egy elég tudatos motorozás lenne(Elég rendesen izomláz lett a combomban ma reggelre, alig bírtam kimenni a retyóra... )
[ Szerkesztve ]
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mentolka #143619 üzenetére
Az a nagymarosi satuzás amúgy jogos volt? Volt a gyalogátkelőhelynél valaki?
Oktatáson Budaörsön a Budapesti úton balról közelített a gyalogos, a szemből jövő teherautó mögött lépett le, az elöl haladó motorostól még messze volt, de kresz szerint már a gyalogosé volt az elsőbbség. Én pesze már kapcsoltam vissza, lassítottam, az elöl lévő meg simán átment a gyalogos előtt. Hogy mit kapott szegény a rádióban az oktatótól...
De láttam már a saját szememmel olyat is, hogy a megállni készülő autót a mögötte lévő tolta rá a gyalogátkelőhelyre. Szerencsére a gyalogos még csak a szembe sáv vonalában volt. Én meg úgy 40 méterre a bolt előtt készültem indulni.
Zebránál nagyon oda kell figyelni, nem csak a gyalogosra, hanem a mögöttes forgalomra is. Simán van olyan, hogy a mögötted lévő lesz a szabálytalan és mondjuk záróvonal, járdasziget ellenére kielőz.
Teljes felépülést kívánok!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz vihartigris #143624 üzenetére
Betettem a naptáramba, de nem megyek szerintem.
Kocsival mennék motort nézni, a vásárlásra javasolt típusokat. Munka miatt a szombat jöhet szóba, páromat nem érdekli a program, haverokat sem, egyedül meg nem megyek a koncertre sem.
Ahogy elnézem a 4 nap programját, elsősorban az offroadnak kedveznek, nem hiszem, hogy nagyobb méretű embernek túramotorból lenne nagy választék.Ráadásul a V-Strom-ot teljesen vállalhatónak érzem első motornak, nem kényelmetlenebb, mint egy kényelmetlan autó, ahol a lábam nem fér el, egyik oldalt a kardánalagút, műszerfal nyom, másik oldalt az ablakemelő.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Somatom
veterán
Tud vki a főfalu környékén (mondjuk 100 -on belül) olyan helyet, ahol a partig le lehet gurulni és aztán csobbanni egyet? Régen a Lupára jártunk, de azt bekerítették. A szalki tavakat is szerettem, de úgy tudom, hogy már ott sem lehet csobbanni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mentolka
senior tag
válasz macilaci78 #143625 üzenetére
Verőce volt a pontos helyszín, a strandnál lévő zebra.
A képen a jobb oldalon autók parkoltak, és nem lehetett rendesen látni a gyalogost. Akkor épp nézelődött egy, és az előttünk haladó autós konkrétan beletaposott 2 lábbal a fékbe.
Kb.25-30-al csorgott a forgalom, a kolléga próbálta kikerülni az előtte vészfékezőt, de már csak félig sikerült neki.
Jobb térd ficam, kifordult. Bal csukló szilánkos törés. -
macilaci78
nagyúr
válasz Mentolka #143630 üzenetére
Motoron, robogón magasan nézel ki a fejedből. A legtöbb személyautó fölött ellátsz, vagy keresztülnézel az utastéren. Persze sötétítés, dobozos autók is vannak. Ahogyan követési távolság is.
Ilyen forgalmi szitu kb mindennapos Budapesten. Rakparton pl gyalogatkelőhely, kétoldalt parkoló autók. De különböző sugárirányban futó utcákban is jellemző.Oppenheimer: szerintem egy térdvédő a ficamtól számottevően nem véd. Az olyan irányú elmozdulásokkal szemben nem tart, nincs protektor sem.
Amikor ilyen tempóval (kb 30-40 közt, közelebb a 30-hoz) elcsúsztam a robogóval, behúztam a testem mellé a könyökömet és a mellkason elé felemeltem a kézfejem. A kézfejem lett egy kicsit lehorzsolva, kesztyű nélkül, meg persze póló, rövidnadrág kombóban mindkét térdem, könyököm, de nem tört el semmim. A bal oldalamra, lapockámra estem és gurultam.
Gondolom, az illető próbált tenyérrel támasztva talajt fogni, ezért tört a csuklója.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bardi
aktív tag
Bár esküszöm minden általatok ajánlott gép használt kínálatára ránéztem, de végül elkövettem azt a hibát, hogy elsőre elmentem megnézni egy VFR-t, és hát nagyon nyert
Az oktató motornál azért nehezebb kezelni, egyelőre nem merem úgy dönteni sem, de ma már nem csak akadálynak voltam jó dobogókői úton.
Ami hiba feltűnt, az a szakaszosan nyúlt lánc, illetve melegen valamiért nehezen indul, hidegen semmi baja.
Most egy kb másfél órás körön a seggem kicsit elültem ugyan, de más bajom nincsen, kifejezetten kényelmes, a kormány pozíciója, markolatok is. És bónusz, hogy papíron velem egyidős, bár lehet ennek csak egy hozzám hasonló idióta tud csak örülni
Leírások alapján a fékek gyengék, de nekem így kezdőként kellemesebb, jobban tudom adagolni, mint amin tanultam, azon az első féket nem is használtam forgalomban kb...'92 Honda VFR 750
-
-
bardi
aktív tag
válasz Oppenheimer #143634 üzenetére
Dehogy, 92-es 750F Bár valahol olvastam, hogy a festése alapján elvileg 91-es, de azt azóta se találtam meg újra.
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #143638 üzenetére
Hidegen szépen indul, alacsony is az alapjárat, de melegen nem akar úgy indulni. Ma kipróbáltam, hogy kicsit húztam a gázon indítózás közben, hogy a fojtószelep nyitva legyen, úgy rögtön indult, csak körülöttem mindenkinek kiugorhatott a szíve
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
[Toprak es Canepa]
Nagyon jo nezni, hogy hogyan kell menni tuningolatlan motorokkal. Ahogy nezem katalizator fenn van, es teljesen gyari kayabak vannak elol is, biztosan belove a motoros sulyara, nissin fofekhenger, de ez tulkepp gyari motor. Nagyon szepen mennek[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #143640 üzenetére
Kicsit ráhúzva indítom, addig amíg garázskaput bezárom úgy jár. Fél perc kb, ennyit ír az owners manual is ha jól emlékszem.
'92 Honda VFR 750
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #143641 üzenetére
Haver kint volt velük ezen a hétvégén motorozni . Kapta ajándékba az R1M-hez. Háát. Élete top5 élményében benne lesz szerintem. Videó az szokásos Canepa minőség. Negyed ennyire tudnék motorozni, nagyon örülnék...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #143644 üzenetére
Nagyon latszik, hogy egy mai sportmotorral- anelkul, hogy hozzanyulna az ember- mit lehet menni. Es ez a crossplane blokk hangban sem csunya, ez egy nagyon eltalalt blokk.
Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #143645 üzenetére
Ráadásul ebben még valszeg van tartalék. Ez egy promóciós esemény volt, a szájra esés nem jó ilyenkor Másik hogy gondolom Toprak nem nagyon megy V02-vel, azaz nincs kismerve a gumi+motor kombó. Persze az is lehet az ő szintjén erre elég 10 kör Nem kell rá egy fél szezon
-
crocy
tag
válasz Topiccsendőr #143645 üzenetére
milyen jo kis palya van rijeka felett.
[Grobnik] -
Oppenheimer
nagyúr
válasz Oppenheimer #143617 üzenetére
Aaaaa kurva jo! Szoval a kereshetoseg vegett: Alpinestar Motosafe Race fuldugo.
En DM-es fuldugoval tudom osszehasonlitani. A DM-eset nem hasznaltam motoron, de alvasnal bizonyitott: eleg szeles frekvenciasavban csillapit eleg nagy decibellel.
Ezzel szemben az alpina tenyleg csak a szelzajt veszi ki, de azt rendesen! Motor hangjat, beszedhangot alig csillapitja, viszont a szel egyalatlan nem zavaro tobbe. Nekem azutan lett problema a szelzaj, hogy a ronda nagydarab Givi turaplexit lecsereltem sportosabb MRA plexire.
Mas: mar rakjak a mociba az uj rugokat, lengescsillapitokat meg felujitjak.
Elso fekcsere utan ez 2. lepes a turafelkeszitesben, 3. lepes jovoheten az ules fejlesztese lesz zseles ulesekre. Az egyben optikai tuning is lesz (bar a lila rugo is az), majd a vegeredmenyrol rakok fel kepet
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
pepucs
tag
válasz Oppenheimer #143648 üzenetére
Ugye hogy ugye?! Ráadásul ha használsz JBL-es cardo-t akkor a cincogó hangot is kiszűri és egy sokkal élvezhetőbb hangzásod lesz motorozás közbe
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz pepucs #143649 üzenetére
45mm-es Jbl? Nekem full kusban vannak még a bántóan magas full hangerő mellett is pedig csak egy SpiritHD-re dugtam rá őket.
App nem maradt vocalon? Nekem ott szeretnek szenvedni kicsit a magassal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 4
- Vezetékes FÜLhallgatók
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest