- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Valakinek esetleg lenne kedve egyet gurulni?
Bakonycsernyéről indulunk, Zirc-Bakonybél-Pápa-Győr-Komárom-Tata, vagy ugyanez az útirány fordított sorrendben.
Pápán eszünk egy finom fagyit, Komáromban a Kocsis vendéglőben pedig egy vacsit!
Indulás 13 órakor![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #108138 üzenetére
Persu nem lehet, rajta nem láttam még ilyen jó állapotú ruhát
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Pont féltávnál, azaz hajnali 3 órakor én mentem a motorral, amikor egy derékszögű jobb kanyarban azt éreztem, hogy blokkol az első kerék. A boxutca 250m-re volt, kalimpáltam a többieknek, hogy gond van, de azért megpróbáltam bemenni, viszont akárhogy terheltem hátra, 50m után a fűben toltam, és gázzal próbáltam kiemelni az első kereket közben a maradék 200m-en.
A boxban már a többiek is segíthettek, elvittük a paddockba, és láttuk, hogy az első teleszkóp szétesett, és ezért blokkolt a kerék. Zsír új volt.
1 óra szerelés után visszaraktuk a (szar állapotú) gyárit, amivel visszamentünk a pályára (+3-4mp/kör), de 1,5 óra múlva maga a motor is elgyengült, aminek oka 2 óra szerelés után sem biztos.
Nagy kár, mert most lehetett volna tesztelni különböző beállításokat, de így maradt az alvás.
A motor hibáját a jövőben mérésekkel majd megtudjuk, hogy abból is tanuljunk, de a futam sajnos számunkra ennyi volt.
Amíg mentünk, kiderült, hogy a motorerő hiánya ellenére megfelelő íveknek köszönhetően, valamint okos féktávokat véve (hogy minél nagyobb lendületet tudjunk átvinni), simán vissza tudtuk előzni azokat, akik az egyenesben erőből elmentek mellettünk.
A legjobb időnk 1:12.560 volt utcai gumikkal, amik bírták volna végig. Az élcsapatok slickel mennek, amit cserélniük is kell.Jövőre a tudásomon célirányos tréningekkel lehet javítani, de a felszerelésemen is kell csiszolnom, mert csizmát pl. a futam előtt vettem egyet használtan, de az agresszív kanyartapogatás miatt nem csak a koptatót fogyasztottam el, hanem zokiniig ledaráltam. Ha tovább mentünk volna, fel kellett volna húznom a terepcsizmám, mert ezzel már nem mentem volna pályára.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #108154 üzenetére
"Persu nem lehet, rajta nem láttam még ilyen jó állapotú ruhát "
Ó vazz, mekkora oltás, igazi mestermunka!
Geresics, örülök, hogy a hiba ellenére jól sült el a dolog (hiszen élveztétek) és annak is, hogy nem sérült egyikőtök sem. A tavalyi gerincsérülésnek próbáltam utánanézni, de sajnos letakarítottak mindent a fiúk.
-
baboss
őstag
Megtaláltam Gaborman telefonszámát , adatlapodon fent van
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #108158 üzenetére
Nem titkos a számom, bárki akinek kedve van valamikor gurulni elér rajta!
06305110803Eddig haverral vagyunk ketten, gyorsba jött a dolog így többeknek már volt más program.
emre Bizony nagyon jó hely, egy időben sokat jártam oda enni, jó a konyha, kellemes a kiszolgálás, és sokszor van élőzene is.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #108155 üzenetére
Amikor pár hete írtátok a robogó választást, pontosan az első futómű kockázatát és tömegét emeltem ki: [link], [link]
Nem akartam az ördögöt a falra festeni, de úgy látszik sikerült. Sajnálom a futóműhibát.
A motor gyengesége meg simán eredhet a tömegéből fakadóan is, persze ettől még lehet kopott is.
Egy ilyen versenyen a tudás mellett a motor és pilóta együttes tömeg / LE aránya számít a legtöbbet.
Nyilván nem mind1, h egy 70kg-s pilóta ül egy 70kg-s robogón, 5 LE mellett, vagy egy 105kg-s robogón ül egy 95kg-s pilóta jobb esetben ugyanolyan erő mellett. Utóbbi esetben már alapból 30% hátrányról beszélünk. Azt lefaragni tudással 24 órán keresztül, közel lehetetlen küldetés.
Ettől függetlenül emelem kalapom, h belevágtatok, odatettétek magatokat, küzdöttetek amíg a technika engedte, sőt még azon is túl.
Hajrá jövőre egy másik géppel!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108160 üzenetére
Nem nagyon akarok belemenni megint, amugy is geresicsnek cimezted, de egy ket dolgot pontositanek, utoljara.
Valoban igazad volt az elso futomu kockazataban, de esetunkben nem az altalad korabban vazolt forgatokonyv miatt tortent, ami tortent. Az imbolygasunk a hatso szilent miatt volt, ezt csereltuk, elmult az imbolygas. az elso kerek elpattogasa a csapagy logasa miatt volt. A csapagyat atforditottuk egy nem kopott reszere, ezert sokat enyhult a jelenseg. hogy egy hasonlattal eljek, ez a hiba, ami fennall, ugyanolyan, mintha egy hagyomanyos elso teleszkopos robogonal nem cserelnel kerekcsapagyat, es logna a kereked. Ezt a csapagyat ki kellett volna cserelnunk, ez egy kopo-fogyo alkatresz, nem bonyolult, nem erzekeny resze az elso lengo villanak, nem tervezesi hiba. Ez egy szimpla gorgos csapagy, amit barhol megkapsz.
A vadonatuj utangyartott elso teleszkop pedig egy szar volt, ami szetesett. Kicsavarodott a menetes kromszar a felso szembol, a kontraanya ellenere. Bitubo-t is lehet hozza rendelni, ami belefert volna a tb24 szabalyrendszerebe, de az 4 het szallitas volt, el kellett vetnunk.
A motor gyengesege pedig nagy valoszinuseg szerint jelenleg a tul kis keresztmetszetu kipufogotol van, ezt nemsokara csekkolni fogjuk. A verseny soran egyre inkabb tele lett, ezert gyengult folyamatosan. A vegen mar negyutemuzott, meg terheletlen allapotban is. Megneztuk a gyertyat, cdi t, a karburalast, benzinpumpat, a hengert, a dugattyut, nincs akkora merteku kopas, ami ezt eredmenyezne. Nincs koze a tomegehez, egy yamaha aerox 97 kg.
A mi robogonk 106 teletankolva. 9 kg a kulonbseg. Nem ez a baj. Raadasul hatalmas kanyarsebessege van a robogonknak, mert nem er le semmi.
Sajnos nem keszultunk fel a versenyre, ez teljes mertekben a mi hibank, es nem a robogoe.Koszonjuk az elismerest.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #108160 üzenetére
Én is azt gondoltam hogy a súlykülönbség sokat fog számítani, de egyforma köröket mentünk átlagban, pedig én vagyok 75-77 kg a többiek meg 100+ Illetve amikor megelőzött egyenesben egy-két sokkal gyorsabb motor akkor kanyarban simán tartottam őket, a kombinációkban vagy a nyújtott balosban amit tényleg el kell vállalni nyélen ott jöttem is rájuk, aztán jött az egyenes és lemaradtam.
Csak tippjeim vannak hogy miért, de kanyarokban tényleg jók voltunk, súlytól függetlenül.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BlackPriest
őstag
sziasztok!
gondolkodok, hogy a 250-esről felfelé kéne váltani. most a supermoto a favorit stílus, épp egy husqvarna sm 610-el szemezek, de a szerviz leírásban 10ezres hajtókar csere is szerepel. ahogy láttam, ez van vagy 150-200 ezer, ez helytálló? egy teljes 10ezres szerviz ezek szerint lehet vagy 300, az évente nem kevés pénz
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
Megjöttünk!
Nagyon jó kis karikát sikerült mennünk, Baboss is csatlakozott.
Legközelebb mások is jöhetnének!
Kocsisban ismét nagyon finom volt az étel, igaz a csapat lecserélődött, mogorva volt a néni nem kicsikét!
Régi brigád jobban tetszett, aranyosak, mosolygósak voltak.
Eső hazafelé elkapott minket, igaz pont mire hazaértünk egyébként egész délután szuper idő volt.
Volt némi motor összemérés is, 60-100, 110-160, elégedett vagyok![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
lacko341
csendes újonc
Üdv!
Motormosás után, igen nagynyomásúval, és mostmár tudom, nem szabadott volna...beázott valami. Fz6s 2006os.Tudtok valkit aki megtudná nézni sopronban.Tudom kb esélytelen hogy találjak valakit aki foglalkozik velm, de hátha. Vagy 5let mit nézzek meg mit szedjek szét.3 napja szárad. Az elején gyujtáskapcsoló forditás után mutatott mindenfélét a műszerfal. Villogtak a lámpák össze vissza.Mostmár meg se mukkan semmi. Köszönet elölre is -
HoaryFox
őstag
-
vendingo
veterán
válasz lacko341 #108170 üzenetére
Szia. Írj a soproni motorosok face csoportba, hátha tud valaki valamit. Esetleg gagarin játszótérnél a gépjármű villamossági. Híd utca 58. Esetleg tudok még motorszerelőt lövőn, ha belefér a távolság.
Egüt is felhívhatod, hogy foglalkoznának-e vele.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
Helyzetjelentés: Ma elkezdték kiosztani az idei MotoGP bérleteket parkoló kártyával, pólóval, sapival, táskával, szóval várhatóan 1-2 napon belül tele lesz vele a piac, ha valakit érdekelne esetleg.
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #108173 üzenetére
Akkor már miért nem a Győri úton a Salamon motor? Ők Yamaha-sok eleve.
persu, ok köszi az infokat. Tapasztalatot levontátok, jövőre csak jobb lehet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #108175 üzenetére
Salamon... oda én semmit nem vinnék.
Asszem már nem is yamahások, csak sima motorkereskedés és szerviz, de a lényegen nem változtat.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #108175 üzenetére
Azt elfelejtettem meg mondani, hogy vegul nem az elso futomu baja miatt kellett feladnunk - ezt kicsereltuk a gyari, de rossz csillapitasu rugostagra, amivel a kanyarsebesseg nemigen valtozott erdekes mod - hanem mert annyira elgyengult a motor, hogy 55 lett a vegsebessege, igy ki kellett tobbszor allnom. A henger-dugo allapota jo volt.
Ugyanez a titokzatos dolog okozta a folyamatos gyengulest.
Elozo nap be lett allitva a tokeletes, eleg magas fordulatszam a gorgokkel, es mas kontraszrugoval, tokeletesen viselkedett, volt ereje. Szabadedzes utan mar nem tudott kiporogni, es folyamatosan gyengult. Hat kivancsi vagyok mi lesz ez.Explosión de dos tiempos
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #108177 üzenetére
sajnálom, hogy így alakult, de biztos nagy élmény volt azért. mikor estek neki alaposan?
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
A múltkor linkeltetek olcsó akciókamerás topicot. Tudom, ez az sjc márka, de se a hsz-t, sem a topicot nem találom. Kidob mindent 2016-ból, de az aktuális topicot az istenért nem találom.
Ha valaki belinkelné, megköszönném. -
Laby
őstag
Hello!
MotoGP-n szoktam látni pár versenyzőnél, hogy a kesztyű alatt az ujjaira van tekerve valami gumírozott kinézetű "izé" .
Van olyan ember aki tudja, hogy miről beszélek és esetleg a választ is tudja hogy mire jó?Azt tudom elképzelni, hogy segíti az ujjait behajtva tartani, hogy ne fáradjon el annyira?!
Mi ennek az "izének" a neve?Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Nagy elmeny volt, kar hogy a belefeccolt munka ellenere szenvedes volt vegig, 1:10 ala akartunk bemenni, amihez tenyleg jol beallitottuk a variatort, es meglett volna ezzel a robogoval konnyeden. Mar a kecskemeti probanapunkon jol belemrakta a parat ezzel az elso kerek pattogassal, tobbszor esesbol loktem vissza magam, utana egyaltalan nem biztam a robogoban, meg akkor sem, amikor mar jobb lett. Szoval ez s resze igy annyira nekem nem gyere be. Mivel erre a hibara rajottunk, a csapagy csere utan eleg nagy javulast lehet elerni vele.
Kb reggel 6 kor adtuk fel, akkor en kiprobaltam egy masik cdi -t, a benzinpumpat lecsekkoltam, a hengert leszedtem... szoval ott eleg alaposan belemasztunk.
A kipufogot most Geresicsek fogjak megvizsgalni. En csak arra tudok jelenleg gondolni.
A motor ugy viselkedett, mintha rengeteget kapna, ennek ellenere a gyertyakep alapjan inkabb szegenynek tunt, es nem reagalt arra sem ha legszuro nelkul nyeleztem. Nem fulladt, es nem porgott jobban, ugyanazt csinalta.
A hengeren a honolas meg megvolt, a dugattyu nem volt meghuzva sem. Oszinte 10e km es gyari henger. Egy kis rendellenes fenyesedes volt csapszeg iranyban, ami fura, mert a terhelt sikban kellene kopnia mindennek, de az is jo allapotban volt.
En szetteszem jelenleg a kezem, de ezt a hibat csak egyszer kell megtalalni, utana eleg utokepes lesz a robogo.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Jakab66[hun]
senior tag
Kedves fórumtársak!
Örömmel jelentem, hogy ennyi utazgatás, nézelődés, próbálgatás után, végre sikerrel jártam. Szerelem volt első látásra! Egy igazi megbízható, mérnöki remekmű. Picit talán túl sokat fogyaszt, picit talán szűkösen férünk el rajta, picit talán nehezen pakolható, picit talán sokat eszik, és talán kamiont előzni sem biztonságos vele. De mindez nem érdekel!![ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #108183 üzenetére
Lehet buta kérdés, de a főtengely szimmeringek milyen állapotúak?
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #108185 üzenetére
Jok. tomitetlen fotengely szimeringnel siman elkevesell, csuklik gazadasra, vagy befullad bizonyos fordulaton. Leszedett legszuronel tovabb kellett volna romlania ennek is.
Explosión de dos tiempos
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #108186 üzenetére
Találkoztam olyannal, ami simán csak gyenge volt, nem akart kiforogni rendesen, nem reagált a karbin a levegőre. Variátor felöli szimmering volt, meg egy picit a csapágy is kottyant, amit a hangján nem lehetett észrevenni. Így nem csak a felömlőkbe lökte a benzint, hanem egy részét kifelé (varión nem látszott) cserébe viszont tudott fals levegőt szívni. (Mint írtad, sok anyagot kap, mégis szegényes a gyertyakép). Ráadásul ugyen ez a márka volt.
Persze ha nektek ez a része rendben van, akkor csak egy tipp volt.
Gipsz Jakab
-
Polemius
senior tag
válasz Jakab66[hun] #108187 üzenetére
Ha még keresel motort, van egy Bandit 1250 S Amstettenben. ABS, dobozokkal.
Ez két személlyel, cuccokkal sem lenne kevés, pályán meg hegynek felfelé sem.
Ha ez segít a kommunikáció gördülékenységében, van magyar dolgozó is a boltban.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Pózolnak a vasak!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #108177 üzenetére
Ok, én csak TC cikkből indultam ki, ahol a kiszakadt első futóműről írtak, mint ok.
Na ha sikerült feltárni a hibát, azért írjátok be. Kíváncsi vagyok.Gaboman
Patika a TE610.
Egy észrevétel csupán, kormánykiemelőn nem gondolkodtál? Korábban nem hittem volna, de baromi sokat számít a magas kormány. Eleve kényelmesebb az üléspozíció, másfelől sokkal nagyobb mértékben lehet a testsúlyt hátrahelyezni az adott szitukban és az egész "vezethetőség" szerintem kényelmesebb.
Először 20mm magasat vettem, aztán végül most már 30-as van bent.
Úgyhogy ugyanitt 20-as eladó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #108191 üzenetére
Köszi!
Há vigyázok ám reája!
Megmondom őszintén nem tudom, lehet majd kipróbálok egyet, nekem még be is van ültetve az eleje egy kicsikét, előbb azt fogom feljebb emelni.
Az üléspozícióval eddig sem volt bajom, nekem nagyon jó most is.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HoaryFox
őstag
No, csak megvolt a Hungaroringes tréning, Basic Road, lehetett volna hosszabb idő is a rutinpályán, de egynek nem rossz.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégén ha úgy alakul lehet megyünk megint egy karikát, ha összejön és valakinek lenne kedve csatlakozni szóljon.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #108196 üzenetére
Hehe, egy ismerősöm pont azért vett Harley-t, mert egy korábbi baleset következtében nem nagyon tudja behajlítani a jobb térdét.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Endurò lett volna a cèl de, sajnos az eddig úgy tünik nem fog összejönni.Ìgy ha nem sikerül marad az aszfalton valò gurulàs vasàrnapra. runner 125: Minden problèma nèlkül tudnàl vele jönni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vacs
veterán
Sziasztok.
A motorom (Suzuki Bandit 2006) egy kisebb elcsúszás miatt enyhén sérült, ezért nem nagyon volt mozgatva az elmúlt kb egy évben.
Most vettem észre, hogy az első teleszkóp szimeringnél folyik az olaj, cserélni kell!
Viszont ráfolyt az alatta lévő fékre is ... cserélni kell a fékbetétet vagy az menthető valahogyan?[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- LEGO klub
- Óra topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest