Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shad0w
senior tag
Ha hardver akkor ez:
https://www.generalmechatronics.com/hu/productdisplay/smart-lap-pro-koridomero-vevoPro verziót kell venni, kiírással ellentétben csak 20k. Kakucson, Euroringen és Hungaroringen biztosan van kirakva infra jeladó, szal azt nem kell megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Ekkora kerettel erősen kompromisszumos ez a hobbi. Azért itt könnyen pörögnek a százezrek: ruha, pályadíj, jó sok gumi, motor szállítása, és a menetrendszerűen érkező javítás, ami ismerős szerelő nélkül egy szenvedés lesz.
Szerintem elsőre jó az RS125 (ha elférsz rajta), de az állapotuk kétséges, tipikusan az a motor, amit jó eséllyel mindig nyélen használtak.
Az előírás annyi, hogy legyen jó állapotban (ami a te érdeked is), plusz sok helyen van zajszint maximum, szóval valami kipufogó azért kell rá
Ha papírost veszel, csak ideiglenesen tudod kivonatni, amit félévente megújíthatsz.Miután voltam pályán, nekem is nagyon megjött a kedvem hozzá, én szívem szerint egy Duke 390-et hoznék el szalonból üzembehelyezés nélkül.
-
Topiccsendőr
addikt
Az RS 125 egy jo vonal, nem tudom mekkora keretre gondoltal. Az, hogy nem tudsz vele foglalkozni, az szerintem hatrany, ezek kb 2000-es evek motorjai, tehat cirka 20 eves motorok. Barmilyen 20 eves motort, amit palyara szannek, elkepzelhetetlen szamomra, hogy olyan allapotban lehet venni, hogy konkretan nem kell hozzanyulni.
Ami a latokoromben van RS, amit bevallalnek, az 300-350e kornyeke, es nem azzal kell kezdeni, hogy felujitod az egeszet, hanem azonnal lehet vele menni. Cserebe kivulrol leharcolt, de muszakilag jo.
Ha 150-200e ert gondolkodsz, ott az osszes csapagy, szimmering, teloszimering, olaj, hajtorud cserevel kell kezdeni, ami kb 100-150e forint, ha te magad csinalod, ezt mindenkepp igy kell kezdeni, kulonben az lesz, amitol felsz, azaz egyfolytaban szereles.
Mivel regi motorok karburatorral, ezert szerintem mindenkepp hozzaertest kivan a kesobbiekben. El kell sajatitani, mi mitol van, mivel mit lehet kezdeni, stb.
Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
Nem vagyok supermoto-s, csak mint motoros van egy véleményem, nézőpontom a kategóriáról.
Amennyire én látom, 2 féle SM kategória létezik. A 690-700ccm-es gyári SM-ek, Husqvarna 701, KTM 690 SMC R, amelyek relatív nehezek (145-150kg-k), de cserébe mocskos durva bszógépek, utcára is alkalmasak (sőt, legfőképp szerintem oda), de pályázni szvsz kevésbé, pedig egész jó futómű van alattuk, de azért szerintem egy 40-50kg-val könnyebb, épített gép jóval alkalmasabb pályahasználatra.
A fenti gépek relatív tartós blokkal vannak szerelve, tehát nem üzemórásak.
A másik kategória a már említett 450-es, épített. Itt el lehet elérni 103-110kg-s önsúlyt. Van belőle gyárilag is SM-ra épített is (pl. FS450), de azért a nagy részüket enduro-ból faragják át.
Itt megvan a kis tömeg, nagy erő, pályára szerintem a legalkalmasabbak (rendszám már kicsit neccesebb), viszont itt mérni kell az órákat és megtett idő után generálozni.
Ha ténylegesen csak a pályahasználat a cél, én 450-ben gondolkodnék. Ha azzal is akarsz kijutni, akkor nyilván érdemes papírosat keresni belőle. EXC-kből sokat árulnak 9-11kw-os papírokkal.
Sokan Kakucsoznak itt, pontos árakról ők be tudnak számolni, de valszeg a honlapjukon is tudsz informálódni.
450-es supermoto-nál rendszeres szezonhasználat mellett alkatrészre, sérülésre, évi 1 millát tegyél félre."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
Pályázás ára napi kb 20k-tól a végtelenig tart Tempótól függően.
Kakucs olyan 25-30kból jön ki 1 nap legolcsóbban pályamotorral. Fél napra belépő 7k, gumi melegítés (áram) 1k. 100 kört mész az már acélos mennyiség, az olyan 10l benzin, az 4k. Használt slick volt a motoron amiből 1 pár olyan 25k, elkopik a harmada-negyede, az 7k. Plusz még olyan 5-10k hogy lementél kakucsra teszemazt bp-ről és lehurcoltad a motort is valahogy.
Ha nincs tempó a gumi nem kopik annyira. De a többi kb u.a. Ha van tempó akkor gyakrabban esel, és a motor is többet kap. Meg egy idő után eleve jobb motor kell (pl jobb futómű)
-
Micsurin
nagyúr
Ütni vágni egy DRZ SM nem lenne jó? Sok a bontott, a legtöbb értelmes szerelő biztosan ismeri és vállalja is, idomok még kínaiak is vannak rá ha töröd és azok is jóval ktm kínai szett árak alatt vannak. Aztán ha már stabilan megvannak a határai lehet tovább menni kis bukóval eladható tartják az árukat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Jaja mindene is szar csak a fenntartását azért se egy említett 450-510-essel nem tenném egy lapra sem egy régebbi 640-essel. (tavasz óta van már a baráti körben meglepően jó dögök, szüppögök is néha, hogy csak nem ugrottam bele) Az új 690 és 701 árazása meg megint kizárná azt amire neked kellene egy SM.
Ha már gyengének érzed vagy kevésnek 1-2 év után is alacsony bukóval eladható motor. (A2-es motorok előnyei egyébként GS-ek is házon belül meglepően tartják az árat.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hugi0
őstag
Ami a sajat koromben latok:
Miert vesz valaki DRZ-t ma magyarorszagon ?
- sokuk azert amiert te is masodik motort keresel.
Relative olcso a fentartasa erre a celra.
Lehet utni vagni, "Barki" megszereli es van hozza boven bontasbol is alkatresz."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Topiccsendőr
addikt
Nem pontosan ertem az indokot, hogy miert nem jo palyara a drz. Ha egy adott osztalyban kell vele kupat nyerni, akkor valoban nem jo, de gondolom nem OB-n indulsz, vagy valamilyen supermoto kupaban, szoval a koltsegeket fontosabbnak tartanam.
Nehez, de vannak nala nehezebb sportmotorok amivel ugyancsak lehet menni kakucson. Gyenge, de ez semmilyen problemat nem fog okozni egy 1km hosszu palyan. A fekeket fel lehet javitani, ha az sm verzional valami miatt tul keves lenne. Bar egy ilyen kis palyan nincs akkora fektav, hogy ez megint barmibe beleszoljon. Drz klub tele van Kokenyesivel vagy mi?Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
Az vitathatatlan, h egy 450-es 60 lovas könnyű gép a legtökéletesebb ilyen célra, de ha most "tanulod" az SM alapjait és az is fontos, h azért költségoptimalizált módon úszd meg az egészet, akkor simán megpróbálnám a DR-Z-t SM-ra is. (Mint ahogy nekem van is 1, csak enduro-ra és bárki mondja, én az utcai 175 lovas gépem után is azt mondom, h némi módosítást követően - sportdob, felfúvókázott karbi, módosított áttétel, progresszív rugók elől - szerintem qrva jó és nem érzem gyengének.)
Évek óta megrendezik a DR-Z kupát is, nem tudom elképzelni, h annyira tré lenne SM-ra egy ilyen.
A potenciál szerintem megvan benne, a futóművel is lehet játszani, de verseny enduro / SM sose lesz belőle, cserébe olcsón üzemeltethető, és sokkal többet kibír, mint egy 450-es ( persze gyengébb is).
A helyedben adnék neki egy esélyt, akár csak próba erejéig. Sőt, ott van az E verzió, az 50 lovas, FCR karbis, könnyebb is. Jó néhányan csináltak abból is SM-t, és szintúgy többet elmegy, mint a versenytechnika."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
Azért ez a pályázás egy fura dolog, pláne ilyen kis pályákon, mint Kakucs, meg Kecskemét. Mi amikor készültünk a versenyre, és Kecskeméten a tuningmentes 2T 50-es robogóval gyakoroltunk, akkor egy csókán kívül, aki lapon fordult az R1-el, azon kívül mindenkit megelőztünk. Egy SM DR-Z srác pl. úgy megsértődött, mikor Gábor megelőzte egy robogóval, hogy kiállt, letámasztotta a motort, és a nap hátralevő részében már vissza sem ment a pályára!
Mondjuk a "mezőny" nem bolt erős, az SV-s srác egyetlen célja is annyi volt, hogy a lábtartó minnél többször leérjen! Persuval úgy röhigcséltünk, mint két tinilány a sulidiszkó előtt enyhén bebaszcsizva!Mindez nem azért van, mert mi ennyire királyak vagyunk (de!), hanem mert egy ilyen kis pályán egyszerűen a legtöbben (beleértve engem is) nem tudják a nagy és nehéz gép erejét kihasználni! Szerintem. De majd a nálam okosabbak úgyis megmondják, mert én csak párszor jártam pályán, és akkor is mindig én voltam a leglassabb
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen